خرید لپ تاپ دل اقساطی

چرا خرید لپتاپ دل اقساطی انتخاب عاقلانه‌ایست؟

دِل یا Dell نام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصول در زمینه IT بوده که دفتر مرکزی آن واقع درایالت تگزاس کشور آمریکاست. در نگاهی کمی جزئی، این کمپانی معروف در زمینه تولید رایانه و دیگر محصولات مربوط رایانه‌های شخصی فعالیت دارد؛ وسعت این کمپانی به قدری‌ست که در سراسر دنیا بیش از ۱۵۰ هزار کارمند داشته و دستاوردهای بزرگی هم به دست آورده که یکی از آن‌ها قرار گرفتن در جایگاه دوم بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده لپ‌تاپ در سال ۲۰۱۶ است.

وام خرید کالا
شرکت دل که از اولین روزهای صنعت تولید لپ‌تاپ در کنار مشتریان خود حضور داشته هم‌واره تلاش در تولید محصولات منعطف داشته؛ از این رو تولیدات خود را با توجه به کاربرد‌های مختلف دسته بندی کرده است.

  • لپ‌تاپ‌های دل سری Insprion؛ با کاربری اداری، خانگی و تا حدودی گیمینگ.
  • لپ‌تاپ‌های دل سری Latitude؛ با کاربری صنعتی و نظامی.
  • لپ‌‌تاپ‌های دل سری Vostro؛ کاربردی اداری و تجاری لوکس.
  • لپ‌تاپ‌های دل سری XPS؛ تولیدات لوکس و خاص دل.
  • لپ‌تاپ‌های دل سری Alienware؛ کاربری گیمینگ قدرتمند.

وام قسطا

بر همین اساس می‌توان گفت که شرکت دل در تولیدات خودت توجه به نیاز بازار و مشتریان را لحاظ می‌کند. افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ اقساطی هستند امکان یافتن لپ تاپ مورد نظر خود را در بین محصولات دل داشته و خرید لپ تاپ دل اقساطی برای‌شان گزینه عاقلانه‌ایست. برای خرید لپ تاپ دل اقساطی می‌توان از وام قسطا استفاده نمود؛ وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطاکارت  ارائه می‌شود.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی

از مهم‌ترین مزیت‌های وام قسطا برای خرید اقساطی عدم نیاز به ضامن و امکان ضمانت با سفته یا چک، عدم محدودیت در خرید و امکان خرید از تمام فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی، معتبر تر سراسر ایران و سرعت بالا و آنلاین بودن فرآیند اعطا وام به‌طوری که تمام مراحل در کمتر از ۷ روز کاری به‌صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌شود.

در ادامه این مقاله چند مورد از لپ‌تاپ‌های پرفروش برند دل در سال ۱۴۰۱ معرفی و بررسی شده و مراحل دریافت وام قسطا برای تکمیل یا تامین بودجه مورد نیاز خرید لپ تاپ دل اقساطی شرح داده می‌شود.

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل INSPIRON 3583-5278 – A

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل INSPIRON 3583-5278 – A

یک لپ‌تاپ ۲٫۲ کیلوگرمی با از سری ۳۰۰۰ با طراحی زیبا و شیک؛ ابعاد Inspiron 3583 19.8×۲۵۸×۳۷۹٫۹ میلی‌متر بوده و از پردازنده ساخت اینتل با مشخصات سری پردازنده Core i5 و مدل پردازنده ۸۲۶۵U در محدوده سرعت پردازنده ۲٫۰GHz با فرکانس پردازنده ۱٫۶ تا ۳٫۹ و حافظه cache 6 مگابایت در طراحی آن استفاده شده‌است.

این لپ‌تاپ دارای ظرفیت رَم ۸ گیگابایت از نوع DDR4 و ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت از نوع HDD بوده و سازنده پردازنده گرافیکی آن نیز شرکت اینتل است. اینسپایرون ۳۵۸۳ دارای پردازنده گرافیکی مدل Intel UHD Graphics 620 که فاقد حافظه اختصاصی‌ست می‌باشد. اندازه صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچ و از نوع IPS LED-backlit LCD با دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ HD است.

لپ‌تاپ اینسپایرون ۳۵۸۳ فاقد درایو نوری بوده و از دیگر امکانات آن می‌توان به وبکم با کیفیت HD، ۱ درگاه USB 2، ۲ درگاه USB 3، باتری لیتیوم‌یون سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات‌ساعت، تکنولوژی صدا MaxxAudio، درگاه قفل فیزیکی Security Slot و صفحه‌کلید نومریک اشاره نمود.

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل Vostro 3515 B

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل Vostro 3515 B

وسترو ۳۵۱۵ یک لپ‌تاپ میان‌رده و مقرون به صرفه با قابلیت‌های متنوع است؛ این دستگاه دارای وزن ۱٫۶۹ کیلو‌گرم و ابعاد ۱۸٫۹×۲۳۵×۳۵۸٫۵ بوده و از پردازنده AMD Ryzen5 3450U بهره می‌برد. این پردازنده دارای محدوده سرعت ۲٫۸GHz ، فرکانس تا ۳٫۵ GHz و ۶ مگابایت حافظه کَش می‌باشد.

لپ‌تاپ دل Vostro 3515-B دارای ۱۶ گیگابایت حافظه RAM از نوع DDR4، ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع HDD، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD بوده و از پردازنده AMD RADEON VEGA 8 که فاقد حافظه اختصاصی پردازنده مجازست بهرمند است.

اندازه صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچ و از نوع Anti-glare LED-Backlite WVA با دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ FullHD و مات می‌باشد. همچنین این دستگاه دارای وبکم با وضوح تصویر HD است.

این لپ‌تاپ فاقد درایو نوری بوده و دیگر امکانات‌ش شامل پشتیبانی از تاچ‌پد چند لمسی، درگاه usb 2 و ۳، باتری سه سلولی ۷۴ وات بر ساعت و درگاه‌های ارتباطی Wi-Fi و HDMI می‌باشد.

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل VOSTRO 3510-A

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل VOSTRO 3510-A

افرادی که تمایل به خرید یک لپ‌تاپ میان‌رده با قابلیت انجام امور گرافیکی سبک را دارند؛ وسترو ۳۵۱۰ می‌تواند گزینه مورد نظرشان باشد. یک دستگاه ۱٫۶۹ کیلوگرمی با ابعاد ۱۸٫۹×۲۳۵×۳۵۸٫۵ که از پردازنده Intel سری Core i7 مدل ۱۱۶۵G7 با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ GHz و فرکانس ۲٫۸ تا ۴٫۷ GHz که از حافظه کَش با ظرفیت ۱۲ مگابایت بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ دارای ظرفیت رَم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت از نوع HDD و ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD بوده و همچنین پردازنده گرافیکی آن مدل NVIDIA GeForce MX 350 DDR5 با حافظه اختصاصی ۲ گیگابایت می‌باشد.

صفحه نمایش وسترو ۳۵۱۰-A در ابعاد ۱۵٫۶ اینچ با دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ FullHD و از نوع Anti-glare LED-Backlit WVA و مات می‌باشد. این دستگاه فاقد درایو نوری بوده اما امکانات دیگر آن قابل توجه است.

از دیگر امکانات این لپ‌تاپ می‌توان به درگاه‌های USB 2، USB 3.2 و USB Type-C، Wi-Fi، HDMI و Bluetooth اشاره کرد. ویژگی دیگر این دستگاه باتری سه سلولی ۴۱ وات ساعت است.

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل G15 5511-A4

خرید لپ تاپ دل اقساطی مدل G15 5511-A4

افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ دل اقساطی به‌منظور انجام کارهای گرافیک سنگین یا اجرا بازی‌های گرافیک بالا می‌باشند، قادر به استفاده از وام قسطا برای تامین ۵۰ درصد بودجه مورد نیاز خرید لپ‌تاپ سری گیمینگ دِل مدل G15 5511 هستند.

این نیمه غول سنگین دارای وزن ۲٫۸ کیلوگرم و ابعاد ۲۵×۲۷۲×۳۵۷ میلی‌متر بوده و از پردازنده اینتل سری Core i7 مدل ۱۱۸۰۰ H با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ GHz، فرکانس پردازنده ۲٫۳ تا ۴٫۶ GHz و حافظه Cache 24 مگابایت بهرمند است.

حافظه رَم این لپ‌تاپ ۱۶ گیگابایت و از نوع DDR4 بوده و برای حافظه ذخیره‌سازی دارای ظرفیت ۱ ترابایت از نوع SSD می‌باشد. سازنده گرافیک این مدل شرکت NVIDIA بوده که از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 با حافظه اختصاصی ۴ گیگابایت از نوع GDDR6 برای بالا بردن قدرت اجرا بازی‌های گرافیک بالا استفاده کرده‌است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچ و از نوع IPS LED-Blacklit LCD با دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ FullHD و مات می‌باشد. لپ‌تاپ دل G15 5511 فاقد درایو نوری است. اما از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز با نرخ پاسخ‌گویی ۳۵ میلی‌ثانیه ضد انعکاس نور با روشنایی ۲۵۰ نیت اشاره کرد.

دیگر امکانات این دستگاه شامل نور پس‌زمینه صفحه کلید، دوربین HD با زاویه دید ۷۸ درجه، درگاه‌های ارتباطی USB 2، ۳٫۲ و Type-C، Lan، Wi-Fi، HDMI، Bluetooth و Thunderbolt 4 و باتری ۶ سلولی با ظرفیت ۸۴ وات ساعت می‌باشد.

وام قسطا

مراحل دریافت وام قسطا

مراحل دریافت محصول قسطا تحت عنوان قسطا کارت بسیار ساده و سریع است مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام فوری قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود.
طبق نتیجه اعتبار سنجی متقاضی به سه صورت سفته دیجیتال، سفته دیجیتال و یک برگ چک، سفته دیجیتال و ارائه برگ چک به تعداد اقساط مبلغ اعتبار می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید. لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته شده‌است.

مراحل دریافت وام قسطا

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.
پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود ۱ روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود.
در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

و در نهایت قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط خود به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید لپتاپ اقساطی، خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی گوشی موبایل و … را خواهد داشت.