خرید اقساطی پرینتر با توجه به نیاز شما به این دستگاه سخت افزاری می تواند یک فرصت عالی برای برآورده سازی نیاز شما باشد. پرینتر یکی از دستگاه های مورد نیاز و ضروری برای شرکت ها، اداره ها، سازمان ها و بسیاری دیگر از مشاغل و حتی دانشجویان و دانش آموزان برای چاپ اسناد ضروری است.

اما به دلیل افزایش قیمت دلار، بسیاری از افراد توانایی خرید پرینتر  را ندارند، به این منظور سایت قسطا با هدف تسهیل پرداخت هزینه اقدام به فروش اقساطی آن نموده است. علاوه بر این با استفاده از قسطاکارت امکان خرید قسطی انواع تجهیزات اداری فراهم میباشد. در ادامه با وب سایت قسطا همراه باشید تا با نحوه ی خرید اقساطی پرینتر آشنا شوید.

پرینتر چیست؟

پرینترها نوعی دستگاه های جانبی رایانه ای هستند که در دو دسته گسترده قرار می گیرند: پرینترهای ۲D که متن و گرافیک را روی کاغذ چاپ می کنند (یا رسانه دیگر) و پرینترهای سه بعدی که اشیاء فیزیکی را ایجاد می کنند. اولین چاپگر رایانه ای دستگاهی مکانیکی است که توسط چارلز بابیج در قرن نوزدهم ایجاد شد، اما تا سال ۲۰۰۰ ساخته نشده است. چاپگر الکترونیکی EP-101 نیز برای اولین بار  توسط شرکت ژاپنی Epson اختراع شد و در سال ۱۹۶۸ منتشر شد.

اولین چاپگرهای تجاری معمولاً از مکانیسم های ماشین های برقی و ماشین های Teletype استفاده می کردند. تقاضا برای سرعت بیشتر منجر به توسعه سیستم های جدید مخصوصاً برای استفاده از رایانه شد. از حدود سال ۲۰۱۰، چاپ سه بعدی با امکان ایجاد اشیاء فیزیکی ایجاد شد.با این حال این دستگاه ها در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارند و هنوز رایج نشده اند.

خرید اقساطی پرینتر

انواع متداول پرینترهای ۲D

چاپگرهای ۲D تقریباً رایج ترین نوع چاپگرها هستند. این طبقه بندی را می توان بر اساس نوع فناوری استفاده شده برای انتقال تصاویر روی کاغذ تقسیم کرد. چاپگرهای مدرن معمولاً در یکی از دسته های ارائه شده در ادامه قرار می گیرند:

جوهر افشان: جوهر را در یک صفحه کاغذ اسپری می کند. پرینترهای جوهر افشان، متن و گرافیک را با کیفیت بالا تولید می کنند.
لیزر: از همان فناوری دستگاه های کپی استفاده می کند. پرینترهای لیزری متن و گرافیک را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند.
LED: مشابه پرینتر لیزری است اما از دیودهای ساطع کننده نور به جای لیزر برای تولید تصویری روی drum استفاده می کند.
پرینتر حرارتی: با فشار دادن پین های گرم در مقابل کاغذ حساس به گرما کار می کند. چاپگرهای حرارتی به طور گسترده ای در ماشین حساب ها، دستگاه های خودپرداز و ثبت پول نقد استفاده می شوند.
تصعید رنگ: از گرما برای انتقال رنگ به کاغذ، پارچه، کارت های پلاستیکی یا رسانه های دیگر استفاده می کند. این چاپگرها اغلب برای چاپ عکس یا کارت های شناسایی استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید: برترین برندهای لپ تاپ سال ۲۰۱۹

خرید اقساطی پرینتر

خرید اقساطی پرینتر از وب سایت قسطا

جهت خرید اقساطی پرینتر از سایت قسطا به اکانت کاربری خود مراجعه کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سایت قسطا یکی از سایت های آنلاین ایرانی است که امکان خرید تمامی لوازم و تجهیزات اقساطی بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن را برای شما عزیزان ساده می کند. این سایت با هزینه ی کارمزد بسیار پایین و امکان سفارش از تمامی سایت های آنلاین ایرانی و خارجی برای خرید اقساطی پرینتر در خدمت شما عزیزان می باشد.

توجه داشته باشید که تمامی مراحل ثبت سفارش و پرداخت اقساط به صورت آنلاین می باشد و نیازی به حضور فیزیکی در این شرکت نیست.

سفارش قسطاکارت

 در صورت هر گونه خرید اقساطی با استفاده از سایت قسطا، لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز بهره مند شوند.