خرید تلویزیون اسنوا اقساطی هم یکی دیگر از مواردی است که با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. با استفاده از وام فوری قسطا میتوانید از تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور خرید کنید. خرید تلویزیون اقساطی یکی از مواردی است که با وام قسطا به راحتی امکان پذیر میباشد. وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد.

در این مقاله چند مدل از بهترین تلویزیون های اسنوا را بررسی کرده و مراحل دریافت قسطا کارت را شرح میدهیم.

وام خرید کالا

وام قسطا

خرید تلویزیون اسنوا اقساطی

انواع  تلویزیون اسنوا با کیفیتی در حد تولیدات مطرح جهانی تولید میشوند و از طرف دیگر قیمت تلویزیون اسنوا با دارا بودن این ویژگی ها بسیار مناسب است و همین دلایل، این محصول را به یک تلویزیون داخلی کارآمد و مشتری پسند تبدیل کرده است. خرید اقساطی تلویزیون اسنوا انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی است که خواهان خرید یک تلویزیون قدرتمند داخلی با قیمت مقرون به صرفه می باشند.

در ادامه تاریخچه تلویزیون های اسنوا را بررسی میکنیم.

بیشتر بخوانید:

وام بدون ضامن | شرایط دریافت وام قسطا

تاریخچه اسنوا

اسنوا اولین بار در سال ۱۳۸۴ در منطقه ای از اصفهان به نام مورچه‌ خورت تأسیس و پایه گذاری شد. مورچه خورت در واقع از توابع شهرستان میمه بوده که جزء شهر های تاریخی طبقه بندی می شود و جمعیتی برابر با ۱۵۰۰ نفر دارد. نخستین فعالیت برند Snowa تولید اجاق گاز و کولر آبی بود که حتی حالا نیز در زمره محبوب ترین محصولات این برند شناسایی شده اند.

به تدریج و با شناخته شدن این برند بین مردم و افزایش روند فروشش، فعالیت خود را توسعه بخشید و محصولات دیگری را نیز به کارنامه تولیدات آن زمان خود اضافه کرد. برند اسنوا در واقع بر گرفته از مخفف عبارت ارکان ساختار نوین ایران است و یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب است. شرکت اسنوا با داشتن بیش از ۱۴۰ فروشگاه و نمایندگی اختصاصی و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه غیراختصاصی، یکی از گسترده ‌ترین شاخه ‌های توزیع در کشور را از آن خود کرده است.

تلویزیون اسنوا

شرکت اسنوا کار خود را تنها با ۵۰ الی ۱۰۰ دستگاه در روز شروع کرد و میزان محصولات تولیدیش تحت تأثیر عواملی نظیر فصل، تغییرات و نوسانات بازار ارز، توانایی خرید مردم بود. این شرکت در سال ۱۳۹۵ با بازاریابی بی نظیری که در تلویزیون کرد توانست نام خود را به صورت پر رنگ در خاطر مردم حک نماید.

لازم به ذکر است که برند Snowa برخی قطعات لازم را از کشور چین وارد می کند و در کارخانه های ایرانی مونتاژ می نماید. چرا که هزینه های خرید دستگاه های تولید چنین قطعاتی آن قدر بالا بود که سیاست شرکت انتخاب تکنیک مونتاژ به جای تولید آن ها بود. اسنوا در حال حاضر نه تنها تأمین کننده نیاز های داخلی کشور ایران است بلکه در زمینه صادرات به کشور های خاورمیانه علی الخصوص کشور عراق نیز فعالیت قابل توجهی دارد.

خرید تلویزیون اسنوا قسطی

نکات مهم در خرید تلویزیون

برای خرید تلویزیون اسنوا اقساطی حتما باید نکات کلی در مورد خرید تلویزیون را مد نظر قرار دهیم. این موارد عبارتند از: انتخاب سایز تلویزیون ، توجه به نوع صفحه نمایش برای خرید تلویزیون ، دقت تصویر یا رزولوشن و … که تمامی این موارد در مقاله ای دیگر بصورت کامل و جداگانه بررسی شده اند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید ” راهنمای خرید تلویزیون در ۸ گام ” را ببینید.

ثبت نام وام بدون ضامن قسطا

محاسبه اقساط

 

معرفی بهترین مدل های تلویزیون اسنوا

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA560U

این تلویزیون اسنوا را می‌توان یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن دانست. این تلویزیون ۵۵ اینچی با وضوح تصویر ۴K و رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ به بازار عرضه شده است.

این تلویزیون هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ وارد بازار شده و به‌سادگی به گوشی همراه شما متصل خواهد شد. سیستم صوتی تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SA560U از استانداردهای دالبی، دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس سراوند پشتیبانی می‌کند و به گفته کاربران کیفیت قابل قبولی دارد.

برای خرید تلویزیون اسنوا اقساطی میتوانید از قسطا کارت استفاده کنید. ویژگی های این مدل عبارتند از:

  • ابعاد: ۷.۳*۷۷.۱*۱۲۳.۴
  • مشخصات نمایشگر: نمایشگر ۵۵ اینچی LED با وضوح ۴K
  • پنل: IPS
  • خروجی صدا: ۳۰ وات
  • سیستم عامل: اندروید ۹

خرید تلویزیون اسنوا اقساطی

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SLD-50SA1260U

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار سری SLD تلویزیون‌های اسنوا، مدل SLD-50SA1260U است. این تلویزیون هوشمند علاوه‌ قیمت مناسب، تمام امکانات و گزینه‌هایی را که از یک سیستم چندرسانه‌ای هوشمند انتظار دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

سایز صفحه این مدل از بهترین تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ است و با رزولوشن ۴K یا ۳۸۴۰ در۲۱۶۰ پیکسل تصویر را به بهترین شکل در اختیار شما قرار خواهد داد.

قفل کودک، قابلیت خاموشی خودکار، ماشین زمان و پشتیبانی از درگاه‌های USB 2.0 ،HDMI کامپوزیت و کامپوزیت از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند اسنوا است.

  • ابعاد: ۱۱۱.۲*۶۴*۷
  • مشخصات نمایشگر: نمایشگر ۵۰ اینچی LED با وضوح ۴K
  • پنل: VA
  • خروجی صدا: ۳۰
  • سیستم عامل: اندروید

مراحل دریافت وام قسطا برای خرید تلویزیون اسنوا اقساطی

معرفی قسطا، پیشرو در صنعت لندتک در ایران

قسطا یک شرکت معتبر در حوزه خدمات مالی می باشد که به منظور رفاه حال خانواده های عزیز در امر خرید کالاها و خدمات مورد نیازشان، گامی مثبت برداشته و به متقاضیان محترم امتیاز الکترونیکی بدون ضامن ارائه می کند و این امتیاز را به صورت یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار آن ها قرار داده و آن ها می توانند از طریق قسطا کارت، از کلیه ی فروشگاه های مجهز به دستگاه پوز در سراسر کشور نقدا خرید کنند و هزینه آن را در بعدا به صورت اقساطی به قسطا بپردازند.

بنابراین برای بهره مندی از خدمات قسطا، لازم است برای دریافت این کارت اعتباری درخواست دهید. در بخش بعدی به طور کامل با نحوه دریافت قسطا کارت آشنا خواهید شد.

دریافت قسطاکارت

مراحل دریافت قسطاکارت

برای اینکه بتوانید کارت اعتباری قسطا، یعنی قسطا کارت را در اختیار داشته باشید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به سایت قسطا مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید؛ توجه داشته باشید که اطلاعات مورد نیاز را به دقت و کاملا صحیح وارد نمایید.

قسطاکارت

پس از ساخت اکانت در قسطا، می توانید با طی نمودن مراحل مربوط به دریافت قسطا کارت، درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل درخواست قسطا کارت به طور کامل در وب سایت قسطا قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که طی مراحل ثبت درخواست قسطا کارت لازم است که مدارک خواسته شده را آپلود نمایید تا اعتبارسنجی برای شما انجام شود.

پس از دریافت مدارک و انجام فرایند اعتبارسنجی، نتیجه آن بلافاصله پس از یک روز کاری اعلام خواهد شد و در صورت تایید اعتبار، شما واجد شرایط دریافت امتیاز و صدور قسطا کارت توسط قسطا خواهید بود. با قسطا کارت هم از تمامی فروشگاه های فیزیکی و هم از تمامی فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا می توانید نسبت به خرید تلویزیون اسنوا اقساطی و یا هر چیز دیگری اقدام نمایید.

کلام آخر

در این مقاله مراحل دریافت وام قسطا بدون چک و ضامن را شرح دادیم علاوه بر آن چند مدل از تلویزیون های پرطرفدار اسنوا را بررسی کردیم. اگر قصد خرید تلویزیون اسنوا اقساطی دارید میتوانید از وام قسطا استفاده کنید. توجه کنید که با وام قسطا میتوانید هر کالایی را تهیه کنید در مقاله ای دیگر نکاتی در مورد خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی ذکر شده است.

با تشکر از توجه شما به این مقاله. درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ و یا از طریق اینستاگرام قسطا (ghesta_ir) سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید.