ارزان ترین کشورها برای مسافرت را می شناسید؟ افراد بسیاری هستند که علاقه ند به سفر به دیگر کشورها هستند و هر کدام دلایل مختلف و اهداف متفاوتی بای این کار دارند. عده ای برای تفریح و سیاحت سفر می کنند، عده ای برای مطالعه و کسب علم و دانش و عده ای دیگر با اهداف دیگر سفر می کنند. در مقاله قبلی شما را با ۵ مورد از ارزان ترین کشورها برای مسافرت آشنا کردیم.

با قسطا همراه باشید تا ۵ کشور زیبای دیگر که می توانید در لیست سفرهای ارزان قیمت خود قرار دهید به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات قسطا میتوانید هزینه سفرهای داخلی هم قسطی پرداخت کنید

آشنایی با ارزان ترن کشورها برای مسافرت

۶٫ بلغارستان

یکی از ارزان ترین کشورها برای مسافرت کشور بلغارستان است که ارزان­ترین کشور اروپا به شمار می رود، این کشور با شهرهای قدیمی، خط ساحلی بی نظیر و مردمی آرام و مهمان دوست مقصد بی نظیری برای گردشگران می باشد. اخیرا فروپاشی اقتصادی این کشور باعث شده تا ارزش پول آن پایین بیاید و از این رو اسکان و تورهای آن برای توریست­ ها ارزان­تر­­ شود. به طوریکه اجاره­ی یک شب اتاق­ های تاریخی این کشور شبی ۲۰ دلار است و هزینه­ی رستوران های آن در مواقعی نادر ۳۰ دلار خواهد شد.

بیشتر بدانید :

کارت گردشگری چیست؟

ارزان ترین کشورها برای مسافرت

 

۷. آفریقای جنوبی

یکی دیگر از ارزان ترین کشورها برای مسافرت آفریقای جنوبی است که با طبیعتی بکر، حیات وحشی نادر، خط ساحی خیره کننده و ناهموار، غذاهای خوشمزه، قیمت­ های عالی، مردمانی مهربان و جاده های زیبا هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران در اقسا نقاط دنیا است. بسیاری از گردشگران در سفر به آفریقای جنوبی یک ماشین و یک راهنما جهت لذت بردن از مناطق بکر این کشور اجاره می کنند. هزینه های پرداختی در این کشور بسیار پایین است به طوریکه اجاره­ی هر اتاق برای استراحت ۷ دلار و تفریح در پارک حیات وحش به همراه وعده­ی غذایی ۱۰ دلار خواهد شد.

۸. ترکیه

از دیگر ارزان ترین کشورها برای مسافرت کشور ترکیه است. استانبول یکی از مشهورترین، شادترین و زیباترین شهرهای ترکیه و دنیا است، به طوریکه به آن لقب پایتخت شهرهای جهان داده شده است. این کشور دارای دره­ی ساحلی شگفت انگیز، همجوار با دریای مدیترانه و فرهنگ و معماری اسلامی و اروپایی است. ترکیه یکی از بزرگ­ترین مقصدهای تورسیت­ ها در دنیا است، چرا که افراد در کنار لذت از طبیعت و شادابی مردم قادر به خرید کاهایی زیبا و خوراکی های خوشمزه با قیمت هایی باور نکردنی می باشند. هزینه­ی کرایه هر اتاق برای استراحت ۲۰ دلار و هزینه­ی هر وعده خوری ۵ دلار می باشد.

۹. تایلند

تایلند کشور لبخندها و یکی از بهترین و جذاب­ترین نقاط آسیا و از ارزان ترین کشورها برای مسافرت است. مکان های دیدنی متعددی در تایلند وجود دارد که از جمله­ ی آنها می توان به پارک های ملی حیات وحش، جنگل ها، جزایر، معابد و پارک های آبی اشاره کرد. این کشور علاوه بر طبیعتی باور نکردنی و زیبا دارای هزینه های کمی برای اسکان و تفریح می باشد. به طوریکه هزینه­ی اقامت در کلبه های ساحلی آن تقریبا ۱۵ دلار، وعده­ های غذایی ۲ دلار و تفریحات آن زیر ۲۰ دلار می باشد. بیشترین هزینه­ی پرداختی در سفر به تایلند بلیط هواپیما به آنجا می باشد.

ارزان ترین کشورها برای مسافرت

۱۰. یونان

یونان یکی دیگر از ارزان ترین کشورها برای مسافرت است. یونان الماس مدیترانه با مردمی خونگرم و مکان های تاریخی بیشمار نیز جز ارزان ترین کشورهای گردشگری در دنیا  به شمار می رود. ارزش پول این کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و هجوم پناهجویان بسیار پایین آمده و از این نظر مکانی عالی جهت تفریح گردشگران می باشد. گردشگران در کنار لذت از مکان های تاریخی و حماسی این کشور قدیمی، از هزینه های پایین اسکان، غذا و تفریحات آن نیز هیجان زده خواهند شد. در این کشور شگفت انگیز می توانید با هزینه ای کم قایق، جت اسکی و تخته موج سواری اجاره کنید و از تفریحات آبی نهایت لذت را ببرید.

خدمات قسطا

به جای هزینه های زیاد برای تورهای گردشگری در کشورهای ثروتمند می­ توانید به کشورهای در حال توسعه­ای نظیر لیست ارائه شده در قسمت بالا نیز سفر کنید. در این کشورها گردشگران می توانند با پرداخت هزینه ­هایی کم، سفری خاطره انگیز را تجربه کنند. با سفر به ارزان ترین کشورهای گردشگری می توانید علاوه بر لذت سفر در این مکان ها، به مردم محلی آنجا نیز کمک کنید تا بتوانند اقتصاد کشور را رونق ببخشند.

سفر به اقسا نقاط دنیا آرزوی بسیاری از افراد است، از این رو قسطا با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت های بلیط هواپیما و مخارج سفر، تصمیم به پرداخت اقساطی بلیط و رزرو هتل گرفته است. بنابراین در صورت نداشتن چک کارمندی یا ضامن می توانید، بدون هیچ مشکلی در این سایت ثبت نام کرده پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود

سفارش قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم، در صورت هرگونه سوال، پیشنها یا انتقاد با همکاران ما در سایت قسطا تماس فرمایید.