خرید قسطی از سایت های خارجی ! بسیار جالب است نه؟! امکان خرید قسطی از سایت هایی مثل آمازون عالی است. امروزه با توجه به افزایش دغدغه های مردم، شرایط خرید کالاهای مختلف برای افراد مشکل شده است. دلیل این مسئله به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال گرانی کالاهای مختلف از خوردنی تا پوشیدنی! اما خوشبختانه هنوز هم راهی برای برآورده شدن خواسته های مالی شما وجود دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش خرید قسطی از سایت های خارجی با قسطا آشنا کنیم. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی از‌ آمازون و دیگر فروشگاه‌ها فراهم میباشد.

نحوه خرید قسطی از سایت های خارجی

برای خرید قسطی از سایت های خارجی ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

خرید قسطی از سایت های خارجی با قسطا

بیشتر بخوانید: سفر قسطی به خارج از کشور

از کدام سایت های خارجی می توان قسطی خرید کرد؟

در بین فروشگاه های آنلاینی که وجود دارد، سایت هایی مانند آمازون و ایبی بیشترین محبوبیت را دارند. اما شما با استفاده از خدمات قسطا می توانید از هر سایتی که می خواهید خرید قسطی داشته باشید. همین مسئله یکی دیگر از مزایای خرید از قسطا است. چرا که شما را برای خرید و انتخاب با محدودیتی رو به رو نمی کند. پس با خیال راحت از هر برندی که مد نظر دارید، خرید قسطی و ارزان داشته باشید.

مزایای خرید قسطی

گرانی های این روزها باعث شده است که خرید کالا چه ایرانی و چه خارجی برای عموم جامعه سخت باشد. همان طور که حتما می دانید قیمت بسیاری از کالاهای مصرفی ما به دلار محاسبه می شود. با وجود شرایط اقتصادی ای که اکنون ایران با آن دست به گریبان است، یک کالای ۱۰ دلاری نیز برای بسیاری از ما گران تمام می شود! به همین دلیل است که خانواده ها اکثرا دغدغه تامین لوازم مورد نیازشان را دارند. خصوصا جوانانی که قصد شروع یک زندگی جدید را دارند.

خرید قسطی از سایت های خارجی

در گذشته با استفاده از تعاونی ها امکان خرید قسطی وجود داشت. اما اکنون با استفاده از اینترنت، تعاونی های بهتری ایجاد شده است که تنواع بی نهایتی کالا را به شما پیشنهاد می دهند. به عنوان مثال شما در گذشته محدود به خرید کالایی بودید که در تعاونی وجود داشت.

در حالی که این روزها با استفاده از وب سایت های آنلاین نظیر قسطا، می توانید از هر سایت خارجی و یا ایرانی خرید قسطی داشته باشید. بدون اینکه محدود به انتخاب کالای خاصی باشد. فوق العاده نیست؟ خرید قسطی از سایت خارجی برای بسیاری از افراد محال به نظر می رسد. اما انجام این کار چندان هم دور از تصور نیست. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

علاوه بر این برای استفاده از خدمات شرکت قسطا، نیازی به حضور شما نیست چرا که تمامی مراحل خرید و قسط بندی به صورت آنلاین انجام می شوند.

چند نکته مهم
  • قبل از خرید کالای خارجی اطمینان حاصل کنید که می توانید از کالای مورد نظر در ایران استفاده کنید. برخی از لوازم الکترونیکی در ایران به دلیل تفاوت ولتاژ قابل استفاده نیستند. همچنین برخی از لوازم ارایش و بهداشتی نیز ارسال به ایران ندارند.
  • فراموش نکنید مسئولیت خرید از سایت به عهده خودتان است چرا که مستقیم با حساب کاربری خودتان خرید نهایی می شود. بنابراین فراموش نکنید که از قوانین خرید، بازگشت کالا، نحوه ارسال، هزینه ارسال، ارسال به ایران انجام می شود یا نه و … خودتان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

همراهان عزیز برای کسب اطلاعات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه قسط بندی، مدارک لازم و … در رابطه به خرید قسطی از سایت های خارجی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.