خرید اقساطی لوستر ، راه حلی مناسب برای آن دسته افرادی که برای خرید لوستر دچار مشکل شده اند؟! آیا شما به دنبال یک لوستر زیبا و در عین حال کم قیمت تر برای منزل خود می گردید اما موارد انتخابی شما گران قیمت است ! دیگر نگران نباشید! با استفاده از خدمات و تسهیلات وب سایت قسطا می توانید به راحتی لوستر مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید و نگران قیمت بالای آن نباشید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد خرید اقساطی لوستر و پرداخت قسطی هزینه انواع لوازم خانگی با استفاده از شرایط و امکانات قسطا کسب کنید.

خرید اقساطی لوستر

انتخاب لوستر مناسب

قبل از اینکه شما عزیزان را با نحوه ی خرید اقساطی لوستر آشنا کنیم، بهتر است ابتدا با نکاتی در مورد انتخاب یک لوستر مناسب و طرح ها و سبک های آن آشنا شوید. پس همچنان با ما همراه باشید.

برای انتخاب درست لوستر در فضاهای مختلف باید به نوع چیدمان، رنگ و فضای خانه توجه کنید. انتخاب لوستر مناسب یک فرآیند گام به گام است که از دستورالعمل طراحی داخلی “عملکرد و هارمونی” پیروی می کند، در صورت استفاده از این دستورالعمل ها قادر به انتخاب لوستری درست و متناسب با فضای مورد نظر خود خواهید بود.

خرید یک لوستر بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک نسبت به مقیاس آن فضا، ظاهری نا منظم ایجاد می کند، از این رو باید حتما قبل از خرید لوستر به مقیاس فضا توجه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

قبل از خرید اقساطی لوستر ، برای ظاهر و طراحی مدرن تر، روی نیکل های ساتن یا کروم تمرکز کنید؛ چرا که طرح های مدرن به سمت نیکل کروم و ساتن گرایش دارند. همچنین به دنبال خطوط منظم با حداقل مقدار تزئینات زینتی باشید. به خاطر داشته باشید که رنگ  و مواد لوستر شما باید مکمل فضای مورد نظر همخوانی داشته باشد.

اگر هدف از خرید اقساطی لوستر برای استفاده در بالای میز ناهارخوری است باید به ارتفاع سقف و عرض میز ناهار خوری توجه کنید. در صورتیکه میز ناهارخوری نزدیک به اتاق نشمین یا در همان فضا است بهتر است لوستری که انتخاب می کنید با همان طرح و رنگ باشد و زیاد شلوغ و پر شاخه نباشد.

در صورتیکه هدف شما از خرید اقساطی لوستر برای استفاده در فضای رسمی است، باید توجه کنید که لوستر مورد نظر، با سبک اتاق همخوانی داشته باشد و به صورت رسمی انتخاب شود، چرا که انتخاب یک لوستر مدرن باعث عدم همانگی و هارمونی فضا می شود. توجه کنید که اگر لوستر کانون توجه فضا باشد،سبک تزئین شده تر مناسب است.

طراحی و سبک انواع لوستر

یکی از جالب ترین جنبه های حضور در بازار لوستر، کشف سبکی است که شما برای خانه خود دوست دارید. برای مطابقت با طراحی خانه، در ادامه به انواع لوستر اشاره شده است:

طراحی لوستر مدرن

لوسترهای مدرن در هر طرح و شکلی در بازار موجود می باشند و هیچ محدودیتی از این نظر ندارند. این نوع از لوسترها همچنین از هر نوع متریال و رنگی تولید می شوند و به فضای مورد نظر ظاهری مبتکرانه و خاص می دهند.

طراحی لوسترهای معاصر

آیا طراحی خلاقانه و مینیمالیسم از جمله مضامین اصلی در منزل شما می باشند؟ طراحی معاصر از سایر سبک ها فاصله گرفته و نشان می دهد چگونه می توان طراحی لوستر را برای استفاده روزمره مجدداً طراحی کرد.

لوستر کریستال

آیا دوست دارید خانه ای پر زرق و برق داشته باشید! لوسترهای کلاسیک سبب انعکاس زیبای نور در فضای مورد نظر می شود و از این رو زیبایی خاصی را به محیط منتقل می کند. توجه داشته باشید که جنس اصلی محصول در قیمت لوستر تاثیر خواهد گذاشت. از این رو لوستر بیشتر برای میز ناهار خوری، اتاق نشیمن و ورودی سالن استفاده می شود.

خرید اقساطی لوستر

خرید اقساطی لوستر توسط قسطا

برای خرید انواع لوستر به صورت اقساطی از سایت قسطا باید در ابتدا در این سایت عضو شوید و سپس از طریق صفحه کاربری خود ثبت سفارش جدید را بزنید. شما می توانید به دو صورت آنلاین و قسطا کارت لوستر مورد نظر خود را خریداری کنید.

در صورتیکه تمایل به استفاده از قسطا کارت دارید می توانید، کارت مورد نظر خود را از صفحه کاربری سفارش دهید. با استفاده از قسطا کارت همچون کارت های شتاب بانکی قادر به خرید وسایل و تجهیزات مورد نظر خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان از تمام فروشگاه های معتبر آنلاین مثل دیجیکالا و تمامی فروشگاه های فیزیکی می باشید. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی مبل، خرید اقساطی یخچال، خرید اقساطی کولرگازی ، خرید اقساطی تلویزیون و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.

سفارش قسطاکارت