آیا فکر می کردید خرید آنلاین جایگزین خرید سنتی شود؟ خرید قسطی گوشی به راحتی امکانپذیر باشد؟ در روزگاری به سر میبریم که استفاده از تلفن های همراه هوشمند جز لاینفک زندگی ما شده است. به ویژه در شرایط فعلی بیماری همه گیر کویید ۱۹، لازم است که بسیاری از فعالیت ها به صورت غیرحضوری انجام شود، بنابراین داشتن تلفن همراه هوشمند در این شرایط یک الزام است.

به همین دلیل است که تلفن های همراه را می توان تقریبا در همه جا و در دست اقشار مختلف جامعه دید. البته ناگفته نماند که بهره مندی از خدمات موجود، با استفاده از هر مدل گوشی تلفن های همراه امکان پذیر نیست و لازم است که دستگاه گوشی موبایلی که انتخاب می کنید از حداقل امکانات لازم برخوردار باشد. آیا تاکنون به خرید قسطی گوشی اما به روشی متفاوت فکر کرده اید؟ حتما می پرسید چگونه؟ با ما همراه شوید!

چرا خرید قسطی گوشی ؟

همه ی ما از شرایط اقتصادی فعلی که در دنیا حاکم است مطلع هستیم و شاهد نوسانات ارزی و تغییر قیمت ها به صورت روزانه می باشیم.

این نوسانات و تغییر قابل توجه قیمت ها شامل همه چیز شده است، از جمله گوشی های موبایل؛ به این صورت که شما هم اکنون برای داشتن یک تلفن همراه هوشمند که امکانات قابل قبولی داشته باشد، لازم است مبلغ زیادی را بپردازید که شاید پرداخت این هزینه برای شما قدری سخت باشد.

پس چاره چیست؟ ممکن است فکر کنید که دیگر تنها رویای داشتن یک گوشی درجه یک با امکانات کامل را باید در سر بپرورانید و قید خرید آن را باید بزنید، چرا که امکان خرید آن وجود ندارد!

بیشتر بخوانید:

poco x3 یا a32 ؟ مقایسه کامل

خرید قسطی گوشی

اما دوستان عزیز باید به شما بگوئیم که بابت این مسئله اصلا نگران نباشید. شما می توانید گوشی مورد نظر خود را به صورت قسطی خرید کرده و با خرید قسطی گوشی به روشی متفاوت از قسطا بهینه تر هزینه کنید.

چرا خرید قسطی گوشی از قسطا ؟

مجموعه قسطا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی جامعه، بستری را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که بتوانید بدون نیاز به ضامن و مواردی از این قبیل که شاید تهیه آن برای همه امکان پذیر و آسان نباشد، امکان خرید قسطی گوشی را به آسان ترین شکل ممکن فراهم نماید.

به علاوه، هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای خرید قسطی از طریق قسطا برای متقاضیان عزیز وجود ندارد.

همچنین عملیات اعتبار سنجی در مجموعه قسطا بسیار سریع انجام خواهد شد که موجب تسریع فرایند خرید شده است.

همچنان همراه ما باشید تا شما را با چگونگی خرید قسطی گوشی از قسطا آشنا کنیم.

نحوه ی خرید قسطی گوشی از قسطا

قبل از هر چیز خوب است بدانید که امکان خرید گوشی قسطی گوشی، خرید قسطی دوربین، خرید قسطی لپ تاپ، خرید قسطی اپل واچ، خرید قسطی قطعات کامپیوتر و … به واسطه قسطا، از تمام فروشگاه های فیزیکی و آنلاین در سراسر کشور مثل دیجی کالا بدون نیاز به ضامن امکان پذیر است.

در ادامه مراحل خرید از قسطا را به صورت گام به گام آموزش داده ایم.

گام اول : ثبت سفارش

برای خرید قسطی گوشی از طریق قسطا ، لازم است که ابتدا به وب سایت رسمی ما مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نمائید.

گام دوم : بارگزاری مدارک

در مرحل ی دوم باید مدارک خواسته شده را بارگزاری نمائید. این مدارک را در وب سایت قسطا می توانید مشاهده کنید.

خرید قسطی گوشی

گام سوم : بررسی مدارک

در مرحله ی سوم، مدارک شما توسط همکاران ما در مجموعه ی قسطا مورد بررسی قرار می گیرد و اعتبار سنجی انجام می شود.

گام چهارم : تحویل چک ها و دریافت قسطا کارت

پس از تحویل چک های مورد نیاز به صورت حضوری یا با پست، قسطا کارت برای شما ایجاد می شود و در سریعترین زمان ممکن به دست شما میرسد.

گام پنجم : پرداخت مبلغ پیش پرداخت و شارژ قسطا کارت

در این مرحله بعد از دریافت قسطاکارت، لازم است که مبلغ مشخص شده را به عنوان پیش پرداخت خرید گوشی قسطی واریز نمائید. پس از آن قسطا کارت به میزان مبلغ درخواستی‌ شما شارژ می شود و با استفاده از آن می توانید خرید خود را انجام دهید. و در نهایت مبلغ دریافتی را به صورت ماهیانه به قسطا پرداخت می کنید.

 

سفارش قسطاکارت

ما در مجموعه ی قسطا خداوند منان را شاکریم که توانسته ایم در جهت رفاه حال افراد جامعه و تسهیل فرایند خرید برای شما عزیزان، گامی مثبت برداشته و به حول و قوه ی الهی تاکنون توانسته ایم رضایت کامل مشتریان خود را جلب نمائیم.