خرید اقساطی طلا در این روزها که قیمت طلا و جواهرات بسیار افزایش یافته است به نظر عالی می آید! نظر شما چیست؟ طلا یکی از با ارزش‌ترین فلزات موجود در جهان از گذشته تا به امروز است. این فلز گران‌بها از زمان‌های قدیم همواره جز هدایای زیبا و با ارزش در بین مردم  و درباریان بوده است. امروزه هم بسیاری از افراد به منظور خرید هدیه و یادگاری، خرید عروسی و حتی سرمایه گذاری از این فلز گرانبها استفاده می‌کنند.

متاسفانه با افزایش قیمت طلا خیلی از زوج های جوان برای خرید عروسی قادر به خرید طلا نمی باشند، از این رو مجبور به تعویق انداختن زمان مراسم یا استفاده از بدلیجات می باشند. مجموعه قسطا به منظور افزایش رضایت و خشنودی مشتریان شرایط و تسهیلاتی را برای خرید اقساطی طلا در نظر گرفته است. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید قسطی با قسطا کسب کنید.

خرید اقساطی طلا

طلا

قبل از اینکه با شرایط خرید اقساطی طلا آشنا شوید، خوب است اطلاعاتی در مورد این فلز گرانبها و پرطرفدار داشته باشید که شاید آن ها را ندانید.

طلا عنصر شیمیایی با نماد Au (از لاتین: aurum) و عدد اتمی ۷۹ است. در خالص ترین شکل آن، این عنصر یک فلز روشن، قرمز مایل به زرد، متراکم، نرم و قابل انعطاف است. طلا غالباً به صورت دانه ای یا تکه ای، در سنگ ها، رگه ها و رسوبات آبرفتی پیدا می شود. در  کانی ها معمولا با عنصر نقره دیده می شود و همچنین به طور طبیعی با مس و پالادیوم آلیاژ می شود.

طلا یک فلز گران‌بها است که در طول تاریخ از آن معمولا برای سکه، جواهرات و حتی اثرهای هنری خارق‌العاده استفاده می‌شد. در گذشته، از طلا اغلب به عنوان یک واحد پولی استفاده می شد، اما استفاده از آن در دهه ۱۹۳۰ به عنوان ارز در گردش متوقف شد و استاندارد جهانی طلا پس از تصویب پول بدون پشتوانه فیات در سال ۱۹۷۱ کنار گذاشته شد.

خرید طلا

یکی از مهمترین جنبه های کاربردی طلا استفاده از آن در صنعت جواهر سازی است. در ادامه به نحوه ی استفاده از طلا در جواهر سازی اشاره شده است:

جواهر سازی

به دلیل خاصیت نرمی طلای خالص، معمولاً از این فلز با فلزات پایه دیگر برای جواهر سازی استفاده می شود و سختی و انعطاف پذیری، نقطه ذوب، رنگ و سایر خواص آن را تغییر می دهند. عیارهای دارای رتبه کارات پایین، به طور معمول ۲۲ ،۱۸ ،۱۴ یا ۱۰ حاوی درصد بیشتری از مس یا سایر فلزات پایه یا نقره یا پالادیوم در آلیاژ هستند.

تا سال ۲۰۱۴، صنعت طلا و جواهر علیرغم افت قیمت های طلا همچنان در حال افزایش بود. براساس گزارش شورای جهانی طلا، تقاضا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ گردش مالی را به ۲۳٫۷ میلیارد دلار رساند.

بسیاری از افراد طلا را به دلیل علاقه و سرمایه گذاری در آینده خریداری می کنند. در خریدهای عروسی هم نیز معمولا سرویس طلا و حلقه به عنوان پشتوانه، هدیه و تعهد به عروس داده می شود. به منظور خرید اقساطی طلا از سایت قسطا در ادامه با ما همراه باشید.

خرید اقساطی طلا

خرید اقساطی طلا توسط قسطا

در صورتیکه قصد هدیه دادن به عزیزانتان را دارید یا زمان مراسم عروسی تان نزدیک است و هزینه ی لازم برای خرید طلا و سرویس را ندارید، اصلا نگران نباشید! با استفاده از امکانات سایت قسطا برای خرید اقساطی طلا به راحتی قادر به خرید این هدیه گران‌بها خواهید بود.

به منظور خرید اقساطی طلا با استفاده از سایت قسطا ابتدا در سایت ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر ایران خواهید بود.

سفارش قسطاکارت