خرید قسطی از آمازون ! نظرتان چیست؟ شاید برای شما تصور خرید از سایت های خارجی مانند ایبی، آمازون و … غیر ممکن به نظر برسد. چرا که برای خرید از تمامی سایت های خارجی چالش های زیادی وجود دارد. اما با استفاده از خدمات گروه قسطا، به راحتی می توانید از هر سایتی، چه ایرانی و چه خارجی خرید قسطی هر کالایی مانند تلفن همراه را انجام دهید. اگر کنجکاو شده اید، می توانید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش خرید قسطی از آمازون آشنا کنیم.

چرا خرید قسطی از آمازون ؟

اولین سوالی که برای بسیاری از شما عزیزان مطرح می شود این است که چرا باید خرید قسطی از آمازون را امتحان کنند. همان طور که می دانید آمازون یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین بین المللی است که امکان خرید از هرکجای جهان را در اختیار کاربران قرار می دهد. تنوع کالا در این فروشگاه به اندازه ای است که تقریبا غیر ممکن است که کالای مورد نظر خود را در آن پیدا نکنید.

از طرف دیگر، خرید از این سایت خارجی این اطمینان خاطر را به شما می دهد، که کالای خریداری شده اصل بوده و به سفارش کشورهای اروپایی تولید شده است. بنابراین دیگر نگران تقلبی بودن و یا دست دوم بودن محصول نیستید.

خرید قسطی از آمازون

اما مسئله اصلی که در رابطه با خرید از آمازون وجود دارد، این است که هزینه آن چگونه باید پرداخت شود. اما شاید این مسئله چندان مهمی هم نباشد چرا که با استفاده از کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت می توانید خریدتان را انجام دهید. چیزی که به نظر من برای بسیاری از ما مسئله اصلی است، بالا بودن هزینه خرید از آمازون است. آمازون یک فروشگاه خارجی است که قیمت کالاهای آن به دلار حساب می شود. با توجه به رابطه ای که این روزها بین دلار و ریال وجود دارد، خرید ارزان ترین کالاهای آمازون نیز برای بسیاری گران است! بنابراین احتمال فکر خرید از آمازون برای بسیاری غیر ممکن به نظر می رسد.

با استفاده از خدمت خرید قسطی از آمازون شما می توانید هر کالایی را با هر قیمتی به صورت قسطی خریداری نمایید. بنابراین فرقی نمی کند که چه مقدار پل نقد در اختیار دارید، چرا که می توانید با استفاده از خدمات قسطا از هر سایتی کالای مورد نیازتان را خریداری نمایید.

نحوه خرید قسطی از آمازون

در این بخش از مقاله شما را با نحوه ی خرید قسطی از آمازون آشنا خواهیم کرد. لطفا همچنان همراه ما باشید.

برای خرید قسطی از آمازون باید حساب کاربری در سایت آمازون ایجاد نمایید.

بعد از آن باید از طریق منوی جستجو و یا دسته بندی هایی که در سایت وجود دارد، کالای مورد نظر را پیدا کرده و آن را به سبد خریدتان اضافه کنید.

سپس وارد سایت قسطا شده و حساب کاربری ایجاد می کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

توجه : پرداخت شما در آمازون به صورت نقد انجام می شود. اما شما از طریق چک هایی که به ما می دهید، می توانید هزینه را به صورت قسطی پرداخت نمایید.

خرید قسطی از آمازون

نکته مهم : فراموش نکنید که ما تنها خرید شما از آمازون را انجام می دهیم. بنابراین بعد از پرداخت مسئولیت خرید با شما خواهد بود. یعنی اگر قصد تعویض کالا و یا هر چیز دیگری را داشتید، باید خودتان با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. چرا که خرید با لینک حساب کاربری شما انجام می شود.

توجه داشته باشید، قبل از انتخاب کالا اطمینان حاصل کنید که می توانید از آن در ایران استفاده کنید. به عنوان مثال برخی از کالاهای الکتریکی مانند تلویزیون و … در ایران به دلیل تفاوت ولتاژ قابل استفاده نیستند.

سخن پایانی:

توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

علاوه بر این برای استفاده از خدمات شرکت قسطا، نیازی به حضور شما نیست چرا که تمامی مراحل خرید و قسط بندی به صورت آنلاین انجام می شوند.

همراهان عزیز اگر تصمیم به خرید قسطی از آمازون را دارید، از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.