در صورتیکه در زمینه‌ی یادگیری ماشین و روش های یادگیری و الگوریتم‌های آن کار می‌کنید، قطعاً با این مسئله مواجه شده‌اید که پرداخت هزینه سرور یادگیری عمیق Deep Learning بسیار زیاد خواهد بود، اما این مسئله به معنای چشم پوشی کردن از خواسته‌هایتان نخواهد بود. شما می‌توانید با استفاده وب سایت قسطا، هر کالا و محصولی را که قدرت خرید آن را ندارید، از طریق وب‌سایت‌های خارجی و یا از وبسایت های ایرانی قسطی خرید کنید. پس اگر به دنبال خرید سرور یادگیری عمیق (Deep Learning) هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

یادگیری عمیق (Deep Learning)

یادگیری عمیق یک عملکرد هوش مصنوعی است که از مغز انسان در پردازش داده‌ها و ایجاد الگویی برای استفاده در تصمیم گیری تقلید می‌کند. یادگیری عمیق زیر مجموعه‌ای از یادگیری ماشینی در هوش مصنوعی (AI) است که دارای شبکه‌ای از یادگیری بدون نظارتی از داده‌های بدون ساختار یا لیبل می‌باشد. همچنین به عنوان یادگیری عصبی عمیق یا شبکه عصبی عمیق نیز شناخته می شود.

سرور یادگیری عمیق

یادگیری عمیق چگونه کار می کند

یادگیری عمیق با عصر دیجیتال دست به دست هم داده و باعث ایجاد انفجار داده ها در همه اشکال و از هر منطقه جهان شده است. این داده ها ، که به عنوان big data شناخته می شوند، از منابع دیگری مانند رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجوی اینترنتی، سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و سینماهای آنلاین گرفته شده است. این حجم عظیم از داده‌‌ها به آسانی قابل دسترسی هستند و می توانند از طریق برنامه‌های fintech مانند محاسبات ابری به اشتراک گذاشته شوند.

با این حال، داده‌هایی که به طور معمول بدون ساختار می‌باشند، چنان گسترده هستند که چندین دهه طول می‌کشد تا انسان‌ها  آن‌ها را کاملا درک کنند و اطلاعات مربوط را استخراج نمایند. شرکت‌ها پتانسیل باورنکردنی حاصل از کشف این ثروت از اطلاعات را درک می‌کنند و برای پشتیبانی خودکار به طور فزاینده‌ای با سیستم‌های هوش مصنوعی سازگار می‌شوند.

سرور یادگیری عمیق

با وجود غول‌های فنی مانند مایکروسافت، گوگل و آمازون که راه حل‌های ابری ارائه می دهند، چرا ما به یک ماشین یا سرور مستقل برای انجام کار احتیاج داریم؟ دلیل آن ساده است؛ راه حل‌های ابری در طولانی مدت بسیار گران قیمت می‌باشند و همه چیز به استفاده از منابع بستگی دارد.

در ادامه لیستی از مؤلفه‌های سخت افزاری برتر و مقرون به صرفه برای سرور یادگیری عمیق Deep Learning آورده شده است:

مادربرد: گیگابایت Z370
GPU: GeForce Gtx 1080 Ti
پردازنده: Intel Core i5 8600K
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2x8GB DDR4
واحد منبع تغذیه: Corsair 600W

در صورتیکه نیاز به وسایل و تجهیزات ذکر شده یا اضافی برای راه اندازی سرور یادگیری عمیق خود دارید، اما هزینه‌ی کافی برای خرید آنها را ندارید اصلا نگران نباشید، با قسطا می‌توانید به راحتی تمامی وسایل مورد نیاز خود را از تمامی سایت‌های ایرانی و خارجی خرید کنید.

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه سرور شرکتی

سرور یادگیری عمیق

نحوه­ ی خرید قسطی لوازم و سرور یادگیری عمیق از سایت قسطا

در صورت نداشتن هزینه­‌ی کافی جهت پرداخت صورت حساب سرور یادگیری عمیق خود می توانید با استفاده از قسطاکارت، هزینه‌ی پرداختی خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

برای خرید با استفاده از سایت قسطا ابتدا در این سایت به نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

از اینکه با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم، در صورت داشتن تجربه­‌ی خرید اقساطی از سایت قسطا لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز استفاده کنند.