خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی

قطعا نام سامسونگ برای اکثر افراد آشناست؛ یک شرکت خوشه‌ای و چند ملیتی که دفتر اصلی آن در شهر سئول کشور کره‌جنوبی واقع شده است. برای دانستن قدمت و اصالت این برند فقط کافیست اشاره کرد که این برند از سال ۱۹۳۸ میلادی تا اکنون که سال ۲۰۲۲ میلادی‌ست فعال بوده و در حال حاضر دارای حدود ۸۴ سال سابقه درخشان و مثبت می‌باشد. سامسونگ همچنان با قدرت به مسیر خود برای تولید انواع لوازم و تجهیزات از جمله تلفن همراه هوشمند ادامه می‌دهد.

کمپانی سامسونگ برای انواع سلیقه‌ها و بودجه تجهیزات و لوازم تولید کرده و تلفن همراه هوشمند هم از این ماجرا مستثنی نمی‌باشد. از سری تلفن همراه‌های مقرون به ‌صرفه سامسونگ می‌توان به گوشی سامسونگ A13 اشاره نمود که با توجه به بهای نه‌چندان بالایی که برای تهیه آن باید پرداخت؛ یک تلفن همراه هوشمند خوب و کاربردی به‌حساب می‌آید.

قسطا کارت

در این مقاله از مجله قسطا قصد داریم گوشی سامسونگ A13 را معرفی و بررسی کرده و همچنین راه‌کار خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی یا هر دستگاه و ابزار دیگری را شرح دهیم.

خرید گوشی اقساطی

معرفی گوشی سامسونگ A13

یکی از جدیدترین میان‌رده‌هایی که به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A پیوست، گوشی سامسونگ A13 بوده که می‌توان آن را فارغ از تغییرات قابل توجه‌اش جانشینی برای سامسونگ galaxy A12 در نظر گرفت. از اولین تغییرهایی که توجهات را جلب کرده کاهش تنوع پیکربندی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سامسونگ A13 بوده زیرا سامسونگ گلکسی A12 از نظر فنی به ۶ دسته تقسیم می‌شد.

خرید گوشی سامسونگ اقساطی

در مقابل A13 فقط با پیکربندی فنی رم ۴ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت می‌توان تهیه کرد. البته قابل توجه‌ترین ویژگی که سامسونگ به A13 اضافه کرده است پشتیبانی‌اش از شبکه ارتباطی ۵G می‌باشد. همین موضوع باعث شده‌اس تا خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی تبدیل به گزینه‌ای مناسب و مقرون به‌صرفه شود.

خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی

خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی

بررسی مشخصات سامسونگ A13

سامسونگ گلکسی A13 را می‌توان ارزان‌ترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی ۵G دانست. در ادامه این مقاله و با بررسی مشخصات فنی این گوشی، خواهیم فهمید که چرا خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی انتخابی درست و مقرون به‌صرفه‌است.

سامسونگ A13 با ابعاد ۸٫۸×۷۶٫۵×۱۶۴٫۵ میلی‌متر، وزن ۱۹۵ گرم و بدنه‌ای از جنس شیشه و پلاستیک روانه بازار شد. نمایشگر این گوشی از نوع PLS LCD در ابعاد ۶٫۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل، تراکم ۲۷۰ پیکسل در اینچ در نسبت ۲۰:۹ و نرخ به‌روزسانی صفحه نمایش ۹۰ هرتز می‌باشد.همچنین سامسونگ آ۱۳ دارای درگاه مجزا برای کارت حافظه microSDXC بوده و از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و حافظه رم ۴ گیگابایت بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی آ۱۳ با سیستم‌عامل اندروید ۱۱با قابلیت ارتقاء و رابط کاربری OneUI طراحی شده و از تراشه MediaTek MT6833 Dimensity 700 5G، پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای شامل دو هسته ۲٫۲ گیگاهرتزی Cortex-A76 و ۶ هسته ۲ گیگاهرتزی Cortex-A55 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بر خوردار است. فناوری‌های شبکه پشتیبانی شده این گوشی هوشمند GSM، HSPA، LTE و ۵G بوده و از اتصالات Wi-Fi، Bluetooth، GPS، NFC و USB Type-C 2.0 بهره‌مند است.

نحوه خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی

دوربین سامسونگ A13 دارای سه ماژول بوده که ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسل و از نوع لنز Wide 26 میلی‌متری، فوکوس خودکار به همراه دریچه دیافراگم F/1.8 می‌باشد. ماژول دوم از نوع لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم F/2.4 و ماژول آخر نیز ۲ مگاپیکسل و از نوع سنسور تشخیص عمق تصویر و دریچه دیافراگم F/2.4 است. از دیگر ویژگی‌های دوربین A13 می‌توان به فلاش LED، قابلیت پانوراما، HDR، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی Wide با دریچه دیافراگم F/2.0 و قابلیت فیلم‌برداری دوربین اصلی و دوربین سلفی ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

گوشی سامسونگ A13 از جک ۳٫۵ میلی‌متری پشتیبانی کرده و دارای حسگرهای اثر انگشت در کنار بدنه، شناب‌سنج، ژیروسکوپ، قسطب‌نما، فشارسنج و سنسور مجازی مجاورت می‌باشد. باتری این گوشی غیر قابل تعویض و از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با امکان شارژ سریع ۱۵ وات است.

نحوه خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی

نحوه دریافت قسطا کارت

نحوه دریافت وام قسطا یا همان قسطاکارت بسیار ساده و سریع بوده و تمام مراحل دریافت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفا۰رش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط یک برگ سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت وام قسطا را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه یک برگ سفته دیجیتال و یک برگ چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.
  • و در رتبه‌هایی پایین اعتبارسنجی متقاضیان مانند روال گذشته لازم است تضامین مورد نیاز دریافت وام فوری قسطا را به‌صورت چک‌قسط ارائه بدهند. البته افرادی که ملزم به ارائه چک می‌شوند با خوش‌حسابی و پرداخت به موقع اقساط خود در مرتبه بعد دریافت وام قسطا امکان دریافت قسطاکارت را با ضمانت فقط سفته خواهند داشت.

محاسبه اقساط

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیرا زیادی در اینستاگرام قسطا قرارداده داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

خرید گوشی موبایل اقساطی

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.
پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

قسطا کارت

مراحل خرید اقساطی با قسطا کارت

قسطا شرکتی فعال در حوزه لندتک و ارائه دهنده وام فوری قسطا می‌باشد. وام خرید کالا قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب و معتبر در سراسر ایران بوده که فاقد محدودیت است. پشتیبانی قسطا کارت از سیستم شتاب باعث شده این کارت اعتباری در تمام نقاط ایران معتبر و قابل استفاده باشد. مراحل خرید اقساطی با قسطاکارت آن‌چنان ساده‌است که گویی پول نقد به همراه دارید. محصول مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی یا حضوری که که مناسب می‌دانید بیابید، انتخابش  کنید و با قسطا کارت هزینه را پرداخت نمایید.

قسطاکارت بدون محدودیت بوده و این یعنی با قسطاکارت می‌توان از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی سراسر کشو که دارای درگاه پرداخت بوده و تمام فروشگاه‌های فیزیکی و آفلاین سراسرکشور که دارای دستگاه کارت‌خوان می‌باشند، خرید کرد و هزینه رو با قسطاکارت پرداخت نمود.

قسطاکارت محدود به فروشگاه‌ها هم نیست، امکان پرداخت هزینه انواع خدمات مثل خدمات پزشکی، خدمات زیبایی، خدمات مسافرتی، تعمیر خودرو، تعمیر ماشین و… با قسطاکارت میسراست.

وام فوری قسطا سریع و آسان، مراحل دریافت وام خرید کالا و خدمات قسطا تماماً غیرحضوری و آنلاین بوده و در صورت تکمیل مدارک برای بار نخست کم‌تر از یک هفته زمان می‌برد. وام قسطا نیازی به ضامن نداشته و شرایطی برای تضمین آن با فقط یک برگ سفته و بدون دریافت چک هم ایجاد شده‌است.