خرید قسطی از فروشگاه ایسام ! آیا تا کنون تجربه ی خرید اقساطی از این فروشگاه را داشته اید؟ در صورتیکه تجربه خرید اینترنتی داشته باشید، حتما با فروشگاه ایسام آشنا هستید. سایت ایسام همانند سایت های دیجی کالا و بامیلو یک سایت تجارت الکترونیک است با این تفاوت که دارای ویژگی های به مراتب بیشتری نسبت به این دو سایت می باشد.

تنوع کالا در این سایت بسیار زیاد و نوع خرید از آن نسبت به دیگر سایت ها متفاوت است، اما برای خرید تنها قادر به پرداخت هزینه به صورت نقدی می باشید. اصلا نگران نباشید! شما می توانید با استفاده از سایت قسطا، نه تنها از سایت های ایرانی بلکه از تمامی سایت های خارجی  نیز به صورت اقساطی خرید کنید. اگر می خواهید با شرایط خرید قسطی از فروشگاه ایسام آشنا شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه ی خرید قسطی از فروشگاه ایسام و معرفی آن

قبل از آشنایی با نحوه ی خرید قسطی از فروشگاه ایسام ، خوب است ابتدا با ایسام این سایت تجارت الکترونیک ایرانی آشنا شوید. ایسام مشابه سایت ebay می باشد. این وب سایت دارای مزایده آنلاین است و این امکان را در اختیار فروشندگان قرار می دهد که فروشگاه خود را راه‌اندازی کرده و  محصولات خود را به روش‌های مختلف از جمله مزایده به فروش برسانند. سیستم مزایده ایسام را نسبت به دیگر سایت های تجارت الکترونیک متمایز ساخته و باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

خرید قسطی از فروشگاه ایسام

همکاری با سایت ایسام

همانطور که گفته شد در ایسام شما قادر به فروش اجناس نو و دست دوم نیز می باشید، این سایت به شما امکان ایجاد یک فروشگاه رایگان را می‌دهد، از این طریق می توانید به راحتی و با امنیت کامل به فروش محصولات نو یا دست دومی که از آنها استفاده نمی کنید، بپردازید و هزینه ی آن را برای خرید وسایل مورد نیاز خود صرف کنید. با ایسام امکان فروش و ارسال کالا به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و پس از درخواست آنها صورت می پذیرد.

خرید از ایسام

در ایسام شما می توانید کلیه اجناس مورد نیاز خود را از طریق مزایده یا با قیمت ثابت خریداری کنید. در این سایت کلیه اجناس الکترونیکی و غیر الکترونیکی مستقیم از طریق فروشندگان و به واسطه ایسام به فروش می رسند. از طریق این سایت می توانید با خیال راحت و بدون هیچگونه کلاهبرداری و مشکلات به خرید بپردازید و به عنوان فروشنده هزینه های خود را به صورت تضمین شده و به عنوان خریدار اجناس مورد نظر را به سرعت دریافت کنید. این سایت همچنین دارای سیستم فیدبک و اعتبار به فروشنده در فروش آنلاین می باشد که با استفاده از آن قادر به امتیاز دهی به فروشنده و خرید از فروشندگان دارای رتبه بندی بالاتر می باشید.

خرید قسطی از فروشگاه ایسام

خدمات قسطا

در صورتیکه تمایل به خرید قسطی از فروشگاه ایسام را با استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا دارید کافی است ابتدا در وب سایت قسطا وارد شده و ثبت نام کنید. سپس از طریق صفحه کاربری خود ثبت سفارش آنلاین دهید یا یک قسطا کارت دریافت کنید. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

برای خرید قسطی از فروشگاه ایسام شما باید ابتدا در سایت قسطا درخواست قسطا کارت بدهید و پس از بارگذاری مدارک و تایید کارشناس، متناسب با تعداد اقساط خود چک شخصی ارسال کنید. قسطا کارت حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و از این کارت نیز می توانید همانند کارت های عابر بانک تان، در خرید و پرداخت هزینه های آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سفارش قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.