هزینه مبلمان قطعا فاکتور اصلی هنگام انتخاب مبلمان مناسب برای منزل یا دفتر کار و … می باشد. مبلمان یکی از رکن های اساسی در طراحی داخلی یک ساختمان به شمار می رود. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهای خرید مبلمان سبک و سلیقه فردی و محیط مورد نظر برای آن می باشد. با توجه به مشکلات اقتصادی اخیر و افزایش قیمت مبلمان و دیگر وسایل منزل نظیر فرش، یخچال، تلویزیون و … بسیاری از زوج های جوان یا دیگر افرادی که نیاز به تغییر دکوراسیون منزل خود یا خرید جهیزیه دارند، قادر به تهیه مبلمان و دیگر لوازم ضروری نمی باشند.

از این رو سایت قسطا به منظور کاهش استرس و دغدغه ی مالی جهت تامین انواع لوازم و تجهیزات برای اولین بار در ایران شروع به فروش اقساطی مبلمان و سایر لوازم دیگر از سایت های ایرانی  و خارجی به صورت اقساطی کرده است. از این رو در ادامه ی این مقاله با قسطا همراه باشید تا از نحوه ی خرید اقساطی مبلمان مطلع شوید.

مبلمان و انواع آن

پیشرفت های اخیر در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی، باعث شده تا انواع مبلمان های مختلف در طرح ها و رنگ های گوناگون در فروشگاه ها و سایت های آنلاین لوازم منزل در دسترس باشند. در ادامه قبل از اینکه شما را با نحوه پرداخت اقساطی هزینه مبلمان آشنا کنیم، به انواع مبلمان های مختلف اشاره کرده ایم . لطفا همچنان با ما همراه باشید.

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک طرح سنتی و سلطنتی دارند و دارای شکوه و جلوه ی خاصی می باشند، از این رو از این مدل مبلمان بیشتر در مهمان خانه ها استفاده می شود. مبل های کلاسیک معمولا از چوب ساخته می شوند و برای جلوه ی بیشتر آن ها از پشتی های بلند، تاج و منبت کاری استفاده می شود.

هزینه مبلمان

مبلمان راحتی

مبلمان راحتی یکی از پر طرفدارترین مدل های مبلمان است، چرا که با نشستن روی این نوع مبل احساس خستگی و ناراحتی نخواهید داشت. این نوع مبلمان در انواع طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و تقریبا با تمامی دکوراسیون های مدرن همخوانی دارد.

مبلمان اداری

مبلمان اداری به مجموعه ای مبلمان و میز و صندلی های اسپرت و ساده گفته می شود که برای دفتر کار، اداره و مطب ها استفاده می شود. برای مکان هایی استفاده می شود که در آن مشتریان در حال انتظار هستند یا برای جلسه با یکدیگر تبادل نظر می کنند. این نوع مبلمان جلوه و شکوه خاصی به دفتر کار یا اداره می دهد.

مبلمان طرح ال

این نوع مبلمان بیشتر برای فضاهای کوچک یا جلوی تلویزیون و فضای باز استفاده می شود. مبلمان ال در انواع طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شود.

مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز مانند حیاط، باغ و تراس تفاوت زیادی با مبلمان داخل ساختمان دارد، چرا که این نوع مبلمان باید در برابر آب مقاوم باشند و در باران و باد و آفتاب خراب نشوند. از این رو مبلمان فضای باز معمولا از جنس مرغوب ساخته می شوند.

بیشتر بخوانید: خرید قسطی لوازم خانگی

هزینه مبلمان

پرداخت اقساطی هزینه مبلمان از سایت قسطا

برای پرداخت اقساطی هزینه مبلمان مورد نظر خود می توانید به راحتی، با ثبت نام در وب سایت قسطا، با استفاده از قسطاکارت مبل دلخواه خود را از سایت های ایرانی و خارجی انتخاب کردنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سایت قسطا یکی از سایت های آنلاین ایرانی است که امکان خرید تمامی لوازم و وسایل اقساطی بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن را برای شما عزیزان تسهیل می کند. این سایت با هزینه ی کارمزد بسیار پایین و امکان سفارش از تمامی سایت های آنلاین ایرانی و خارجی برای خرید اقساطی مبلمان در خدمت شما عزیزان می باشد.

توجه داشته باشید که تمامی مراحل ثبت سفارش و پرداخت اقساط به صورت آنلاین می باشد و نیازی به حضور فیزیکی در این شرکت نیست. علاوه بر آن زمان تحویل محصولات درب منزل شما متناسب با زمان دریافت آن از سایت مبدا سفارش می باشد.

سفارش قسطاکارت

در صورت هر گونه خرید اقساطی با استفاده از سایت قسطا، لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز بهره مند شوند.