آلبوم ایتالیایی عروس و داماد ! خوب است نه؟ شاید شما هم از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که آلبوم عکس برای تان از اهمیت زیادی برخوردار است. آلبوم ایتالیایی (آلبوم اصلی عروس و داماد)، به دلیل ماندگاری بالا و کیفیت چاپ عکس ها طرفداران زیادی دارد. اما متاسفانه به دلیل کیفیت چاپ و صحافی برگه ها، کیفیت جلد و بزرگ بودن عکس ها و طراحی گرافیکی، قیمت این نوع آلبوم بسیار زیاد است. از این رو خیلی از عروس و دامادهای عزیز قادر به پرداخت هزینه کامل این نوع آلبوم نمی باشند.

وب سایت قسطا به منظور تسهیل هزینه های ازدواج زوج های جوان هزینه کلیه آلبوم ایتالیایی عروس و داماد را به صورت اقساطی پرداخت می کند. علاوه بر این، با استفاده از خدمات قسطا، امکان پرداخت قسطی هزینه تالار عروسی، پرداخت قسطی هزینه سفر ماه عسل، پرداخت قسطی هزینه آرایش عروس و … فراهم میباشد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه ‫آلبوم ایتالیایی عروس و داماد کسب کنید.

 ‫آلبوم ایتالیایی عروس و داماد

آلبوم ایتالیایی عروس و داماد

آلبوم عروسی بدون شک یکی از مهمترین یادگاری های مراسم عروسی است و چیزی است که برای همیشه روحیه، جو و سبک یکی از مهمترین روزهای زندگی شما را به نمایش می گذارد. آلبوم عروسی تنها “جعبه خاطره ای” است که به شما و خانواده تان اجازه می دهد تا برای همیشه در آن روز زندگی کنند.

تأکید این سبک از آلبوم (آلبوم ایتالیایی) به نمایش گذاشتن تصاویر بزرگتر و چاپ درخشان با کیفیت بسیار است، به طوریکه ماندگاری آن بسیار زیاد بوده و تداوم زیادی دارد. برای یک آلبوم ایتالیایی باید به موارد زیادی همچون کاور، کیفیت عکس ها، طراحی و چیدمان آنها و از همه مهم تر چاپ براق و با کیفیت آنها توجه کرد.

ملزومات ‫آلبوم ایتالیایی عروس و داماد

جنس کاور آلبوم هم نیز بسیار مهم است از جمله کاورهای مورد استفاده در آلبوم ایتالیایی عبارتند از: پارچه تزئین شده، پارچه هایی با روبان، توری، تزئینات الهام بخش، چرم، پلکسی گلاس، چوب، سنگ، استیل، لمینت و سفارشی سازی که ممکن است ترکیبی از این روش ها باشد.

عکس هایی که در این آلبوم مورد استفاده قرار می گیرد باید کیفیت بالایی داشته باشد و با دوربین حرفه ای و لنزهای مخصوص گرفته شده باشد و همچنین نور پردازی با کیفیتی داشته باشد. پس از گرفتن عکس های با کیفیت با نور پردازی بالا، چاپ عکس ها با به روزترین و جدیدترین ماشین آلات چاپ اهمیت بالایی دارد، چرا که آلبوم عکس را چشم گیرتر می کند. سپس چیدمان عکس ها و طراحی آلبوم یکی دیگر از مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا برای ایجاد آن باید تلفیقی از تجربه، خلاقیت، آشنایی با متریال و … داشته باشید.

 ‫آلبوم ایتالیایی عروس و داماد

خدمات قسطا برای پرداخت هزینه ‫آلبوم ایتالیایی عروس و داماد

از آنجایی که هزینه آلبوم ایتالیایی بسیار زیاد است، بسیاری از افراد قادر به پرداخت آن نمی باشند، اما آلبوم یکی از ماندگارترین خاطرات عروسی است و برای از دست ندادن این موقعیت می توانید از خدمات اقساطی قسطا استفاده کنید. جهت پرداخت قسطی هزینه‌ آلبوم ایتالیایی عروس و داماد با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید در این سایت به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید و پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

توجه داشته باشید که اگر در سازمان یا اداره ای مشغول به کار هستید می توانید تعداد اقساط ماهیانه خود را طولانی تر کرده و مبلغ پیش پرداخت را نیز نپردازید. برای پرداخت اقساط ماهیانه خود نیز لازم به حضور فیزیکی در محل ندارید، شما می توانید تمامی اقساط خود را به صورت آنلاین و به راحتی پرداخت نمایید.