هزینه آزمون آیلتس با افزایش قیمت دلار ، افزایش یافته است. بسیاری از افراد از جمله دانشجویان به دلایلی همچون تحصیل در کشورهای دیگر نیاز به آزمون های بین المللی زبان انگلیسی نظیر آیلتس دارند. متاسفانه هزینه­ی ورود به این نوع از آزمون ها به دلار می باشد و با توجه به افزایش قیمت دلار، میزان هزینه ی پرداختی آنها نیز افزایش یافته است.

از این رو بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه ی ورودی به آیلتس نمی باشند و ناگزیر مجبور به دریافت وام یا قرض از دیگران می شوند. به همین منظور سایت قسطا برای اولین بار در ایران شروع به پرداخت اقساطی هزینه­ی این نوع از آزمون ها را کرده است. جهت اطلاع بیشتر از نحوه ­ی پرداخت اقساطی آنلاین آزمون آیلتس در ادامه ی این مقاله با قسطا همراه شوید.

درباره آزمون آیلتس

آزمون آیلتس یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که برای اطلاع از مهارت های ارتباطی افرادی که قصد تحصیلات، مهاجرت و درخواست شغلی به کشورهای دیگر را دارند،  لازم است. بیش از ۱۰،۰۰۰ سازمان در سراسر جهان به آزمون آیلتس اعتماد دارند، بنابراین هنگامی که شما تست را دریافت می کنید می توانید مطمئن باشید که توسط موسسات آموزشی، کارفرمایان، دولت ها و سازمان های حرفه ای در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود.

آزمون آیلتس

مهارت های مورد نیاز برای آزمون آیلتس

آزمون آیلتس توسط متخصصان ارزیابی زبان در جهان توسعه یافته است و تمام مهارت های انگلیسی مورد نیاز جهت موفقیت در کار جدید یا تحصیل در خارج از کشور را مورد ارزیابی قرار می دهد.

در این آزمون چهار مهارت اصلی Listening، Reading، Writing و Speaking مورد آزمایش قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که شما قادر به برقراری ارتباط با دیگران می باشید. مدت زمان این آزمون حدود ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه است و متناسب با مرکز آزمون، مهارت Speaking (به صورت شفاهی)، در همان روز یا تا ۷ روز قبل یا بعد از آزمون، گرفته می شود.

هر بخش در این آزمون دارای ۹ نمره است که به صورت جداگانه مورد محاسبه قرار می گیرد و هر چقدر این نمره ها به ۹ نزدیک تر باشد، توانایی شما در آن مهارت بیشتر بوده است. برای پذیرش در کشورهای پیشرفته و موسسات عالی باید حداقل نمره­ی شما ۷ باشد.

  انتخاب آزمون درست

دو نوع آزمون آیلتس با نام های آیلتس آکادمیک و آیلتس عمومی وجود دارد. آزمونی که قصد انجام آن را دارید، باید براساس نیازتان انتخاب شود.

آیلتس آکادمیک: این آزمون سطح زبان انگلیسی شما را برای محیط دانشگاهی مورد ارزیابی قرار می دهد.  آزمون آکادمیک تمامی جنبه های زبان دانشگاهی را مورد بررسی قرار می دهد و آمادگی شما را در آموزش و تحصیل ارزیابی می کند.

آیلتس عمومی: این آزمون مهارت های زبان انگلیسی را در یک زمینه ی عملی و روزمره اندازه گیری می کند. تست های آیلتس عمومی بیشتر برای افرادی که درخواست موقعیت های کاری و اجتماعی (اقامت) دارند، طراحی شده است.

 دلیل انتخاب آیلتس

برای انتخاب آزمون آیلتس مزایای بیشماری وجود دارد که در ادامه­ی مطلب به چند مورد از آنها اشاره شده است:

اعتبار: همانطور که در قسمت بالا گفته شد، این آزمون در اکثر دانشگاه ها، مراکز، سازمان ها و کشورها تایید شده است.

فرمت: این آزمون شامل دو فرمت آکادمیک و عمومی است که براساس هدف فردی که قصد دادن امتحان را دارد، انتخاب می شود

آزمون شفاهی آیلتس: آزمون شفاهی آیلتس به دلیل فرصتی که به شما داده می شود و در نظر گرفتن استرس و هیجانات و صحبت های کلی مور ارزیابی قرار می گیرد، در صورتی که در دیگر آزمون ها به صورت کامپیوتری است و مدت زمان زیادی را شامل نمی شود.

 

بیشتر بخوانید: تافل بهتر است یا آیلتس؟

آزمون آیلتس

خدمات قسطا

همانطور که گفته شد با توجه به افزایش قیمت دلار، هزینه­ی پرداختی این آزمون نیز افزایش یافته است. به همین منظور سایت قسطا جهت رفاه و رضایت مشتریان خود شروع به پرداخت اقساطی هزینه­ی آزمون آیلتس کرده است. برای پرداخت  اقساطی آیلتس از سایت قسطا به صورت ارائه شده در ادامه‌ی مطلب عمل کنید:

جهت پرداخت هزینه ی آزمون آیلتس با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید به نشانی https://ghesta.ir/ بروید، پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود

سفارش قسطاکارت