بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی و وام خرید لپ تاپ

لپ تاپ‌های اقتصادی

هر فردی با توجه به نوسانات اقتصادی، تورم و نرخ ارز می‌تواند نتیجه بگیرد خرید کردن مثل قبل آسان نیست. تفاوت زیادی در نوع کالا نمی‌کند و نکته قابل توجه اقتصادی بودن کالا خریداری شده‌است. امروزه لپ‌تاپ‌ها از ابزارهای پر استفاده افراد و به خصوص دانشجویان هستند.

از این رو زمانی که فردی تصمیم به تهیه یک دستگاه لپ‌تاپ می‌کند اقتصادی بودن حرف اول را می‌زند. اقتصادی بودن یعنی با نزدیک‌ترین هزینه به بودجه مورد نظر، کالایی تهیه کنیم که بیشترین میزان از نیاز روزمره را برطرف کند. به عبارت دیگر با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدهی را دریافت کنیم.

حال اگر بخواهیم برای بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی یک تعریف جامع داشته باشیم؛ باید بگوییم لپ‌تاپ‌هایی که با کم‌ترین هزینه پاسخ‌گوی تمام امور روزمره‌مان باشند، یک لپ‌تاپ اقتصادی به حساب می‌آید. حال این امور به نسبت سن، هدف و تخصص افراد می‌توانند با یک‌دیگر تفاوت بسیار زیادی داشته باشند.

وام خرید کالا

وام قسطا

 

وام خرید لپ‌تاپ

عکاس، مهندس، معمار، نویسنده و دانشجو و تقریبا اکثر شغل‌های امروزی در بخشی از فرآیند خود با دنیای دیجیتال در هم آمیخته شده‌اند. ابزار انجام امور دیجیتال معمولاً کامپیوترهای شخصی و بیشتر هم لپ‌تاپ‌ها هستند.

پس نتیجه می‌گیریم لپ‌تاپ نقش بسیار مهمی در زندگی اکثر افراد ایفاء می‌کند. در ابتدا گفتیم که خرید لپ‌تاپ مثل اکثر کالاها دیگر آسان نیست. به همین علت افرادی که توانایی خرید نقدی لپ‌تاپ مورد نظر خود را ندارند به دنبال راهی برای خرید لپ‌تاپ اقساطی مورد نیاز خود هستند. در اینجا قسطا به میان آمده و مشکل را رفع نموده‌است.

قسطا شرکتی فعال در حوزه لندتک بوده و ارائه دهده محصولی با نام قسطا کارت که اولین و تنها وام خرید کالا بدون محدودیت و بدون نیاز به ضامن در قالب کارت اعتباری است. قسطا کارت یک کارت اعتباری عضو شتاب بوده و در سراسر کشور معتبر می‌باشد.

با قسطا کارت امکان خرید اقساطی از تمام فروشگاه‌های آنلاین، آفلاین و فیزیکی در هرجایی از ایران وجود دارد. سقف دریافت اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان است و تمامی مراحل دریافت آن غیر حضوری و آنلاین می‌باشد. هم‌چنین با قسطا کارت می‌توان هزینه هر نوع خدماتی از پزشکی و جراحی تا تعمیر و مسافرت را پرداخت.

برای آن افرادی که به دنبال خرید لپ‌تاپ اقساطی هستند قسطا کارت حکم وام خرید لپ‌تاپ را دارد. زیرا با قسطا کارت می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از هر فروشگاهی که مایل هستند اقدام به خرید لپ‌تاپ مورد نظر خود کنند.

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی

ویژگی های مهم لپ تاپ های اقتصادی

قبل از دانستن جزئیات فنی و مدل‌هایی از لپ‌تاپ‌های اقتصادی بهتر است برخی از ویژگی‌های یک لپ‌تاپ اقتصادی را بدانید. ظاهر مهم است همه همه چیز نیست؛ چندین موارد در کنار یک‌دیگر یک لپ تاپ مقرون به صرفه و اقتصادی را شکل می‌دهند.

موارد مهمی مثل پردازنده، رم، کیفیت و اندازه صفحه نمایش، درگاه‌های ارتباطی و تکنولوژی آن‌ها، حافظه ذخیره‌سازی و تکنولوژی بکار رفته و مهم‌ترین فاکتور قیمت. البته افرادی که حساسیت خاصی ندارند می‌توانند سراغ لپ‌تاپ‌های دست‌دوم و کارکرده هم بروند.

لپ‌تاپ‌های دست‌دوم به شرط سلامت از گزینه‌های بسیار مناسب برای خرید لپ‌تاپ اقتصادی به شمار می‌آیند. اما باید اعتبار فروشنده مطمعن شد و بهتر است دستگاه را قبل از خرید به یک کارشناس نشان داده تا از سلامت و صحت اطلاعات درج شده اطمینان حاصل کرد. لپتاپ دست‌دوم گزینه مناسبی برای دانشجویان است.

وام بدون ضامن

نکات مهم برای خرید لپ تاپ دانشجویی

خرید لپ‌تاپی که هم اقتصادی باشد و هم دانشجویی کمی پیچیده است. برای مثال برای انجام امور دانشجویان حسابداری یا برنامه نویسی حداقل مشخصات هم کفایت می‌کند. اما در مقابل دانشجویان گرافیک، معماری و مکانیک که با رندرگیری و امور گرافیکی سروکار دارند کاملاً شرایط برعکسی دارند.

برای دسته اول یک لپ‌تاپ بار کاربری عمومی کفایت می‌کند. آن‌ها نه با پردازش‌های پیچیده‌ای سروکار دارند و نه با مسائل گرافیکی و رندرگیری؛ معموملاً هم از نرم‌افزارهای عمومی و سبک استفاده می‌کنند. اما دسته دوم با پردازش‌های پیچیده و رندرهای سنگین طرف هستند. سرعت عمل هم فاکتور حیاتی برایشان است.

مورد دیگری که دانشجویانی با بودجه کم و محدود باید به آن توجه کنند، قابلیت ارتقا است. نگاه کمال‌گرا را باید به کنار گذاشت. با توجه به بودجه عمل نمودن بسیار بهتر است. برای مثال می‌توان لپ‌تاپی خریداری نمود که رم ۴ گیگابایت و حافظه ۵۰۰ گیگبایت داشته و در عوض پردازنده قوی‌تر و با بودجه تناسب دارد.

اما در مقابل قابلیت ارتقا و افزایش رم برای آینده و تغییر حافظه ذخیره‌سازی را داشته باشد. خیلی مهم است به تناسب نیاز ضروری تصمیم گرفته شود و هیجانات لحظه‌ای کنار گذاشته شوند.

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی و وام خرید لپ تاپ

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی تا ۷ میلیون

در ادامه چند نمونه از لپ‌تاپ‌های اقتصادی با بودجه ۷ میلیون تومان که از کیفیت و مشخصات مطلوبی به نسبت قیمت برخوردار هستند؛ معرفی می‌شوند.

خرید لپ تاپ دل اقساطی | بهترین لپ‌تاپ‌های دل

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل V15-EA

لنوو V15 در سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از سری‌های میان‌رده شرکت لنوو معرفی شد. وزن این مدل کمتر از ۲ کیلوگرم بوده و در ابعاد ۳۶۲.۲x۲۵۱.۵x۱۹.۹ میلی‌متر ساخته شده‌است. پردازنده این لپ‌تاپ ساخت شرکت Intel و از سری Celeron N4020 با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و حافظه cache 4 مگابایت که دو هسته آن حقیقی و دو هسته دیگر مجاز است، می‌باشد.

این میان‌رده اقتصادی دارای ۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظخ داخلی از نوع هیبریدی به همراه ۱۲۸ گیگبایت حافظه از نوع SSD می‌باشد. همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel UHD 600 به صورت آنبرد و بدون حافظه گرافیکی مجزا است.

لنوو V15 دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی از نوع TN با رزولوشن ۷۶۸ x1366 HD مات بوده به همراه وب‌کم بوده و فاقد درایو نوری می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به دو پورت USB 2 و یک پورت USB 3 اشاره نمود.

لنوو V15-EA در دسته لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی و اقتصادی قرار می‌گیرد و کفاف امور گرافیکی سبک را نیز می‌دهد.

لپ تاپ لنوو V15

وام خرید لپ تاپ

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ1012

این لپ‌تاپ از سری X برند ایسوس بوده که به کیفیت، کاربرد مطلوی و قیمت مناسب معروف هستند. وزن این لپ‌تاپ حدود ۲ کیلوگرم است و با این‌که بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد حس بدنه آلومینیومی را القا می‌کند. ایسوس X543 در ابعاد ۲۷ x251 x381 میلی‌متر ساخته شده‌است.

پردازنده این مدل Celeron N4020 ساخت شرکت Intel با محدوده ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز و ۴ مگابایت حافظه Cache 4 هسته‌ای می‌باشد. ظرفیت حافظه RAM این لپتاپ ۴ گیگابات از نوع DDR4 بوده و دارای ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌باشد.

همچنین این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی Intel UHD 600 بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره برده و دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی از نوع با رزولوشن ۷۶۸ x1366 HDمات با میزان روشنایی ۲۰۰ nits و وب‌کم با کیفیت VGA است.

از دیگر قابلیت‌های ایسوس X543 می‌توان به دو درگاه USB 2 و یک درگاه USB 3، Wi-Fi، بلوتوث و شیار کارت حافظه اشاره کرد. این لپ‌تاپ در دسته کاربری عمومی قرار می‌گیرد و گزینه اقتصادی خوبی با بودجه زیر ۷ میلیون تومان می‌باشد. برای دریافت وام بمنظور خرید لپتاپ ایسوس اقساطی به سایت قسطا مراجعه کنید.

لپ تاپ ایسوس X54

بهترین لپ تاپ های اقتصادی

بهترین لپ تاپ های اقتصادی تا ۱۰ میلیون

با داشتن بودجه‌ای حدود ۱۰ میلیون تومان کمی شرایط متفاوت می‌شود و می‌توان لپ‌تاپ‌های قوی‌تری را در نظر گرفت و تنوع بیشتری هم وجود دارد. اما به‌طور کلی مشخصات لپ‌تاپ‌های اقتصادی تا ۱۰ میلیون تومان تفاوت چشم‌گیری به‌نسبت دو مدل معرفی شده تا ۷ میلیون تومان ندارند.

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15ADA05 – A

این میان‌رده لنوو از سری محبوب Ideapad با طراحی سبک و چشم‌نواز لپ تاپی اقتصادی با وزن سبک ۱٫۸۵ کیلوگرم و ابعاد ۱۹٫۹×۲۵۳٫۴×۳۶۲٫۲ میلی‌متر گزینه مناسبی برای استفاده روزمره و پرتابل می‌باشد.

پردازنده Ideapad 3 15ADA05 از سری Ryzen 3 شرکت AMD و مدل ۳۲۵۰U با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و فرکانس پردازنده ۲٫۶ تا ۳٫۳۵ گیگاهرتز دارای ۴ مگابایت حافظه Cache می‌باشد.

همچنین رم این لپ تاپ ۴ گیگابایت از نوع DDR4 بوده و از ظرفیت ذخیره‌سازی ۱ ترابایت با قابلیت ارتقاء برخوردار است. پردازنده گرافیکی این مدل Integrated AMD Radeon بوده و حافظه گرافیکی مجزا و درایو نوری ندارد.

اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچ از نوع TN و مات بوده و دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به وب‌کم، Wi-Fi، بلوتوث، درگاه USB 2، USB 3 و HDMI اشاره کرد. این لپ‌تاپ در دسته کاربری عمومی قرار می‌گیرد.

لپ تاپ لنوو ideapad 3

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل VivoBook 14 R427FA-A

این مدل طرفداران زیادی دارد و از مدل‌های کم نظیر ایسوس به حساب می‌آید که توانسته است رضایت کاربرانش را جلب کند. همچنین این مدل عملکرد خوبی در اجرا نرم‌افزارهای عمومی از خود نشان داده‌است.

ایسوس VivoBook 14 با وزن سبک ۱٫۵ کیلوگرم و ابعاد ۲۲٫۹×۲۱۶×۳۲۵ میلی‌متر امکان حمل آسانی دارد. این مدل از پردازنده Intel Core i3 مدل ۱۰۱۱۰U با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و فرکانس پردازنده ۲٫۱ تا ۴٫۲ گیگاهرتز و حافظه Cache 4 مگابایت برخوردار است.

راهنمای کامل خرید لپ تاپ asus vivobook

در این دستگاه از RAM 4 گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه دخلی ۱ تراباید از نوع HDD با قابلیت ارتقاء استفاده شده‌است. پردازنده گرافیکی این دستگاه Intel UHD بوده و حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی مجزا ندارد.

صفحه نمایش این مدل ۱۴ اینچ و از نوع TFT LCD بوده که دارای دقت نمایش ۷۶۸×۱۳۶۶HD و وب‌کم می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به پشتیبانی از فرمان چند لمسی در تاچ‌پد، درگاه‌های USB 2، ۳ و Type-C اشاره نمود. این دستگاه در دسته لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی قرار می‌گیرد.

لپتاپ ایسئس ویوبوک

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی و وام خرید لپ‌تاپ

بهترین لپ تاپ های اقتصادی تا ۱۵ میلیون

در این بودجه دست کمی باز می‌شود و می‌توان به سراغ لپ‌تاپ‌هایی با رم بالاتر و گرافیک قوی رفت. لپ‌تاپ‌های زیادی در دسته لپ‌تاپ‌های اقتصادی تا ۱۵ میلیون تومان قرار می‌گیرند که در ادامه دو مدل مثال زده می‌شود.

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15-FD

باز هم یک میان‌رده دیگر از لنوو، این مدل در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد و از پردازنده‌های نسل ۱۱ شرکت اینتل برخوردار بود. این مدل تلفیقی از دو مدل میان‌رده محبوب لنوو یعنی Ideapad و ThinkPad بوده که یعنی در کنار ظرافت و زیبایی از استحکام خوبی نیز بهره می‌برد.

وزن این مدل ۱٫۷ کیلوگرم بوده و در ابعاد ۱۸٫۹×۲۴۵×۳۶۴ میلی‌متر ساخته شد. سازنده پردازنده این مدل شرکت Intel است و از سری پردازنده Core i3 1115G4 با محدوده سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز و فرکانس ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز و حافظه کش ۶ مگابایتی بهره می‌برد.

ظرفیت حافظه RAM این مدل ۱۲ گیگابایت از نوع DDR4 بوده و دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD با قابلیت ارتقاء می‌باشد. پردازنده گرافیکی این مدل نیز Intel UHD و بدون حافظه گرافیکی مجزا می‌باشد. همچنین این دستگاه فاقد درایو نوری است.

صفحه نمایش این مدل ۱۵٫۶ اینچی از نوع TFT LED-backlite LCD با دقت رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰FullHD می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به اسپیکر استریو، درگاه اترنت، دو عدد درگاه پورت USB 2، ۲ عدد درگاه پورت USB 3 اشاره نمود.

لپتاپ لنوو thinkbook 15

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسر مدل A315-58G-35GH

این سری لپ‌تاپ ایسر از مدل‌های مقرون به صرفه است که از مشخصات فنی مناسبی برخوردار می‌باشد. وزن این دستگاه ۲٫۱ کیلوگرم بوده و در ابعاد ۱۹٫۹×۲۵۰٫۴×۳۶۳٫۴ میلی‌متر ساخته شد. پردازنده این مدل Core i3 1154G4 ساخت Intel در محدوده سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز و فرکانس ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز با ۶ مگابایت حافظه cache می‌باشد.

این دستگاه دارای Ram 4 گیگابایت از نوع DDR4 با قابلیت ارتقاء بوده و ظرفیت حافظه داخلی ۱ ترابایتی‌اش از نوع HDD نیز قابل ارتقاء می‌باشد. پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ A315 ساخت NVIDIA مدل Geforce MX350 با مشخصات ۲ گیگابایت از نوع GDDR5 است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ ایسر در اندازه ۱۵٫۶ اینچ طراحی شده و از نوع TFT LED-backlite LCD با دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰FullHD و نرخ بروزرسانی ۶ هرتز از نوع صفحه نمایش مات، دارای وب‌کم وفاقد درایو نوری است.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به درگاه‌های ارتباطی LAN، Wi-Fi، HDMI، USB 2 و USB 3 اشاره نمود.

لپ تاپ ایسر A315

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی

بهترین لپ تاپ های اقتصادی مخصوص بازی

لپتاپ‌های مخصوص بازی یا به اصطلاح Gaming معمولاً یک پکیج کامل از گرافیک قدرتمند، Ram بالا، پردازنده مدرن، صفحه نمایش با کیفیت، بدنه مستحکم و حافظه داخلی سریع هستند. از این رو قیمت آن‌ها معمولاً به نسبت بالاتر از بقیه مدل‌هاست و معمولا جدا از بازی برای انجام امور سنگین مثل رندرگیری یا طراحی گرافیک مناسب هستند.

قیمت این مدل‌ها به نسبت قدرت سخت‌افزار به‌کار رفته متفاوت است؛ اما در این بخش چند مدل از لپ‌تاپ‌های اقتصادی مخصوص بازی معرفی می‌شوند.

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HC-HN002W

با استایل جدید و خاص در کنار قدرت سخت‌افزاری بالا؛ لپ‌تاپ TUF Gaming F15 ایسوس قطعاً در دسته بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی مخصوص بازی قرار می‌گیرد. این غول اقتصادی با وزن ۲٫۲۵ کیلوگرم در ابعاد ۲۰×۲۵۹×۳۶۰ میلی‌متر ساخته شده‌است.

پردازنده این لپ‌تاپ ساخت شرکت Intel مدل ۱۱۴۰۰H از نسل i5 با محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و فرکانس پردازنده ۲٫۳ تا ۴٫۷ گیگاهرتز بوده و دارای حافظه Cache 8 مگابایتی و ۶ هسته‌ای است. حافظه Ram این لپ‌تاپ ۸ گیگابایت از نوع DDR4 با قابلیت ارتقاء و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD به همراه قابلیت ارتقاء می‌باشد.

پردازنده گرافیکی TUF Gaming F15 ساخت NVIDIA و مدل Geforce RTX 3050 با حافظه اختصاصی ۴ گیگابایت می‌باشد. صفحه نمایش این دستگاه ۱۵٫۶ اینچ از نوع IPS level panel با دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰FUllHD و صفحه نمایش مات به همراه وب‌کم با کیفیت ۷۲۰HD طراحی شده‌است.

از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به اسپیکر دوگانه DTS software، درگاه‌های ارتباطی USB3.2، USB Type-C، LAN، HDMI، Wi-Fi و بلوتوث داخلی اشاره کرد. همچنین این دستگاه فاقد درایو نوری بوده و در دسته لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی و مخصوص بازی قرار می‌گیرد.

لپ تاپ ایسوس سری TUF

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی مخصوص بازی

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05

بازار لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و قدرتمند بسیار داغ بوده و رقابت تنگاتنگی برقرار است. حال یکی مدل‌هایی که از این فرصت برای خودنمایی استفاده کرده‌است؛ IdeaPad Gaming 3 ساخت لنوو می‌باشد. این مدل با وزن ۲٫۲ کیلوگرم و ابعاد ۲۴٫۹×۲۴۹×۳۵۹ میلی‌متر روانه بازار شد.

پردازنده این مدل از سری Core i7 مدل ۱۰۷۵۰H ساخت شرکت Intel با محدوده سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز، فرکانس پردازنده ۲٫۶ تا ۵ گیگاهرتز و حافظه Cache 12 مگابایتی بوده و در کنار Ram 16 گیگابایتی نوع DDR4 که قابلیت ارتقاء هم دارد؛ از سرعت پردازش بالایی برخوردار است.

ظرفیت حافظه داخلی این مدل هیبریدی بوده و دارای ۱ ترابایت از نوع HDD و ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD که هر دو قابلیت ارتقاء دارند؛ می‌باشد. این مدل از پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce 1650 با ۴ گیگابایت حافظه پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می‌برد.پ

صفحه نمایش این لپ‌تاپ در ابعاد ۱۵٫۶ اینچ از نوع IPS level panel با دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰FullHD نرخ بروزرسانی Hz60 با میزان روشنایی ۲۵۰ nitsبه همراه وبکم ۷۲۰HD ساخته شده است. این دستگاه فاقد درایو نوری بوده و از کیبورد با نور پس‌زمینه برخوردار است.

درگاه‌های ارتباطی Wi-Fi، LAN، USB 3.2، HDMI و بلوتوث از دیگر قابلیت‌های قابل توجه لنوو IdeaPad Gaming 3 بوده و در مجموع این دستگاه در دسته لپ‌تاپ‌های اقتصادی مخصوص بازی، کاربری عمومی و کاربری مالتی مدیا قرار دارد.

لپ تاپ لنوو ideapad gaming 3

بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی مخصوص بازی

مراحل دریافت وام قسطا

مراحل دریافت محصول قسطا تحت عنوان قسطا کارت بسیار ساده و سریع است مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام فوری قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

قسطا کارت

  • برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود.
  • طبق نتیجه اعتبار سنجی متقاضی به سه صورت سفته دیجیتال، سفته دیجیتال و یک برگ چک، سفته دیجیتال و ارائه برگ چک به تعداد اقساط مبلغ اعتبار می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید. لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته شده‌است.
  • گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.
  • پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود ۱ روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود.
  • در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.
  • و در نهایت قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط خود به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی گوشی موبایل و … را خواهد داشت.

در انتها هر سوالی داشتید میتوانید با شماره ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ تماس بگیرید. همواره تلاش ما در راستای جلب رضایت کاربران بوده است و خوشحالیم که باعث رضایت شما شده ایم. نظرات کاربران قسطا را میتوانید در پیج اینستاگرام قسطا و سایت های مختلف در این لینک ( قسطا نی نی سایت ) مشاهده کنید.