عمل بینی اقساطی

عمل بینی اقساطی

عمل بینی اقساطی در تمامی مراکز درمانی سراسر کشور با قسطا کارت میسر شده است

قسطاکارت چیست؟

قسطا کارت یه کارت اعتباریه که به وسیله اون می‌تونین هر کالا یا خدماتی رو قسطی بخرین. از هر فروشگاهی، آنلاین یا حضوری به راحتی اقساطی خرید کنین. هر کالایی که تو ذهنته فقط یکی از هزاران خدماتیه که می‌تونین به صورت قسطی دریافت کنید.

چرا عمل بینی اقساطی با قسطا کارت

عمل بینی قسطی بدون نیاز به ضامن

بسته به رتبه اعتباری‌تون، با ارائه چک یا سفته می‌تونید از تمامی خدمات قسطا کارت استفاده کنید.

هزینه عمل بینی اقساط در تمامی مطب ها

قسطاکارت عضو شتابه و در تمامی مطب های سراسر کشور معتبره

هزینه عمل بینی اقساط در تمام مراکز درمانی

با وام عمل بینی قسطا میتونید در تمامی مراکز درمانی از خدمات عمل بینی و جراحی زیبایی اقساطی بهره مند شوید

عمل بینی اقساطی با اعتبارسنجی سریع

بعد از ارائه مدارک لازم حداکثر ظرف 1 روز کاری، اعتبارسنجی انجام شده و نتیجه اعلام می‌شود

عمل بینی قسطی از سراسر کشور

از هر شهری در کشور عزیزمون که هستید می تونید قسطا کارت سفارش بدین و از خدماتش استفاده کنید

دریافت اعتبار برای هزینه عمل بینی اقساط بدون نیاز به مراجعه حضوری

تمامی مراحل خرید قسطا کارت بصورت غیرحضوری و اینترنتی، خیلی ساده و بی دردسر انجام میشه

مراحل دریافت قسطاکارت

وام قسطا از طریق بانک آینده تأمین می‌شود. اگر می‌خواهید با روند دریافت وام قسطا به‌طور کامل آشنا شوید، یک راهنمای کامل برای شما آماده کرده‌ایم.

محاسبه‌گر اقساط هزینه عمل بینی اقساط

مراحل دریافت قسطا کارت برای عمل بینی اقساطی

در هر مرحله از سفارش، با تماس با پشتیبانی قسطا، سوال یا مشکل خودتون رو بپرسید و از راهنمایی همکاران ما استفاده کنید

هزینه عمل بینی اقساط با قسطاكارت 

همانطور که میدانید قسطا پلتفرمی برای خرید اقساطی انواع کالا و خدمات میباشد. خدمات عمل بینی معمولا از جمله خدماتی هستند كه تحت پوشش همه­ی بيمه‌ها قرار نميگيرند. از اين رو قسطا امكانی را براي پرداخت عمل بینی اقساط فراهم كرده است. با استفاده از قسطاكارت ميتوانيد در تمامی مراكز، مطب‌ها و درمانگاه‌های سراسر كشور نسبت به پرداخت هزينه‌ی عمل بینی اقدام كرده و هزينه‌ي آنرا بعدا بصورت اقساطی به ما بازپرداخت كنيد.

علاوه بر این با استفاده از قسطا کارت، انواع جراحی زیبایی اقساطی به راحتی امکان پذیر میباشد در زیر به بررسی چند مورد از جاحی های زیبایی میپردازیم.

 انواع عمل‌ زیبایی اقساطی

همانطور که گفته شد، معمولا جراحی های زیبایی تحت پوشش بیمه ها نیستند و با توجه به هزینه آنها، پرداخت هزینه عمل زیبایی اقساطی میتواند گزینه خوبی باشد

عمل زیبایی چشم اقساطی

عمل زیبایی چشم اقساطی از جمله خدماتی است که با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در این عمل، جراح باتوجه ‌به نیاز شخص و مدل چشم، عیوب آن را برطرف کرده و زیبایی را به ظاهر چشم‌ها بر می‌گرداند. مشکلاتی که در مورد زیبایی چشم وجود دارد، ممکن است ارثی باشد و یا در اثر افزایش سن ایجاد شود. درهرصورت می‌توان با کمک جراحی زیبایی چشم این عیوب را تا حدودی برطرف کرد. عمل زیبایی چشم شامل موارد مختلفی مانند عمل لیفت چشم، عمل زیبایی گودی چشم، عمل بلفاروپلاستی و ... میباشد.

عمل زیبایی فک اقساطی

اگر به فکر عمل زیبایی فک اقساطی هستید حتما در سایت قسطا ثبت نام کنید. در عمل جراحی فک، ناهنجاریهای استخوان فک یا عدم توازن آنها اصلاح می شود و در نتیجه فکها و دندانها عملکرد بهتری خواهند داشت. اصلاحات فک میتواند به بهبود توازن و زیبایی صورت نیز کمک کند.

عمل لیفت صورت اقساطی

خدمات لیفت صورت که به ریتیدکتومی شناخته می شود، یک عمل زیبایی است که باعث زیبایی صورت افراد می شود و به آنها، جوانی را هدیه می دهد. در لیفت صورت، بافت های صورت با استفاده از روشهای مختلف درمان می شود و ظاهر فرد را جوان تر می کند. افرادی که بر اثر مواردی چون افزایش سن، شاهد بروز مشکلات پوستی بوده اند، با کمک این روش می توانند پوستی زیبا و شاداب داشته باشند. برای پرداخت هزینه عمل لیفت صورت اقساطی میتوانید از اعتبار قسطا استفاده کنید.

عمل لیپوماتیک اقساطی

عمل لیپوماتیک اقساطی هم مانند سایر خدمات به راحتی با قسطا کارت میسر میباشد. در عمل لیپوماتیک چربی اضافی برداشته شده یا به ناحیه مورد نظر که باریک و لاغر است منتقل می شود. لیپوماتیک ممکن است شبیه به لیپوساکشن به نظر برسد. اما فناوری مورد استفاده در لیپوماتیک برای مکش چربی بسیار متفاوت از لیپوساکشن است.به همین دلیل لیپوماتیک منجر به آسیب بافتی کمتر، یکنواختی چربی در زیر پوست، ظاهر ظریف تر پوست و اثر ماندگارتر می شود.


سوالات پر تکرار در مورد عمل بینی اقساطی

دریافت اعتبار برای عمل بینی اقساطی از چه شهرهایی امکان پذیر است؟

دریافت اعتبار برای تمام شهرها، شهرستان ها و روستاها امکان پذیر میباشد. تمام مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی میباشد و قسطا کارت برای شما پست میشود. بعد از دریافت قسطا کارت میتوانید نسبت به عمل بینی اقساطی از هر کلینیکی در سراسر ایران اقدام کنید.

قسطا کارت چیست؟

اعتبار قسطا در قالب یک کارت بانکی به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کارت عضو شتاب میباشد و با استفاده از این کارت میتوانید از تمام فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی خرید اقساطی داشته باشید و یا هزینه خدمات درمانی را در هر کلینیکی بصورت اقساطی پرداخت کنید. مثل یک وام خرید کالا

برای عمل بینی اقساطی حتما باید از کلینیک خاصی اقدام کنم؟

خیر، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در همه شهر ها و همه مراکز درمانی معتبر است. پس شما از هر کلینیکی میتوانید نسبت به عمل بینی قسطی اقدام کنید.

سود اقساط برای عمل بینی اقساطی به چه صورت است؟

شما میتوانید با مراجعه به محاسبه گر اقساط سود اقساط خود را محاسبه نمایید .

آیا با اعتبار قسطا علاوه بر عمل بینی بینی میتوان هزینه های دیگر هم پرداخت کرد؟

بله، همانطور که گفته شد برای پرداخت انواع هزینه ها محدودیتی ندارید. شما میتوانید به هرفروشگاهی که خواستید مراجعه کنید و کالای مورد نیاز خود را قسطی بخرید.

اگر قیمت کالای مورد نظر ما بیشتر از اعتبار قسطا کارت بود چه باید کرد؟

فرض کنید قصد خرید یک کالای 15 میلیون تومانی را دارید اما موجودی قسطا کارت شما 12 میلیون تومان است. در این حالت مبلغ 12 میلیون تومان را به وسیله قسطا کارت پرداخت میکنید و 3 میلیون تومان باقیمانده را میتوانید به وسیله دیگر کارتهای اعتباری خود پرداخت کنید.

آیا با باقیمانده موجودی قسطا کارت میتوان دوباره خرید کرد؟

بله، شما در تعداد خرید هم محدودیتی ندارید و حتی میتوانید از چندین فروشگاه مختلف چند کالای متفاوت را بخرید.

آیا میتوان موجودی قسطا کارت را نقد کرد؟

خیر ، قابلیت دریافت وجه از دستگاه خودپرداز برای این کارت ها بسته می باشد. لذا قسطا کارت فقط برای خرید استفاده میشود. هر جا که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت اینترنتی وجود داشته باشد میتوانید از قسطا کارت استفاده کنید.

دریافت اعتبار برای عمل بینی اقساطی چقدر طول میکشد؟

اگر تمامی مراحل طبق دستورالعمل ها انجام شود، در مدت یک هفته، اعتبار شما آماده خواهد شد

برای بازپرداخت اقساط نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟

خیر، در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و تمامی اقدامات بصورت اینترنتی انجام میشود.

عمل بینی اقساطی با سفته امکان پذیر است؟

بله، بعد از ثبت نام در سایت قسطا، نمره اعتباری شما مشخص میشود و با توجه به این نمره اعتباری تعیین میشود که برای دریافت اعتبار باید سفته ارائه دهید یا چک.