خرید و نصب کمد MDF اقساطی ، با توجه به افزایش هزینه این کمدها قطعا انتخاب مناسبی میباشد. اما شاید برای خرید کمد MDF فروشگاهی را سراغ نداشته باشید. همچنین گاهی اوقات نیاز به طراحی و نصب کمدهای MDF بصورت توکار است که معمولا برای چنین خدماتی امکان پرداخت اقساطی وجود ندارد. اما در این مقاله قصد داریم با معرفی وام قسطا شما را با روشی برای خرید کمد MDF اقساطی آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل دریافت وام قسطا آشنا شوید.
وام قسطا

وام قسطا

کمد MDF اقساطی

توجه کنید که وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطاکارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت عضو شتاب بوده و در تمامی فروشگاه های سراسر کشور معتبر میباشد. لذا برای خرید کمد MDF اقساطی ، شما میتوانید با استفاده از قسطاکارت به هر فروشگاهی مراجعه کنید و هزینه را بوسیله دستگاه کارتخوان بصورت نقدی پرداخت کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

در ادامه مراحل ثبت سفارش برای دریافت وام قسطا را شرح میدهیم.

کمد اتاق کودک

اتاق خواب کودکان به نسبت اتاق خواب بزرگسالان ابعاد کوچکتری دارد. ایجاد فضای ذخیره‌سازی برای لباس‌ها و لوازم مورد نیاز کودک در اتاق خواب کودک به دلیل ابعاد کوچک اتاق اغلب با مشکل مواجه می‌شود. کمد دیواری اتاق کودک این مشکل را حل کرده و فضایی مطمئن و زیبا به وجود آورده تا به راحتی بتوان تمام آنچه نیاز نیست در معرض دید باشد در کمد نگهداری شود.

کمد اتاق کودک محلی برای نگهداری از تمام لوازم کودک مانند پوشاک و اسباب‌بازی است. بنابراین در انتخاب و خرید کمد دیواری اتاق خواب کودک باید با دقت بیشتری عمل کرد. همچنین، در هنگام انتخاب کمد دیواری مخصوص اتاق کودک باید به امنیت آن هم توجه کنیم تا آسیبی به کودک وارد نشود. در ادامه پس از معرفی نکات مهمی که قبل از خرید کمد اتاق کودک باید بدانید، انواع کمد دیواری را به شما معرفی می‌کنیم.

کمد MDF اقساطی

جنس مناسب برای کمد دیواری اتاق کودک

جنس کمد دیواری اتاق کودک با بقیه کمد دیواری‌ها فرقی نداره و از متریال زیر میشه برای ساخت کمد دیواری اتاق کودک استفاده کرد:

  • چوب
  • روکش چوب
  • ام دی اف
  • ممبران
  • هایگلاس و …

چیزی که این کمدها رو متفاوت میکنه طرح و رنگ اون‌ها است. اما برای تهیه کمد دیواری کودک نباید از یک نکته مهم غافل بشین و اون هم چیزی نیست جز:  «سازگاری با محیط زیست»

از اونجایی که کودکان نسبت به مواد آلرژی‌زا حساسیت بیشتری دارن، بهتر است که از جنس‌های طبیعی مثل چوب برای ساخت کمد دیواری اتاق اون‌ها استفاده بشه. اما همونطور که می‌دونین چوب نسبت به باقی جنس‌ها قیمت بیشتری داره. پس اگه بودجه شما به خرید کمد دیواری چوبی نمیرسه، ام دی اف هم گزینه خوبی است.

میز تحریر کتابخانه دار MDF

در همه ی خانه ها مخصوصا خانه هایی که نوجوان دارند، وجود یک میز تحریر برای انجام تکالیف درسی و یا مطالعه و کار ضروری است، همچنین وجود کمد، قفسه و یا کشوهایی جهت قرار دادن کتاب ها، وسایل، و دیگر لوازم مورد نیاز مهم به نظر می رسد. بنابراین خیلی از خانواده ها ترجیح می دهند از وسیله ای استفاده کنند که تلفیق و ترکیبی از این دو باشد. میز تحریر کتابخانه دار یک وسیله کاربردی برای اتاق است که مجموعه نیاز های فرزندان برای مطالعه، کار با کامپیوتر یا لپ تاپ، انجام تکالیف و غیره را بر طرف می کند. علاوه بر اینها طراحی میز تحریر کتابخانه دار می تواند به گونه ای باشد که کمترین فضای ممکن اشغال شود و محیط اتاق خواب به بهترین شکل ممکن بهینه سازی گردد.

ویژگی های یک میز تحریر کتابخانه دار مناسب

در هنگام انتخاب میز تحریر کتابخانه دار باید به این موارد دقت کنید: مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که میز تحریر کتابخانه دار را برای چه سنی می خواهید، اینکه آیا فرزند شما کودک است، یا نوجوان در انتخاب مدل میز تحریر کتابخانه دار موثر خواهد بود. موضوع دیگری که در هنگام انتخاب باید آن را مد نظر قرار دهید متراژ اتاق خواب است. برای اتاق های کوچک از میز تحریر های کتابخانه داری استفاده کنید که طراحی ساده تری دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند. نکته بعدی در انتخاب میز تحریر کتابخانه دار این است که فرزند شما چه استفاده ای از میز تحریر دارد و چه تعداد وسایلی را در قسمت کتابخانه و یا به طور کلی قفسه ها و کمد های این میز تحریر قرار می دهد.

از دیگر موارد مهم در هنگام خرید میز تحریر کتابخانه دار جنس و کیفیت آن است. برای ساخت میز تحریر کتابخانه دار معمولا از جنس چوب و یا ام دی اف استفاده می شود، متریال ام دی اف قیمت ارزان تر و کیفیت پایین تری دارد. مدل، رنگ و طرح میز تحریر کتابخانه دار هم موضوع مهم دیگری است که بستگی به سلیقه شما و فرزندتان خواهد داشت. معمولا پسر ها دوست دارند که میز تحریر کتابخانه دار شان از رنگ های تیره و سرد انتخاب شود و دختر خانم ها به رنگ های روشن و گرم علاقه بیشتری دارند.

میز تحریر کتابخانه دار

کمد لباس MDF

اندازه و سایز کمد لباس

قبل از اینکه اقدام به خرید کمد نمایید ، ابتدا جایی که می خواهید کمد را در آنجا قرار دهید را بسیار دقیق اندازه گیری کنید تا کمد کامل و بدون کم و کاست در جایی که برایش در نظر گرفته شده قرار بگیرد . اگر جای کمد کوچک و یا بزرگ باشد ، سبب نا زیبا شدن اتاق و دکوراسیون داخلی می شود. اگر مکانی برای تعبیه کمد لباس در دیوارهای خانه ی شما تعبیه نشده یا قصد ندارید از تورفتگی موجود در دیوار برای قرار دادن کمد استفاده کنید ، می توانید از کمدهای متحرک آماده ای که در طرح های مختلف موجود هستند، استفاده کنید. این نوع از کمدها را می توانید متناسب با فضای مورد نظرتان انتخاب کنید و برای هر موقعیتی، یک طرح و اندازه ی خاص را برگزینید.

کیفیت قسمت های داخلی کمد لباس

قبل از خرید کمد ، بررسی لولاها ، کشوها و قفل در جالباسی ضروری است . پس در هنگام خرید ، کشوها را بیرون بکشید تا دریابید که کشوها راحت باز و بسته می شوند یا خیر . همچنین نحوه بسته شدن و قفل شدن درهای جالباسی را نیز دقت کنید.

کمد لباس

مراحل دریافت وام قسطا

مان طور که گفته شد برای دریافت وام قسطا باید در www.ghesta.ir ثبت نام کنید و مدارک خود را بارگذاری کنید. این مدارک شامل موارد زیر میباشند:

  • تصویر کارت ملی
  • پرینت حساب
  • تصویر سند یا اجاره نامه محل سکونت
  • ارائه چک یا سفته (در ادامه توضیح داده میشود)

دریافت قسطاکارت

بعد از ثبت سفارش و بارگذاری مدارک در سایت، ظرف مدت ۱ تا ۳ روز کاری اعتبارسنجی شما انجام میشود و کارشناسان قسطا به شما اطلاع میدهند که با ضمانت چک میتوانید وام دریافت کنید یا سفته.

اکثر کاربران میتوانند با سفته وام دریافت کنند اما اگر نمره اعتباری شما ایجاب کرد که برای دریافت وام باید چک ارائه دهید اصلا جای نگرانی نیست. شما با اثبات خوش حسابیتان میتوانید در دفعات بعدی با سفته نسبت به دریافت وام بدون ضامن قسطا اقدام نمایید.

پس از اعتبارسنجی شما چک یا سفته را برای ما ارسال میکنید و قسطا کارت هم برایتان پست میشود و نهایتا ظرف مدت یک هفته قسطا کارت به دستتان خواهد رسید. یکی دیگر از مراحل خرید موتور سیکلت هوندا اقساطی، افتتاح حساب در بانک آینده و فعالسازی امضای دیجیتال بصورت کاملا آنلاین میباشد که بهتر است قبل از ثبت سفارش این مرحله را انجام دهید تا معطلی کمتری داشته باشید.

قسطاکارت