سفر به مشهد مقدس یکی از رویاهای ناب بسیاری از عاشقان آقا علی بن موسی الرضا است؛ در حالی که ممکن است امکان پرداخت هزینه سفر برای آن ها وجود نداشته باشد.شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا صحبت از سفرهای زیارتی می شود، اولین مقصدی که به ذهنتان می رسد مشهد مقدس  است. همانطور که می دانید مشهد مقدس یکی از بزرگ ترین مکان های زیارتی در ایران است که وجود انسان را لبریز از انرژی و آرامش می سازد.

بارگاه امام رضا، هشتمین امام شیعیان در مشهد باعث شده تا سالانه میلیون ها نفر از ایران و دیگر نقاط دنیا به مشهد سفر کنند. البته مشهد مقدس علاوه بر جایگاه زیارتی، یکی از بزرگ ترین مناطق گردشگری و سیاحتی نیز به شمار می رود. بسیاری از افراد به دلیل مسافت طولانی مدت تا مشهد قادر به مسافرت با اتوبوس و قطار نبوده و از این رو مجبور به خرید بلیط هواپیما می باشند.

اما متاسفانه با گران شدن بلیط هواپیما و هتل خیلی از افراد قادر به زیارت امام رضا از نزدیک نمی باشند. جهت تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت اقساطی می توانید از همین امروز از خدمات ما در سایت قسطا استفاده کنید و هزینه سفر خود را قسطی بپردازید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه سفر به مشهد مقدس کسب کنید.

قسطاکارت

سفر به مشهد مقدس

سفر به مشهد مقدس

مسلما نیت اصلی افرادی که از مشهد دیدن می کنند، زیارت امام رضا است. اما در کنار زیارت امام رضا می توانند از جاذبه های گردشگری دیگری همچون آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه، مقبره شیخ بهایی، گنبد خشتی مشهد، مسجد گوهرشاد، بند گلستان، موزه آستان قدس رضوی، پارک ملت، خواجه مراد مشهد، خواجه اباصلت مشهد، بنای هارونیه، پارک وکیل آباد، سرزمین موج های آبی، سرزمین پروفسور بازیما، کارالند، پارک کوهسنگی مشهد، شاندیز، طرقبه،خانه داروغه، باغ گیاه شناسی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

علاوه بر جاذبه های گردشگری و زیارتی، مشهد دارای رستوران ها و فروشگاه های بسیار زیادی است که برخی از آنها عبارتند از: بازار رضا، بازار گوهرشاد، بازار الماس شرق، پروما، مجتمع وصال، آلتون و رستوران های پدیده شاندیز، پسران کریم، رضایی، تشریفات، هتل درویشی، باغ زیتون و … .

دریافت بلیط به مشهد مقدس

برای سفر به مشهد می توانید از طریق قطار، اتوبوس و هواپیما اقدام نمایید. در صورتیکه محل زندگی تان از مشهد دور است یا قادر به مسافرت با قطار و اتوبوس نمی باشید، می توانید از هواپیما استفاده کنید. سفر با هواپیما امن تر و راحت تر است و مسافر احساس خستگی و نارحتی نمی کند. در صورتیکه قادر به پرداخت هزینه ی بلیط هواپیما نمی باشید، می توانید از سایت قسطا، جهت پرداخت اقساطی هزینه ی بلیط خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای قشم گردی | شرایط اقساطی تور قشم

ارزان ترین کشورهای گردشگری برای مسافرت کدامند؟

 

سفر به مشهد مقدس

خدمات قسطا برای پراخت هزینه سفر به مشهد مقدس

جهت پرداخت قسطی هزینه سفر به مشهد مقدس توسط قسطا ابتدا می توانید در این سایت به نشانی ghesta.ir عضو شوید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

قسطاکارت

در صورت سوال، پیشنهاد یا انتقاد لطفا با همکاران ما در سایت قسطا با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ تماس حاصل فرمایید.