بازسازی ساختمان هزینه بر و طاقت فرسا است. بسیاری از افراد برای ایجاد تنوع، تعمیرات اساسی یا افزایش ارزش املاک شان، شروع به بازسازی می کنند. روش های مختلفی برای پرداخت هزینه های نوسازی خانه وجود دارد. وام های بهسازی منزل یا پس انداز از جمله روش های رایج برای پرداخت هزینه های تعمیر و بازسازی منزل است.

حال اگر هیچ پس اندازی یا زمان کافی برای دریافت وام و تسهیلات بازسازی منزل خود نداشته باشید، از چه طریقی می توانید این کار را انجام دهید! در این حالت می توانید به راحتی و بدون تلف کردن زمان از وب سایت قسطا کمک بگیرید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت اقساطی و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن برای بازسازی اقساطی ساختمان خود کسب کنید.

بازسازی اقساطی ساختمان

بازسازی منزل

حتما می دانید که بازسازی منزل متناسب با میزان بزرگی آن متغییر است. با این حال با توجه به افزایش میزان تورم تجهیزات و وسایل، هزینه ها افزایش یافته و دائما در حال تغییر است. در ادامه به برخی از پر طرفدارترین قسمت های بازسازی منزل پرداخته شده است:

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی یکی از مهمترین مراحل تعمیرات منزل است. بازسازی این نقاط از خانه می تواند به صورت کامل یا جزیی انجام شود، اما بیشتر افراد کاشی و سنگ، دستشویی، رو شویی، شیرآلات و کابین دوش را بازسازی می کنند. در این روند در صورتیکه لوله کشی و عایق سرویس بهداشتی نیز مشکل داشته باشد قادر به تعمیر آن خواهید بود.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه و کابینت های آن یکی از مهمترین آیتم های بازسازی داخلی منازل است. کابینت ها و کاشی های مدرن با نور پردازی زیبا، نما و روشنی خاصی را به کل منزل می دهند و از این رو سبک خانه را مدرن تر و شیک تر می کنند. رنگ کابینت و کاشی ها متناسب با سلیقه کارفرما انتخاب می شود اما به صورت روتین برای خانه های کوچک تر از رنگ های روشن مانند سفید و برای خانه های بزرگتر از طیف رنگی متنوع می توان استفاده کرد.

وسایل گرمایش و سرمایش

بسیاری از خانه های قدیمی دارای سیستم گرمایش و خنک کننده مناسبی نمی باشند، از این رو صاحب خانه برای بهینه سازی مصرف انرژی و زیبایی محیط اطاف مجبور به خرید و نصب سیستم های جدید نظیر پکیج و رادیاتور، کولر آبی، چیلر، اسپیلت و … است. برخی از این وسایل نظیر اسپیلت نیازی به خرابی دیوارها و بازسازی دوباره ندارد، اما برخی دیگر نظیر رادیاتور نیاز به بازسازی دیوارها و کف برای رد کردن لوله ها دارد. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات قسطا امکان خرید قسطی اسپیلت، خرید قسطی شوفاژ و انواع سیستم سرمایش و گرمایش فراهم میباشد.

بازسازی در و پنجره

برخی از خانه ها دارای پنجره ها و درهای قدیمی می باشند که تاثیر بدی در زیبایی خانه دارند. از این رو برای بهینه سازی مصرف انرژی و زیبایی هر چه بیشتر محیط نیاز به بازسازی در و پنجره نیز می باشد. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره، همچنین تاثیر زیادی در کاهش سر و صدا از محیط بیرون به داخل ساختمان دارد.

بازسازی اقساطی ساختمان

خدمات قسطا برای بازسازی اقساطی ساختمان

به منظور استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا ابتدا در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی ابزار، خرید اقساطی لوازم خانگی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت