خرید اقساطی بخاری با توجه به این که زمستان در راه است، می تواند گزینه ای مناسب باشد. شاید این خبر یکی از بدترین خبرها برای افرادی باشد که در مناطق کوهستانی، روستاهای دور و به طور کلی مکان های سردسیر زندگی می کنند. با افزایش هزینه های قبوض برق و گاز نیز زندگی در این مکان ها به مراتب سخت تر و طاقت فرسا شده است. بیشتر افرادی که در این مناطق زندگی می کنند، از بخاری به عنوان وسیله ی گرمایش منازل خود استفاده می کنند.

در صورتیکه بخاری تان خراب شده یا به بخاری جدیدی برای گرمایش منزل خود احتیاج دارید، اصلا نگران نباشید! شما می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا تمامی وسایل مورد نیاز زندگی تان از جمله بخاری را تهیه کنید یا میتوانید بواسطه قسطا، نسبت به خرید قسطی رادیاتور اقدام کنید. برای خرید بخاری به صورت اقساطی با استفاده از سایت قسطا می توانید از سایت های ایرانی و خارجی و حتی به صورت حضوری در فروشگاه ها نیز اقدام نمایید.

خرید اقساطی بخاری

بخاری 

بخاری وسیله ای برای گرم کردن فضای داخل ساختمان است که معمولا با گاز طبیعی کار می کند. بخاری یکی از اقتصادی ترین و گرمازاترین وسیله ی گرمایشی منازل است. لوازم جانبی یک بخاری عبارتند از بدنه، ترموکوبل، جرقه زن و لوله دودکش. بخاری دارای انواع مختلفی است که از جمله آنها می توان به بخاری گازی، برقی، صنعتی  و پاسیو اشاره کرد.

بخاری گازی

بخاری گازی با گاز طبیعی کار می کند و  رایج ترین نوع بخاری مورد استفاده در منازل می باشد. بخاری گازی در انواع دیواری، زمینی، با دودکش و بدون دودکش تولید می شود که متناسب با شرایط و مکان مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این بخاری باید به نکات ایمنی و نصب آن توجه کافی داشته باشید. در استفاده از بخاری های بدون دودکش توجه داشته باشید که از قرار دادن آنها در محیط های در بسته خودداری کنید.

بخاری های برقی

بخاری برقی با برق کار می کند. این نوع از بخاری ها قابل جا به جایی هستند و بازدهی بالایی دارند اما برای گرمای محیط برق زیادی مصرف می کنند. این بخاری ها در دو نوع فن دار و تابشی می باشند. در بخاری های برقی فن دار، سنسور خودکار نصب شده به محض گرم شدن فضای ساختمان، به صورت اتوماتیک خاموش می شود و ایمنی بسیار بالایی دارد. بخاری های تابشی، انرژی برق را به انرژی تابشی تبدیل می کنند و مصرف برق آن ها تقریبا زیاد است.

بخاری های صنعتی

بخاری صنعتی که کوره هوای گرم نام دارد یک وسیله گرمایشی برای گرمای سالن های ورزشی، مساجد، مدرسه ها، آمفی تئاترها و غیره می باشد. این وسیله گرمایشی به کمک فنی که دارد گرما را به سمت محیط پرتاب می کند. عملیات گرمایش در این دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. فن های این بخاری صدای کمی ایجاد می کنند تا آرامش محیط را بر هم نزنند.

بخاری های پاسیو

بخاری های پاسیو برای گرمای گرمای مورد نیاز فضای باز به کار می روند. در بالای این نوع از بخاری ها یک مشعل تعبیه شده که گاز مایع را مشتعل می کند. این نوع بخاری ها معمولا در رستوران ها و کافه هایی که دارای فضای گرم می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اقساطی بخاری

خدمات قسطا برای خرید اقساطی بخاری

در صورتیکه هزینه ی کافی جهت خرید اقساطی بخاری ندارید، اصلا نگران نباشید! با استفاده از سایت قسطا شما می توانید به راحتی هزینه ی این دستگاه گرمایشی را با کارمزد کم و به صورت آنلاین یا آفلاین پرداخت نمایید.

برای خرید اقساطی بخاری به صورت آنلاین ابتدا باید در سایت قسطا با نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی مبل، خرید اقساطی یخچال، خرید اقساطی کولرگازی ، خرید اقساطی تلویزیون و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت