خرید موتور سیکلت اقساطی برای بسیاری از افراد که به دلیل شلوغی و ترافیک شهر از موتور سیکلت استفاده می کنند تا سریع تر به محل مورد نظر خود برسند، گزینه ای بسیار مناسب است. برخی دیگر نیز با استفاده از موتور به کسب و کار می پردازند تا مخارج زندگی خود را تامین کنند. موتور سیکت در همه رنج قیمتی موجود است، چنانچه هزینه ی کافی برای خرید آن را ندارید، اصلا نگران نباشید!

با استفاده از تسهیلات و امکانات قسطا می توانید به راحتی هزینه ی موتور خود را به صورت اقساطی و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن با کارمزد کم پرداخت کنید. برای اطلاع از نحوه ی خرید قسطی با قسطا، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

خرید موتورسیکلت اقساطی

راهنمای انتخاب موتور سیکلت

موتور سیکلت یک وسیله نقلیه موتوری است که متناسب با بسیاری از مسافت های شهری، مسابقات و رفت و آمدهای سریع ساخته شده است. این وسیله ی نقلیه برای اولین بار در سال ۱۸۹۴ توسط Hildebrand و Wolfmüller طراحی و ساخته شد.

در سال ۲۰۱۴، سه تولید کننده موتور سیکلت برتر در جهان از نظر حجم، هوندا (۲۸٪) ، یاماها (۱۷٪) (هر دو از ژاپن) و Hero MotoCorp (هند) بودند. در کشورهای در حال توسعه، موتور سیکلت به دلیل پایین بودن قیمت و صرفه جویی بیشتر در سوخت، یک وسیله نقلیه سودمند محسوب می شود.

انتخاب موتورسیکلت به پارامترهای زیادی وابسته است که در این میان چهار پارامتر نوع استفاده، مدل و کیفیت، قیمت و قوانین از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

موتور سیکلت اقساطی

انواع موتور سیکلت

بد نیست قبل از آشنایی با شرایط خرید موتور سیکلت اقساطی ، با انواع موتور سیکلت آشنا شوید.

به طورکلی سه نوع اصلی موتورسیکلت وجود دارد که عبارتند از خیابانی، آفرود و دو منظوره. در این بین انواع موتور سیکلت های دیگر برای اهداف مختلف وجود دارند که از جمله این موتورها می توان به مسابقه ای، مسافرتی، ۴ چرخ و غیره اشاره کرد. از جمله موتورهای آفرود می توان به کراس، بیابانی و غیره اشاره کرد که استفاده از آنها در فضای داخل شهری ممنوع می باشد.

جنبه های تکنیکی

با وجود برخی موارد استثنا، موتورسیکلت های مدرن با تولید انبوه روی یک قاب فولادی یا آلومینیومی، چنگال های تلسکوپی که دارای چرخ جلو هستند و ترمزهای دیسک ایجاد می شوند. برخی از قسمت های دیگر بدنه موتور نیز، به دلایل زیبایی شناختی یا عملکردی طراحی شده اند. یک موتور بنزینی معمولاً از یک تا چهار سیلندر (یا هشت سیلندر) می باشد که به یک گیربکس متوالی پنج یا شش سرعته دستی متصل می شود.

با توجه به مصرف بنزین و صرفه جویی در آن و کاهش آلودگی محیط زیست، موتور سیکلت های برقی ساخته شده اند. حتما تعجب می کنید اما میزان آلایندگی اگزوز یک موتورسیکلت ممکن است حاوی ۱۰-۲۰ برابر بیشتر از اکسیدهای ازت (NOx)، مونوکسید کربن و هیدروکربن های سوخته نسبت به اگزوز یک ماشین باشد.

این بدان دلیل است که بسیاری از موتور سیکلت ها فاقد مبدل کاتالیزوری می باشند. موتورسیکلت های برقی تقریباً بی صدا هستند و محدوده کارکرد و حداکثر سرعت آن توسط فناوری باتری محدود شده است. سلول های سوختی و هیبریدهای برقی-بنزینی نیز برای گسترش دامنه و بهبود عملکرد سیستم درایو برقی در دست ساخت هستند.

 

بیشتر بخوانید: برای خرید لاستیک باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

موتور سیکلت اقساطی

خدمات قسطا برای خرید موتور سیکلت اقساطی

شاید نوع موتورسیکلت مورد نظر خود را قبلا انتخاب کرده باشید یا حتی فروشگاهی که از آن قصد خرید دارید را تعیین کرده باشید. در هر کدام از این حالات می‌توانید از خدمات قسطا برای خرید موتور سیکلت اقساطی استفاده کنید. قبل از انتخاب هر روش باید در سایت قسطا  ثبت نام کرده باشید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب است که رمز اول و دوم دارد و به کمک آن می‌توانید از هر فروشگاه فیزیکی و آنلاین خرید کنید.

سفارش قسطاکارت

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. سایت قسطا با دریافت کارمزد کم، شرایط اقساطی بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن به شما در جهت خرید انواع موتور سیکلت و دیگر وسایل و خدمات مورد نیاز کمک می کند. برای پرداخت اقساط ماهیانه خود لازم به حضور فیزیکی در محل نیست، شما می توانید با استفاده از خدمات آنلاین اقساط خود را پرداخت کنید.