آیا می دانید ارزان ترین کشورها برای گردشگری کدامند؟ برخی از کشورها به دلایلی همچون کاهش ارزش پول محلی در بازار جهانی و کاهش تعداد گردشگر در جندین سال اخیر به ارزان­ ترین مقصدهای دنیا برای مسافران تبدیل شده ­اند. با بازدید از این مکان­ ها نه تنها لذت خرید و گردش با قیمت های مناسب را تجربه خواهید کرد، بلکه به کسب و کار مردم محلی در این مکان ها نیز کمک خواهید کرد.

در ادامه با قسطا همراه باشید تا از لیست ارزان­ ترین کشورهای گردشگری و شرایط خرید اقساطی بلیط هواپیما به آنها مطلع شوید. توجه داشته باشید که با استفاده از قسطاکارت میتوانید هزینه سفرهای داخلی هم قسطی پرداخت کنید.

قسطاکارت

لیست ارزان ترین کشورها برای گردشگری

در ادامه ­ی مطلب به معرفی لیستی از ۱۰ مکان گردشگری، زیبا و ارزان قیمت در دنیا پرداخته شده که در صورت تمایل به سفر حتما آن را مطلعه فرمایید.

ارزان ترین کشورها برای گردشگری

بیشتر بدانید :

کارت گردشگری چیست؟

۱٫ اندونزی

یکی از ارزان ترین کشورها برای گردشگری اندونزی است. اندونزی بی شک یکی از کشورهای بزرگ گردشگری در دنیا است، با این حال به دلیل وضعیت معیشتی مردم و ارزش پایین پول این کشور آسیایی، در لیست ارزان قیمت­ترین کشورهای جهان قرار داده شده است.

سواحل سفید شنی، موج سواری، قواصی در شفاف­ترین و تمیزترین آب­های جهان، جنگل­ها، مزارع کاشت برنج و حیوانات نادر و حیرت انگیز همه و همه از امکانات شگفت انگیز این کشور می­ باشند. ۱ دلار در این کشور معادل ۱۴،۵۰۰ روپیه است، شما تنها با داشتن ۲۰ دلار می توانید هر شب ویلاهای لوکس و زیبا کرایه کنید. هزینه­ی خوشمزه­ترین غذاهای دریایی در اندونزی نیز حدود ۳ دلار است.

از جمله رایج­ترین جزایر این کشور برای گردشگران می­توان به Raja Ampat، بالی، سوماترا، سومباوا، لومبوک، Gili، فلورس، پارک ملی کومودو و آلور اشاره کرد.

۲٫ مکزیک

یکی دیگر از ارزان ترین کشورها برای گردشگری مکزیک است. مکزیک با غذاهای خوشمزه، مردمی مهربان، مکان­ های باور نکردنی و سواحلی زیبا دومین کشور ارزان قیمت در دنیا است. در حال حاضر یک دلار آمریکا معادل ۱۹٫۶ پسوس است، این کشور از سال ۲۰۱۴ به میزان ۴۹ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ به دلیل تبدیل بیش از اندازه­ی پول به دلار کاهش ارزش داشته است.

در صورت تمایل به پس انداز پول در سفر به مکزیک سعی کنید در بین ماه های November تا March به این کشور زیبا سفر نکنید؛ چرا که قیمت مسکن به صورت نجومی افزایش می یابد و بسیاری از مکان ها  بخ صورت سریع­تر رزرو می شوند.

در مکزیک برای رفتن از یک ایالت به ایالتی دیگر به دلیل پروازهای مقرون به صرفه می توان از هواپیماهای Viva Aerobus و Aeromexico و همچنین اتوبوس های موجود در بین راه استفاده کرد.

۳٫ هندوستان

هند یکی دیگر از ارزان ترین کشورها برای گردشگری است و یکی از جالب­ ترین و اسرار آمیزترین کشورهای دنیاست. در عین حال که پر از هرج و مرج شهری است، آرامش دارد و مردم آن در حین دوستی و مهربانی پر از خشم و نفرت می باشند. این کشور یکی از پر جاذبه­ترین و زیباترین مکان­ های گردشگری در دنیا و آسیا است. قیمت تبادل هر دلار حدود ۷۰ روپیه است که ۶ روپیه بیشتر از سال ۲۰۱۸ است.

در برخی از ایالت­ های این کشور پهناور با شبی حدود ۳ دلار قادر به دریافت اتاق هایی ساده خواهید بود. علاوه بر هزینه های کم خوراک و مکان، هزینه­ی حمل و نقل نیز در هند بسیار پایین است به طوریکه این هزینه در مسیر طولانی مدت قطار بمبئی به کلکته حدود ۱۱ دلار است.

ارزان ترین کشورها برای گردشگری

 

۴٫ کلمبیا

این کشور دارای جاذبه­ های گردشگری طبیعی فوق العاده، بی نظیر و با شکوه از جمله سواحلی رویایی، شهرهایی مجذوب کننده و طبیعتی بکر و دست نخورده میزبان گردشگران از اقسا نقاط دنیا است. این کشور به دلیل کاهش حجم گردشگر در لیست ارزان قیمت­ترین کشورهای جهان به عنوان مقصد گردشگران قرار گرفته است.

به همین دلیل قیمت بهترین غذاهای دریایی در این کشور تنها چند دلار، هزینه­ی یک شب اجاره­ی یک اتاق اسپانیایی زیبا ۳۰ دلار و شیرجه از تخته های طبیعی کارائیب ۲۴ دلار است.

علاوه بر جاذبه های گردشگری ذکر شده، این کشور آمریکایی به دلیل داشتن استخر روی پشت بام و اتاق های لوکس و جکوزی دار نیز بسیار شهرت یافته است.

۵٫ کوبا

اگر شما به دنبال یک مقصد ارزان قیمت در دریای کاراییب می گردید، بی شک کوبا یکی از کشورهای موجود در این لیست خواهد بود. سواحل خیره کننده و منحصر به فرد کاراییب، قدم زدن در مزارع تنباکو، رقصیدن در خیابان های هاوانا، غذاهای خوشمزه، مردم مهربان و چشم اندازهای فوق العاده، کوبا را کشور متنوعی ساخته که باید حتما در فهرست گردشگری شما قرار بگیرد.

هزینه­ ی اقامت یک شب در مهمان خانه های این کشور بین ۲۰ تا ۳۰ دلار و هزینه­ی یک شب استراحت در هتل بین ۲۵ تا ۱۸۰ دلار متغیر است.

دوستان گرامی جهت آشنایی با کشورهای بیشتر ما را در قسمت دوم این مقاله دنبال نمائید.