آیا تا کنون به این فکر کرده اید که راه اندازی هر کسب و کار منجر به نجات چند نفر از بیکاری می شود  و تا چه حد مشکلات مربوط به آن را به حداقل می رساند؟ آیا می دانید رونق کسب و کارهای روستایی و شهرستان ها تا چه حد می تواند در پدیده ی مهاجرت و جلوگیری از افزایش آمار بیکاری تاثیرگذار باشد؟ بی شک برای اشتغال زائی و راه اندازی استارت اپ ها به یک سرمایه اولیه نیاز است. تامین منابع مالی استارتاپ‌ ها و کسب و کارها یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کارآفرینان و صاحبان بیزینس های مختلف به ویژه در روستا ها و شهرستان ها با آن روبرو هستند.

پس از شروع کار، موفقیت بیزینس های مختلف در گرو افزایش فروش و سودآوری است. قسطا در این زمینه نقش بسزایی ایفا نموده است و با اعطای امتیاز به صاحبان کسب و کارها، توانسته است باعث رونق کسب و کارهای روستایی و همچنین استارت اپ ها در شهرستان ها شود. آیا می دانید از چه طریق این مهم محقق شده است؟ لطفا با ما همراه شوید.

رشد بیکاری و پدیده مهاجرت در روستاها و شهرستان ها

طی سال های گذشته با وجودی که تلاش های بسیاری صورت گرفته است تا آمار بیکاری در روستاها و شهرتان ها کاهش یابد و اشتغال زائی در مناطق محروم صورت گیرد، اما همچنان شاهد این مسئله هستیم که افراد زیادی برای پیدا کردن کار از محل زندگی خود مهاجرت می کنند و به کلان شهرها و شهرستان های دیگر سفر می کنند. دلیل اصلی این امر فقدان مشاغل پایدار در روستاها و شهرهای کوچک می باشد.

کسب و کارهای روستایی

بنابراین چنانچه اشتغال زائی در روستاها و شهرستان ها افزایش یابد و کسب و کارهای روستایی رونق پیدا کند، تا حد بسیار زیادی از رشد بیکاری و میزان مهاجرت افراد به کلان شهر ها کاسته می شود.

در حوزه افزایش فروش و رونق کسب و کارهای روستایی ، مجموعه قسطا بسیار موثر عمل کرده است و با اعطای امتیاز به صاحبان کسب و کارها و مشتریان شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند بازپرداخت را به صورت اقساطی انجام دهند، و به این ترتیب قسطا گامی موثر در رونق کسب و کارهای روستایی برداشته است در ادامه به ذکر جزئیات بیشتری در مورد این اقدام موثر مجموعه قسطا پرداخته ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

اقدام موثر قسطا برای رونق کسب و کارهای روستایی

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در روستاها و شهرستان ها باید با هدف ایجاد مشاغل پایدار صورت گیرد که منجر به دوام شغل و درآمدزائی در این مناطق شود؛ مجموعه قسطا اقداماتی صورت داده است تا با کمک به افزایش فروش و رونق کسب و کارهای روستایی نه تنها از آن ها حمایت کرده باشد، بلکه شرایطی برای سودآوری بیشتر آن ها فراهم نماید.

کسب و کارهای روستایی

نحوه ی عملکرد قسطا

برای بهره مندی از شرایط موجود در وب سایت قسطا، ابتدا به این سایت مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن می توانید با توجه به سقف امتیاز در نظر گرفته شده، برای دریافت قسطا کارت اقدام نمائید. پس از دریافت قسطا کارت می توانید محصول یا خدمت خود را خریداری کنید و پرداخت هزینه را به صورت اقساطی با شرایط مشخص، به قسطا بپردازید. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و پرداخت هزینه انواع خدمات مانند هزینه عمل بینی اقساطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند با معرفی مشتریان خود به قسطا، فروش کالاهای خود را به واسطه قسطا به صورت اقساطی و مطابق و با شرایط و قوانین قسطا انجام دهند که این امر تا کنون توانسته است به رونق کسب و کارهای آن ها کمک شایانی نماید، چرا که با آسان کردن خرید برای مشتریان، منجر به افزایش فروش فروشندگان می شود. به این ترتیب مشتریان قادر خواهند بود از تمامی فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مثل فروشگاه آنلاین دیجیکالا خرید کنند.

آشنایی با شرایط و نحوه ی اعطای امتیاز توسط قسطا به متقاضیان

معمولا افراد برای دریافت تسهیلات نگران چند مسئله هستند که عبارتند از :

  • سقف تسهیلات
  • نحوه ی بازپرداخت
  • درصد سودی که به آن تعلق گرفته است

به طور حتم میزان امتیازی که به شما اعطا می شود باید بتواند نیاز مشتریان شما را به خوبی برآورده نماید. ما در مجموعه قسطا شرایطی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که می توانید از طریق آن به راحتی شرایطی را برای مشتریان خود فراهم نمائید تا بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و هزینه خرید را به صورت اقساطی در قالب چند چک معتبر پرداخت کنند. در ادامه جزئیاتی در این خصوص ذکر کرده ایم.

شما دوست عزیز برای اینکه بتوانید از امکانات موجود در سایت قسطا استفاد کنید لازم است که در این وب سایت، حساب کاربری بسازید.

یکی از مزیت های خرید قسطی از قسطا این است که برای دریافت تسهیلات، نیازی به ضامن ندارید. بعد از ایجاد حساب کاربری در سابت، می توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از صندوق امتیازات مجموعه قسطا تسهیلات دریافت کنید.

برای آگاهی از نحوه ی بازپرداخت تسهیلات همچنان همراه ما باشید.

شما می توانید امتیاز خریدی که از مجموعه قسطا دریافت نموده اید را به روش های زیر پرداخت نمائید :

  • بازپرداخت ۳ ماهه و ۶ ماهه (لازم است که برای بازپرداخت ۳ ماهه، ۳ برگه چک و برای بازپرداخت ۶ ماهه ۶ برگه چک ارائه دهید.)
  • بازپرداخت ۱۰ ماهه (لازم است که برای بازپرداخت ۱۰ ماهه، ۵ یا ۱۰ برگه چک ارائه دهید.)

در طی این سال ها قسطا توانسته است با فراهم آوردن شرایطی برای خرید و فروش آسان تر در روستاها و شهرستان ها، رونق کسب و کارهای روستایی و همچنین سایر کسب وکارها در شهرستان ها را فراهم آورد، همچنین از طریق اعطای امتیاز به متقاضیان و شرایط پرداخت اقساطی، نه تنها قدرت خرید افراد را افزایش داده بلکه حجم سبد خرید آن ها را بیشتر نموده است.

سفارش قسطاکارت

در ادامه بنا بر گزارشی که تهیه کرده ایم، به معرفی فروشگاه هایی خواهیم پرداخت که تجربه همکاری با قسطا را داشته اند و قسطا موجب رونق کسب و کارشان شده است.

همکاری قسطا با فروشگاه ایمن همراه شهرضا

در این گفتگو جناب آقای احسان مقصودی مدیر فروشگاه ایمن همراه شهرضا ما را همراهی نموده اند.

فروشگاه ایمن همراه شهرضا به مدیریت آقای احسان مقصودی فعالیت خود را در زمینه فروش تلفن همراه، لپ تاپ و تجهیزات جانبی از سال ۹۵ آغاز نموده و از سال ۹۷ تا کنون در حال همکاری با مجموعه قسطا می باشد.

ایشان معتقدند که همکاری با قسطا به طرز چشم گیری باعث رونق کسب و کارشان شده است؛ به این علت که شرایط فروش اقساطی تلفن همراه، لپ تاپ و … به طور بسیار موثرتری انجام خواهد گرفت.

فرصت استثنائی که فروشگاه ایمن همراه برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ این است که افرادی که به این فروشگاه مراجعه می کنند؛ می توانند در وبسایت رسمی قسطا، حساب کاربری خود را ایجاد کنند و هر کدام از محصولات این فروشگاه را که بخواهند؛ به صورت اقساطی خریداری کنند.

همکاری قسطا با فروشگاه شرکت فراپویان مهر آپامه، تهران

در این گفتگو سرکار خانم فاطمه محمدی، مدیر شرکت فراپویان مهر آپامه ما را همراهی نموده اند.

این شرکت در زمینه فروش دستگاه POS ، نیک پی و دستگاه های ATM فعالیت می کند، علاوه بر این در زمینه فروش لوازم خانگی نیز به مشتریان خدماتی را ارائه می دهد.

بنا بر اظهارات سرکار خانم فاطمه محمدی، پیش از این، مشکلی که این شرکت برای فروش اقساطی داشته؛ تامین سرمایه بوده است و به همین دلیل به منظور تامین این سرمایه لازم بود که مشتری برای مدت زمان مشخصی در نوبت بماند.

اما از زمان شروع همکاری شرکت فراپویان مهر آپامه با مجموعه قسطا، فرایند فروش اقساطی بسیار سریع تر از قبل شده است و دیگر نیازی نیست مشتریان در انتظار بمانند تا نوبت آن ها برای خرید فرا رسد.

خانم محمدی معتقدند که با شرایط اقتصادی فعلی، خانواده ها قادر به خرید لوازم خانگی بصورت نقدی نیستند و با فراهم آمدن شرایط خرید اقساطی نه تنها افراد توان خریدشان بالا می رود، بلکه در پی آن رونق کسب و کارها بیشتر می شود. ایشان طی چند ماهی که همکاری خود را با قسطا آغاز نموده اند، از این همکاری رضایت کافی داشته و مشتریانشان نیز از رضایت کامل برخوردار بوده اند. همچنین فرایند دریافت امتیاز از قسطا برای آن ها بسیار سریع انجام شده است.

کسب و کارهای روستایی

همکاری قسطا با فروشگاه موبایل پروما، آشخانه

در این گفتگو جناب آقای هادی ربانی، مدیر فروشگاه موبایل پروما ما را همراهی نموده اند.

طی صحبت هایی که با جناب آقای هادی ربانی در ارتباط با همکاری ایشان با مجموعه قسطا داشته ایم، ایشان از روند اعطای امتیاز توسط این مجموعه رضایت کافی داشته و معتقدند با توجه به تورم موجود، افزایش قیمت ها و قدرت خرید پائین افراد، فراهم آوردن امکان خرید و پرداخت هزینه به صورت اقساطی، توانسته است به این افراد کمک شایانی نماید و قسطا در این حوزه بسیار مثمرثمر واقع شده است.

به گفته جناب آقای ربانی، قسطا توانسته ۲۵ الی ۳۰ درصد به رونق کسب و کار ایشان کمک کند.

نتیجه گیری

دو مشکل عمده کسب و کارها عبارتست از ۱٫ تامین هزینه خدمات و کالاهای فروشگاه ۲٫ افزایش مشتری و فروش بیشتر

مجموعه قسطا با شعار الان بخر بعدا بپرداز ، تلاش کرده است تا با دادن تسهیلاتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان، هزینه خدمات و کالاهای فروشگاه های روستایی و شهرستان ها را تامین کند.

همچنین کلیه کسب و کارهای روستایی می توانند برای رونق کسب و کار خود، با معرفی قسطا به مشتریان و ایجاد حساب کاربری، کالاهای خود را به صورت قسطی فروخته و هزینه آن را نقدا از قسطا دریافت کنند. این امر به فروش بیشتر کسب و کارها کمک شایانی کرده است.

ما در مجموعه قسطا همواره در تلاشیم تا بتوانیم در جهت خدمت به افراد جامعه به خصوص در جوامع روستایی، رونق کسب و کارهای روستایی و توسعه مشاغل در شهرستان ها نقشی موثر داشته باشیم.

خوشبختانه، تا کنون افتخار همکاری با بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها را در سراسر کشور داشته ایم و به این امر مفتخریم که توانسته ایم رضایت خاطر تمامی مشتریان را جلب نمائیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال لطفا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.