کانن یکی از معتبرترین برندهای دوربین عکاسی میباشد. با استفاده از وام قسطا ، خرید دوربین کانن اقساطی براحتی امکان پذیر است.

با اعتباری که از قسطا دریافت میکنید، میتوانید از هرجا که خواستید نسبت به خرید دوربین قسطی بدون ضامن اقدام کنید. مبلغ مورد نیاز شما در قالب قسطا کارت تامین میشود. قسطا کارت یک کارت اعتباری عضو شتاب است، پس در همه‌ی فروشگاه‌ها معتبر میباشد. شما با این کارت خرید میکنید و  مبلغ آن را بصورت قسطی به ما بازپرداخت میکنید.

وام خرید کالا

وام قسطا

خرید دوربین کانن اقساطی

حتما فروشگاه‌هایی را برای خرید اقساطی دوربین سراغ دارید. اما آیا خرید قسطی دوربین عکاسی از این فروشگاه‌ بدون ضامن و چک کارمندی امکان پذیر است؟ کیفیت کالای این فروشگاه‌ مناسب است؟ آیا قیمت تمام کالاهای این فروشگاه منصفانه میباشد؟ آیا دوربین مورد علاقه شما در این فروشگاه موجود است؟ این موارد چالش‌هایی هستند که در خرید قسطی با آنها مواجه می شوید.

اما با قسطا کارت شما میتوانید به فروشگاه‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید، کیفیت و قیمت کالاها را مقایسه کنید و بدون نیاز به ضامن، بهترین فروشگاه را برای یک خرید اقساطی به صرفه انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با وام بدون ضامن قسطا آشنا شوید.

تاریخچه دوربین عکاسی کانن

تاریخچه کانن را می‌توان از توکیو ژاپن و از سال ۱۹۳۳ پیگیری کرد. در این سال چهار دوست درصدد راه‌اندازی لابراتواری جهت تحقیقات و مطالعات در زمینه لنزهای عکاسی بودند و در تلاش بودند تا با سرمایه‌ای اندک، ایده‌های خود را وارد دنیای واقعی سازند

نخستین دوربین این شرکت به دست یوشیدا ساخته شد زیرا در میان این جمع وی تنها کسی بود که در زمینه دوربین‌های عکاسی اطلاعات حرفه‌ای داشت. پس از یک سال مطالعه بر دوربین‌ها و آزمایش‌های متعدد بر روی آن‌ها، یوشیدا موفق به ساخت نخستین نمونه دوربین ۳۵ م.م. شد. این دوربین دارای یک شاتر صفحه کانونی بود و یوشیدا آن را (Kwanon) الهه بودایی هزار دست نام نهاد. این نام مقتبس از نام الهه بودایی نعمت بود که بر اساس افسانه‌ها هزار دست دارد. همانطور که می‌دانید و تاریخچه کانن نیز نشان می دهد، این نام بعدها به Canon  تغییر داده شد. در سال ۱۹۴۷ نام شرکت به دوربین کانن Canon Camera Co تغییر کرد و در سال در سال ۱۹۶۹ به اختصار به عنوان کانن خوانده شد.

کانن در سال ۱۹۶۱ دوربین ۵۰ میلیمتری فاصله یاب خود موسوم به Canon ۷ را با لنز ۱:۰٫۹۵ به همراه یک مانت لنز اختصاصی معرفی کرد و از آن پس این شرکت روز به روز پیشرفت کرد بطوری که در حال حاضر یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده دوربین عکاسی میباشد.

بهترین دوربین عکاسی کانن چیست؟

برای انتخاب دوربین عکاسی مناسب باید نیازهای خود را بسنجید و مطابق آن اقدام به خرید دوربین عکاسی کنید. در این بخش انواع دوربین کانن را معرفی میکنیم و در ادامه نکات مهم در خرید دوربین کانن اقساطی را مطرح میکنیم.

دوربین کانن خانگی (کامپکت)

در این دسته بندی مدل های جمع و جور که با قیمت بسیار ارزان تر نسبت به دوربین های DSLR با قدرت زوم بسیار زیاد قرار می گیرند. دوربین های کامپکت امکان تعویض لنز را ندارند و از یک لنز ثابت برخوردار هستند. البته امروزه بدلیل پیشرفت کیفیت دوربین موبایل ها دیگر علاقه کاربران به استفاده از دوربین های کامپکت کمتر شده است و این مدل ها سهم خود را به دوربین های DSLR بدلیل کیفیت بسیار بالاتر از خود داده اند.

دوربین کانن EOS DSLR

دوربین عکاسی کانن EOS DSLR توانمندی های شما را در عکاسی افزایش می دهد و باعث خلاقیت شما در عکاسی می شود.
کنترل سریع، ساده و آسان دوربین عکاسی کانن DSLR شما را همیشه آماده عکس گرفتن قرار می دهد. LCD نمایشی بکار رفته در دوربین کنون به شما امکان کنترل مستقیم بر روی تنظیمات منو را می دهد و در حالت Live viwe ال سی دی، ضبط فیلم با کیفیت بالا را آسان می کند.

در این نوع دوربینها تعدادی مود تعبیه شده مانند: عکاسی از مناظره، عکاسی پرتره در روز، عکاسی پرتره در شب، … که شما می توانید بر روی پیش نمایش مانیتور دوربین کنون خود، هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و دوربین کانن را در آن حالت قرار دهید و عکسبرداری کنید.
تمام این تکنولوژی ها در دوربین کنون در یک طراحی جمع و جور و کم وزن ارایه شده که شما می توانید با خود به مسافرت ببرید و یا در هنگامی که می خواهید پیش دوستان یا اقوام خود بروید.

دوربین های DSLR مبتدی کانن

اگر شما یک مبتدی هستید و تازه می خواهید عکاسی را شروع کنید، سری های سه رقمی و چهار رقمی دوربین عکاسی کانن برای شما بهترین گزینه است و به شما کمک خواهد کرد تا اولین گام خود را در عکاسی با دوربین کانن بردارید و کیفیت تصویر بالا و کارایی پاسخگو شما و اینکه تو هر شرایطی انعطاف پذیر است (یعنی قابلیت استفاده در تمام حالت های عکاسی را دارد) از ویژگی های دوربین کانن است.
در سطح مبتدی دوربین های DSLR کانن مانند: دوربین کانن canon EOS 2000D، دوربین canon EOS 4000D ،canon EOS 850D و دوربین canon EOS 250D پیشنهاد میشود.

تفاوت دوربین کانن کامپکت و دوربین DSLR

مهم ترین تفاوت مدل های خانگی دوربین کانن با مدل های حرفه ای DSLR در لنز ثابت و صفحه نمایش متحرک آنها است.

کامپکت ها از آینه استفاده نمی کنند و فقط یک صفحه نمایش حجیم روی آنها تعبیه شده است.

دوربین های کامپکت تمامی تنظیمات عکاسی را مانند سنجش مقدار نور و تنظیم فواصل را به شکل اتوماتیک تنظیم خواهند کرد و علاقه مندان برای ثبت تصویرها دیگر لازم نیست به تنظیم دستی دوربین کانن رجوع بکنند.

نکات مهم در خرید دوربین عکاسی کانن

مقدار مگاپیکسل دوربین مهم نیست! اولین نکته ای که باید در هنگام خرید یک دوربین عکاسی چه از برند کانن باشد و چه از برندهای دیگر، از آن چشم پوشی کنید؛ مقدار مگاپیکسل است. آیا واقعا مگاپیکسل بیشتر به معنی عکس بهتر است؟ جواب در قدم اول منفی است. مگاپیکسل بیشتر به معنی تراکم پیکسل بیشتر در یک تصویر است. فرض کنید می‌خواهید با مربع‌های رنگی یک تصویر بسازید، هرچه این مربع‌های رنگی در یک ابعاد ثابت بیشتر باشد، جزئیات تصاویر شما هم بیشتر می‌شود، این دقیقا همان کاری است که حسگرهایی با مگاپیکسل بالا انجام می‌دهند. حالا سراغ اندازه صفحه نمایش و البته توانایی چشم انسان برویم. واقعیت این است که در یک گوشی ۶ اینچی چشم انسان توان مقایسه تفاوت تراکم پیکسل یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به بالا را ندارد و تفاوتی در آن احساس نمی‌کند، اما اگر همین تصویر در یک نمایشگر بزرگ‌تر نمایش داده شود یا این‌که در ابعاد بزرگ‌تر چاپ شود، این تفاوت بسیار قابل ملاحظه است.

بزرگی سنسور مهم است! بر خلاف مگاپیکسل، اندازه و بزرگی سنسور یکی از مهمترین مواردی است که بایستی در حین خرید دوربین دیجیتال کانن به آن توجه ویژه ای داشته باشید؛ زیرا هر چه قدر که اندازه سنسور شما بیشتر باشد و سنسور دوربین تان نیز بزرگتر باشد، عکاسی شما در بازه زمانی سریع تری صورت می گیرد و تصاویرتان نیز کمتر دچار نویز و تار شدگی می شوند.

به فوکوس دقت کنید! یکی دیگر از پارامترهای حائز اهمیتی که در انتخاب یک دوربین عکاسی از برند کانن باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت فوکوس سریع و دقیق دوربینی است که قصد خرید آن را دارید. هیچگاه فراموش نکنید که قابلیت فوکوس کردن سریع و دقیق یک دوربین هیچ ربطی به مبتدی و یا حرفه ای بودن شخصی که دوربین را در دست گرفته نداشته و همیشه باید به دنبال دوربین های رفت که از سیستم فوکوس اتوماتیک پیروی می کنند.

قیمت دوربین دیجیتال کانن هم مهم نیست! عوامل و قابلیت های بسیار زیادی می توانند بر روی قیمت دوربین دیجیتال کانن تاثیر گذار تلقی شوند. اما نگران این موضوع نباشید چون با وام قسطا میتوانید از هر فروشگاهی نسبت به خرید دوربین کانن اقساطی اقدام کنید.

دوربین کانن اقساطی

مراحل دریافت وام قسطا

برای خرید دوربین کانن اقساطی باید در www.ghesta.ir ثبت نام کنید و مدارک خود را بارگذاری کنید. این مدارک شامل موارد زیر میباشند:

  • تصویر کارت ملی
  • پرینت حساب
  • تصویر سند یا اجاره نامه محل سکونت
  • ارائه چک یا سفته (در ادامه توضیح داده میشود)

مراحل دریافت وام قسطا

وام بدون ضامن خرید دوربین کانن

بعد از ثبت سفارش و بارگذاری مدارک در سایت، ظرف مدت ۱ تا ۳ روز کاری اعتبارسنجی شما انجام میشود و کارشناسان قسطا به شما اطلاع میدهند که با ضمانت چک میتوانید وام دریافت کنید یا سفته.

اکثر کاربران میتوانند با سفته وام دریافت کنند اما اگر نمره اعتباری شما ایجاب کرد که برای دریافت وام باید چک ارائه دهید اصلا جای نگرانی نیست. شما با اثبات خوش حسابیتان میتوانید در دفعات بعدی با سفته نسبت به دریافت وام بدون ضامن قسطا اقدام نمایید.

پس از اعتبارسنجی شما چک یا سفته را برای ما ارسال میکنید و قسطا کارت هم برایتان پست میشود و نهایتا ظرف مدت یک هفته قسطا کارت به دستتان خواهد رسید. یکی دیگر از مراحل خرید دوربین کانن اقساطی، افتتاح حساب در بانک آینده و فعالسازی امضای دیجیتال بصورت کاملا آنلاین میباشد که بهتر است قبل از ثبت سفارش این مرحله را انجام دهید تا معطلی کمتری داشته باشید.

قسطاکارت

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی انواع مدلهای دوربین عکاسی کانن پرداختیم و با نکات مهم خرید دوربین آشنا شدیم و بیان کردیم که شما با استفاده از قسطا کارت میتوانید هر کالا و خدماتی را از سراسر ایران بصورت اقساطی خریداری کنید.

با تشکر از توجه شما به این مقاله. درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ و یا از طریق اینستاگرام قسطا (ghesta_ir) سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید.