هزینه کلاس های کنکور یکی از مشکلاتی است که بیشتر داوطلبان شرکت در کنکور با آن مواه هستند. رتبه خوب و قبول شدن در دانشگاه های تراز اول برای دستیابی به موقعیت بهتر شغلی در آینده یا تحصیل در مقاطع بالاتر آرزوی بسیاری از جوانان و خانواده ها است. از این رو بسیاری از خانواده ها سالانه هزینه های زیادی را برای موفقیت فرزندانشان پرداخت می کنند تا بتوانند در این امتحان سرنوشت ساز، سرافراز شوند.

متاسفانه به دلیل افزایش هزینه کلاس های کنکور و هزینه ی بالای کتاب ها، کلاس ها، مشاوره و آزمون ها، بسیاری از خانواده ها قادر به نام نویسی فرزندان شان در این آزمون نمی باشند. دیگر نگران نباشید وب سایت قسطا برای اولین بار در ایران با ارائه تسهیلات و امکاناتی ویژه، به شما عزیزان در پرداخت هزینه های آمادگی کنکور به صورت اقساطی و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن کمک می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه استفاده از خدمات و تسهیلات ما کسب کنید.

آمادگی کنکور

برای آمادگی در کنکور موسسات آموزشی پکیج هایی را ارائه می دهند که با استفاده از آن، قبولی در کنکور راحت تر از گذشته شده است. در این پکیج آموزشی ارائه شده کتاب های مورد نیاز، آزمون، آزمون و کلاس های مختلف ارائه شده است. در ادامه به توزیح کوتاهی در مورد هر یک از این خدمات پرداخته شده است.

کتاب های کمک آموزشی

کتاب های آموزشی ارائه شده در موسسات آموزشی معمولا به صورت نکته ای و کلیدی به مباحث می پردازد. این نوع از کتاب ها به انواع مختلفی طبقه بندی می شود که در ادامه به هر یک از آن ها پرداخته شده است:

کتاب های آموزشی

کتاب های آموزشی کتاب هایی هستند که مطلب را در سطحی ساده و قابل فهمی برای دانش آموز یا دانش جو آموزش می دهند.

هزینه کلاس های کنکور

کتاب های تستی

کتاب های تستی معمولا دربردارنده تست های تالیفی و آزمون های کنکور سال های گذشته است. این کتاب ها شامل قسمتی است که به صورت کلیدی و جزیی به مطلب پرداخته است و سپس حاوی تست های مشابه با همین مطلب و پاسخ نامه است.

آزمون

برای آمادگی هر چه بهتر جهت حاضر شدن در جلسه کنکور و پاسخ دهی به سوالات آزمون در کمال آرامش و خونسردی، موسسات آموزشی هر ۲ هفته یک بار یا ماهانه آزمون هایی را مشابه با شرایط و سوالات کنکور برگزار می کنند تا دانش آموزان یا دانشجویان بتوانند با آرامش بیشتری در آزمون کنکور خود شرکت کنند و نتایج بهتری کسب نمایند.

کلاس های درسی و تستی

برخی از دانش آموزان یا دانشحویانی که قصد شرکت در کنکور را دارند، در برخی از مطالب درسی ضعیف می باشند. از این رو کلاس های درسی و آموزشی مختلفی در موسسات برای کمک به این دسته از متقاضیان در نظر گرفته می شود تا بتوانند مطالب مورد نظر را یاد گرفته و با دقت و سرعت بیشتری به سوالات پاسخ دهند.

مشاوره

مشاوره به متقاضیان کمک می کند تا بتوانند ساعات خود را به صورت صحیح و درست تقسیم کنند و از نکات و درس های آزمون عقب نیافتند. علاوه بر آن در زمان هایی که متقاضی آزمون آزمایشی دارد مشاوره ها به آنها در تحلیل و کمک به رفع ضعف های موجود در کارنامه کمک می کند. مشاوره همچنین برای انتخاب رشته و مکان تحصیل نیز به شما راهنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه کتاب ها و آزمون های دوره دکتری ماهان

هزینه کلاس های کنکور

خدمات قسطا برای پرداخت قسطی هزینه کلاس های کنکور

جهت پرداخت قسطی هزینه کلاس های کنکور با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید در این سایت به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید و پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت