خرید گوشی شیائومی POCO X4 pro اقساطی

این روزها شیائومی یکی از برندهای نام‌آشنا و محبوب در ایران است. Xiaomi یک شرکت فعال در حوزه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی واقع در کشور چین و شهر پکن است. این غول چینی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید و توسعه تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزارهای تلفن همراه، لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

شیائومی دومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه در جهان بوده که در سال ۲۰۲۲ تلفن همراه هوشمند Poco X4 pro را معرفی و روانه بازار نمود.

محاسبه اقساط

قسطا ارائه‌دهنده قسطا کارت، شرایطی را فراهم آورده تا به واسطه آن امکان خرید گوشی شیائومیPOCO X4 pro اقساطی، در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 

 قسطاکارت اولین و تنها کارت اعتباری عضو شتاب است که دارندگان خود را قادر به خرید از تمام فروشگاه‌‌های آنلاین و آفلاین بدون هیچ محدودیتی کرده‌است.

خرید گوشی شیائومیPOCO X4 pro اقساطی و بررسی مشخصات شیائومی POCO X4 pro

بررسی مشخصات شیائومی POCO X4 pro

خرید گوشی شیائومی POCO X4 pro اقساطی و بررسی مشخصات شیائومی POCO X4 pro

معرفی گوشی شیائومی Poco X4 pro

به‌طور کلی می‌توان پوکو ایکس ۴ پرو را یک تلفن هوشمند میان‌رده با طراحی احتصاصی و ویژگی‌های کاربردی و سطح بالا شامل صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰Hz از نوع AMOLED، پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۵G و قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات معرفی نمود. شیائومی Poco X4 pro را به عنوان یک تلفن همراه استاندارد میان‌رده در مراسم MWC سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

گوشی Xiaomi Poco X4 Pro با قیمت ۳۴۰ دلار ارائه شد و در بازار داغ و پر هیجان رقابت بین میان‌رده‌های موجود در بازار قرار گرفت. با در نظر گرفتن طراحی ویژه و در عین حال ساده، برجستگی قابل توجه دوربین‌ها و بدنه تقریباً تمام پلاستیکی با وزن حدود ۲۰۵ گرمی و قطر ۸٫۱ میلی‌متری؛ پوکو ایکس ۴ پرو شبیه به یک میان‌رده نیست.

جنس بدنه ترکیبی از شیشه و پلاستیک شیائومی پوکو ایکس ۴ پرو پشتی صاف و براق را بوجود آورده که نور را جذب می‌کند و پرتو نور چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند. همچنین با وجود گواهی‌نامه IP57 می‌توان مطمعن بود که Xiamo Poco X4 Pro از کمی خیس شدن جان سالم به در می‌برد.

شیائومی پوکو ایکس ۴ پرو به عنوان جانشین قدرتمند و لایقی برای گوشی پوکو ایکس ۳ معرفی شد. همانند سری قبل، این‌بار هم شیائمی توانس یک گوشی میان‌رده قدرتمند با عملکردی خوب ارائه دهد. همان‌طور که گفتیم پوکو ایکس ۴ پرو شبیه یک میان‌رده نیست و در دست گرفتن آن حس داشتن یک پرچم‌دار را تداعی می‌کند.

بررسی مشخصات شیائومی POCO X4 pro

خرید گوشی شیائومیPOCO X4 pro اقساطی

بررسی مشخصات شیائومی Poco X4 pro

پوکو X 4 پرو در ابعاد ۸.۱×۷۶.۱×۱۶۴.۲ میلی‌متر و با وزن ۲۰۵ گرم تولید شد. دارای فناوری صفحه نمایش AMOLED در ۶ اینچ و کمی بیشتر بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ با تراکم پیکسل ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ بوده و با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

همچنین نرخ بروزرسانی ۱۲۰Hz، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (نیت چیست؟) و پشتیبانی از HDR10 از دیگر قابلیت‌های شیائومی پوکو ایکس ۴ پرو است.

از نظر سخت‌افزاری این گوشی از تراشه پردازنده snapdragon 695 5G برخوردار بوده و دارای پرازنده مرکزی Kryo 660 gold 2x و Kryo 660 silver 6x از نوع ۶۴ بیتی با فرکانس پردازنده ۱٫۷-۲٫۲ گیگاهرتز است. از نظر گرافیکی هم شیائومی در این گوشی هم از پردازنده گرافیکی Adreno 619 GPU استفاده کرده‌است.

پوکو ایکس ۴ پرو از شبکه‌های ارتباطی ۲G,3G,4G و ۵G پشتیبانی کرده و در دو نسخه رم ۶ گیگابایت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ارائه شد. همچنین این گوشی از کارت حافظه microSD برای افزایش حجم ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.


خرید گوشی شیائومی اقساطی


از دیگر فناوری‌های ارتباطی Poco X4 Pro می‌توان به درگاه ارتباطی USB Type-c بلوتوث نسخه ۵٫۱، Wi-Fi، Hotspot و Infrared اشاره کرد که امکان کنترل دستگاه‌های تلویزیون و صوتی و تصویری یا هر دستگاهی که از فناوری اینفرارد برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند، را فراهم آورده‌است.

شیائومی Poco X4 Pro داراری سه ماژول دوربین در پشت و یک دوربین در جلو است. دوربین اصلی دارای رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، دریچه دیافراگم F/1.9 (دریچه دیافراگم چیست؟)، فناوری فوکوس اتوماتیک است.
حسگر دوم دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسل از نوع Ultrawide و زاویه دید ۱۱۸ درجه و حسگر سوم دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع Macro می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های دوربین این گوشی می‌توان به عکاسی پانوراما و عکاسی HDR اشاره کرد.


poco x3 یا a32


بالاترین رزولوش فیلم‌برداری Xiaomi Poco X4 Pro 1080×۱۹۲۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بوده و دوربین سلفی این گوشی درای حسگری با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل از نوع Wide و فیلم‌برداری ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه می‌باشد.

از دیگر قابلیت‌های این میان‌رده شیائومی می‌توان به اندروید ۱۱ با قابلیت بروزرسانی، حسگر اثر انگشت روی لبه، ژیروسکوب (ژیروسکوب چیست؟)، شتاب‌سنج (شتاب سنج چیست؟)، قطب‌نما، حسگر مجاورت‌سنج و باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و قابلیت شارژ سریع با توان ۶۷وات که توانایی شارژ ۰ تا ۱۰۰ در ۴۱ دقیقه را دارد اشاره نمود.

خرید گوشی شیائومیPOCO X4 pro اقساطی

خرید گوشی شیائومیPOCO X4 pro اقساطی

نحوه دریافت قسطا کارت

مراحل دریافت محصول قسطا تحت عنوان قسطا کارت بسیار ساده و سریع است مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام فوری قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

  • برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود.
  • طبق نتیجه اعتبار سنجی متقاضی به سه صورت
    • سفته دیجیتال
    • سفته دیجیتال و یک برگ چک
    • سفته دیجیتال و ارائه برگ چک به تعداد اقساط مبلغ اعتبار

می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید. لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته شده‌است.

  • گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.
  • پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود ۱ روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود.
  • در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.
  • و در نهایت قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط خود به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی گوشی موبایل و خرید اقساطی هر کالا یا خدمات دیگری را خواهد داشت.
قسطا کارت

قسطا کارت

مراحل خرید اقساطی با قسطا کارت

همان‌طور که گفته شد، قسطا اولین شرکت فعال در حوزه لندتک است که خدمات اعتبار الکترونیک خود را بدون محدودیت در بستر ثبت‌نام و خرید ارائه داده‌است. قسطا با پشتوانه بانک آینده به متقاضیان در هرکجای ایران که باشند وام فوری خرید کالا یا دریافت خدمات ارائه می‌دهد.

محصول قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت ارائه می‌شود. این کارت اعتباری در سراسر ایران معتبر است و در تمام فروشگاه‌های فیزیکی یا آفلاین و فروشگاه‌های اینترنتی یا آنلاین قابل استفاده است.

به عبارت دیگر تمام فروشگاه‌های آنلاین دارای درگاه پرداخت اینترنتی و تمام فروشگاه‌های آفلاین دارای دستگاه کارت‌خوان و متصل به پایانه‌های بانکی در لیست موارد کاربرد قسطا کارت قرار می‌گیرند.

در نحوه خرید، نوع کالا، جنس کالا و برند کالا هیچ محدودیتی وجود ندارد. این به‌آن معناست که دارندگان قسطا کارت از هر فروشگاهی در سراسر ایران چه آفلاین و چه آنلاین، هر کالایی که مد نظرشان است را می‌توانند خریداری کنند.

نتنها قسطا کارت برای خرید هر کالایی قابل استفاده است، بلکه برای دریافت خدمات دیگر نیز پاسخگوی نیاز دارندگان‌اش می‌باشد. با قسطا کارت امکان پرداخت هزینه تمام خدمات دریافت شده را به شرط داشتن درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه کارت‌خوان وجود دارد.

در نوع این خدمات هم تفاوتی وجود ندارد؛ هزینه جراحی زیبایی، دندان پزشکی، تعمیر خودرو، تعمیر خانه، بلیت و تور مسافرتی و… همگی جزو خدماتی هستند که می‌توان هزینه آن‌ها را با قسطا کارت پرداخت نمود.

دریافت وام بدون ضامن