با بهترین وام خرید کالا آشنایی دارید؟ وام خرید کالا یکی از انواع وام است که قابلیت نقد شدن ندارد. در این مطلب با وام قسطا آشنا خواهید شد که بهترین وام خرید کالاست چون شما در انتخاب کالا و فروشگاه محدودیتی ندارید. وام قسطا یک وام بدون ضامن است که تمامی مراحل دریافت آن بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. برای دریافت این وام خرید کالا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با نراحل دریافت وام قسطا آشنا شوید.

وام قسطا

وام قسطا

بهترین وام خرید کالا

بانک و موسسات مختلفی هستند که نسبت به اعطای وام خرید کالا اقدام کرده اند اما بانکها و موسسات معمولا محدودیت های زیادی در وام خرید کالا دارند. وام خرید کالا در بانک رفاه و بانک انصار محدود به محصولات ایرانی میشود و وام خرید کالا در بانک ملی محدود به فروشگاه های تعیین شده توسط بانک میشود.

علاوه بر این دردسرهای وام بانکی هم باید به سختی مراحل اضافه کرد. مراحل اداری مختلف، ارائه ضامن و پروسه طولانی از جمله این دردسرها هستند. در ادامه این مطلب با معرفی وام قسطا، قصد داریم شما را با بهترین وام خرید کالا آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید:

خرید دستگاه جوش اقساطی

مزایای وام قسطا

وام قسطا نوعی وام خرید کالا است که در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لذا شما میتوانید با این کارت از هر فروشگاهی هر کالایی را بصورت نقدی بخرید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید. پس مزایای این وام عبارتند از:

  • معتبر در تمامی فروشگاه های (اینترنتی و غیر اینترنتی) سراسر کشور
  • امکان پرداخت هزینه انواع خدمات مانند دندانپزشکی اقساطی و…
  • بدون نیاز به ضامن
  • کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • تامین اعتبار در یک هفته

وام خرید کالا

معرفی قسطا

قسطا یک شرکت فعال در حوزه لندتک بوده که ارائه دهنده اولین کارت اعتباری بدون محدودیت و عضو شتاب تحت عنوان وام قسطا برای خرید اعتباریست. قسطا از سال ۱۳۹۷ به‌طور رسمی شروع به فعالیت کرده و سریعاً مورد استقبال و رضایت کاربران قرار گرفت.
قسطا با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی جامعه و در جهت تسهیل فرآیند خرید اقساطی، تلاش داشته تا وام خرید کالا را طی شرایطی منصفانه و با کم‌ترین محدودیت نسبت به شرکت‌های دیگر فعال در حوزه لندتک در اختیار عموم مردم قرار دهد.

کاربران قسطا امکان دریافت این تسهیلات را تا سقف ۲۰ میلیون تومان در قالب یک کارت اعتباری با نام قسطاکارت داشته و با این کارت امکان خرید از تمام فروشگاه‌های سراسر کشور حتی فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد. تنها لازمه برای خرید از این فروشگاه‌ها دارا بودن درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه کارت‌خوان می‌باشد.

وام خرید کالا

مراحل دریافت وام قسطا

همان طور که گفته شد برای دریافت وام قسطا باید در www.ghesta.ir ثبت نام کنید و مدارک خود را بارگذاری کنید. این مدارک شامل موارد زیر میباشند:

  • تصویر کارت ملی
  • پرینت حساب
  • تصویر سند یا اجاره نامه محل سکونت
  • ارائه چک یا سفته (در ادامه توضیح داده میشود)

وام خرید کالا بدون نیاز به ضامن

بعد از ثبت سفارش و بارگذاری مدارک در سایت، ظرف مدت ۱ تا ۳ روز کاری اعتبارسنجی شما انجام میشود و کارشناسان قسطا به شما اطلاع میدهند که با ضمانت چک میتوانید وام دریافت کنید یا سفته.

اکثر کاربران میتوانند با سفته وام دریافت کنند اما اگر نمره اعتباری شما ایجاب کرد که برای دریافت وام باید چک ارائه دهید اصلا جای نگرانی نیست. شما با اثبات خوش حسابیتان میتوانید در دفعات بعدی با سفته نسبت به دریافت وام بدون ضامن قسطا اقدام نمایید.

پس از اعتبارسنجی شما چک یا سفته را برای ما ارسال میکنید و قسطا کارت هم برایتان پست میشود و نهایتا ظرف مدت یک هفته قسطا کارت به دستتان خواهد رسید. یکی دیگر از مراحل دریافت این وام خرید کالا ،  افتتاح حساب در بانک آینده و فعالسازی امضای دیجیتال بصورت کاملا آنلاین میباشد که بهتر است قبل از ثبت سفارش این مرحله را انجام دهید تا معطلی کمتری داشته باشید.

قسطاکارت