هزینه کلاس زبان هر سال طبق بخشنامه های مشخص شده افزایش می یابد. همانطور که می دانید زبان انگلیسی، زبان بین المللی دنیا است و تمامی مبادلات، ارتباطات تجاری، نشست های بین المللی و دوستانه از طریق این زبان انجام می شود. از این رو یادگیری این زبان اهمیت ویژه ای برای افرادی که به صورت بین المللی کار می کنند یا دانشجویانی که تمایل به تحصیل در خارج از کشور دارند، دارد. علاوه بر این برای ارتباط با توریست ها و سفر به کشورهای خارجی نیز دانستن زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد.

در صورتیکه توانایی پرداخت هزینه ی کلاس های زبان را به صورت نقدی ندارید، اصلا نگران نباشید؛ با استفاده از وب سایت قسطا و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن قادر به پرداخت تمامی هزینه های خود به صورت اقساطی می باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا از روش های پرداخت قسطی هزینه کلاس زبان به وسیله قسطا مطلع شوید.

هزینه کلاس زبان

کلاس زبان

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی زبان انگلیسی ابتدا باید یک امتحان تعیین سطح بدهید و سپس با توجه به سطح تعیین شده، کلاس تان مشخص شود. آموزشگاه های زبان انگلیسی معمولا دارای چندین سطح مختلف همچون سطح عمومی، تخصصی، آموزش معلمی و آموزش تکنیک های آزمون های بین المللی آیلتس و تافل و غیره می باشند. پر طرفدارترین بخش دوره های زبان انگلیسی، زبان سطح عمومی است.

سطح عمومی

زبان سطح انگلیسی عمومی دارای سطح های مختلفی است و متناسب با آموزشگاه؛ دوره ها و کتاب های آموزشی در آن متفاوت است. در این دوره ها معمولا به افزایش دایره واژگان، ساختار های دستوری، ارتباط کلامی و نوشتن اشاره شده است. این کلاس ها معمولا با تمرین های listening در داخل خود کلاس و حتی صحبت های گروهی در مورد موضوع های مختلف سطح گوش دادن و صحبت کردن زبان آموزان را افزایش داده و به آنها کمک می کنند تا بتوانند به راحتی مکالمات روزمره در سطح جامعه را یاد بگیرند.

سطح پیشرفته

در دوره های سطح پیشرفته، زبان آموزان تسلط کامل تری بر زبان انگلیسی خواهند داشت و با بیشتر کلمات و اصطلاحات و جزئیات گرامر زبان انگلیسی بیشتری آشنا خواهند شد. در این دوره دانشجویان حتی قادر به درک بیشتری در موسیقی و حتی فیلم و سریال های انگلیسی زبان نیز می باشد.

در این سطح آموزشی برخی از دانشجویان از تکنیک هایی همچون صحبت های گروهی فعال در تمامی زمینه های موجود، نگارش و تحریر نامه های رسمی و غیر رسمی، تحلیل یک فیلم، سریال یا انیمیشن با زبان انگلیسی و همچنین درک مطلب و صحبت با افراد انگلیسی زبان (همچون توریست ها) استفاده می کنند.

هزینه کلاس زبان

پرداخت قسطی هزینه کلاس زبان

در صورتیکه تمایل به تعیین سطح و شرکت در کلاس های زبان انگلیسی عمومی، پیشرفته یا حتی آزمون هایی همچون تافل، آیلتس، تولیمو و غیره دارید؛ اما هزینه ی کافی برای ثبت نام در هیچ یک از دوره ها را ندارید، اصلا نگران نباشید! با استفاده از سایت قسطا قادر به پرداخت هزینه انواع دوره‌های آیلتس یا تافل بصورت قسطی خود خواهید بود.

جهت استفاده از خدمات و تسهیلات وب سایت قسطا  ابتدا در این سایت به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید.پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود

در صوریتکه در استفاده از خدمات و تسهیلات قسطا با مشکل مواجه شده اید یا سوال، پیشنهاد یا انتقاد دارید می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با ما در تماس باشید.