آیا می دانید که شما باید برند یا نام تجاری خود را ثبت کرده باشید، در غیر این صورت دیگران می توانند از برند شما استفاده نمایند و شما نمی توانید قانونا هیچ اقدامی نمائید. پس توصیه می شود که حتما برای ثبت برند خود اقدام نمائید. قطعا می‌دانید که ثبت برند قدری هرینه بردار است و باید برای آن هزینه ای که مشخص شده است را بپردازید. ممکن است برخی از صاحبان کسب و کار به دلایل مختلف قادر به پرداخت هزینه ی ثبت برند به صورت نقدی نباشند. قسطا این شرایط را برای شما فراهم کرده است که بتوانید هزینه ی ثبت برند را بوسیله قسطاکارت به صورت قسطی بپردازید. علاوه براین، با استفاده از خدمات قسطا امکان دریافت وام برای استارتاپ و یا دریافت وام برای تامین مالی پروژه امکان پذیر میباشد.  برای آگاهی از  نحوه پرداخت قسطی هزینه ثبت برند با ما همراه شوید.

برند یا علامت تجاری چیست؟

علامت تجاری یا برند یک کسب و کار، که شامل لوگو و سایر طرح هایی می شود که شما برای معرفی و ارائه محصولات و خدمات خود از آن ها استفاده می کنید، از کلیدی ترین مواردی است که صاحبان کسب و کار باید برای آن به درستی سرمایه گذاری کنند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند و در مسیر موفقیت، گوی سبقت را از آن ها بربایند. اما این ها همه مستلزم این است که برندتان را به ثبت برسانید. زیرا در این دنیای رقابتی کسب و کارها یکی از عوامل موفقیت شما همین برند شماست.

 

بیشتر بخوانید: تاثیر قسطا در توسعه‌ی کسب و کارهای روستایی و شهرستانها

 

ثبت برند

اما چنانچه برند خود را به ثبت رسانده باشید، هر گونه استفاده یا سو استفاده از نام تجاری شما پیگرد قانونی خواهد داشت.

شرایط مورد نیاز ثبت علامت تجاری

با ارائه پروانه کسب از اتحادیه یا پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت (صنعت، معدن و تجارت) و یا پروانه ساخت سازمان غذا و دارو می توانید برای به ثبت رساندن علامت تجاری اقدام کنید. طبق قانون ثبت برند و علامت تجاری برای :

  • مواد غذایی که در پوشش و ظروف مخصوص نگه‌داری می‌شوند
  • برای نوشیدنی های گازدار
  • داروهای پزشکی اختصاصی
  • لوازم آرایشی و موادی که مستقیما با پوست انسان ها تماس دارد

باید حتما برند و نام تجاری را به ثبت رساند. توجه کنید که برند شما باید با سایر برندهای موجود متفاوت باشد و مشتری به راحتی بتواند شما را از سایرین تشخیص دهد و گمراه نشود.

چگونه برند خود را به ثبت برسانیم و مراحل ثبت برند چیست؟

برای اینکه برند خود را ثبت کنید باید به آدرس http://ipm.ssaa.ir که سامانه ثبت شرکت ها و برندها است، مراجعه کنید و مدارک خواسته شده را ارائه دهید. برخی از این مدارک عبارتند از :

  • کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی
  • ۱۰ نمونه گرافیکی، کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ۱۰*۱۰ سانتی‌متر

 

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه سرور شرکتی

 

ثبت برند

  • رسید اظهارنامه اشخاص حقیقی و حقوقی به مبالغ معین شده
  • پرداخت هزینه ی ثبت برند

پرداخت قسطی هزینه ثبت برند در سایت قسطا

دوستانی که مایلند هزینه ثبت برند را به صورت اقساطی از طریق سایت قسطا انجام دهند، کافیست به وب سایت قسطا مراجعه نمایند و یک حساب کاربری ایجاد نمایند. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود.

پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

شایان ذکر است که وب سایت قسطا بابت پرداخت اقساطی هزینه ثبت برند، کارمزد بسیار ناچیزی از شما دریافت می کند.