خرید کولر گازی اقساطی

خرید کولر گازی اقساطی

خرید کولر گازی اقساطی با اعتبار قسطا از همه ی فروشگاه های سراسر ایران

قسطاکارت چیست؟

قسطا کارت یه کارت اعتباریه که به وسیله اون می‌تونین هر کالا یا خدماتی رو قسطی بخرین. از هر فروشگاهی، آنلاین یا حضوری به راحتی اقساطی خرید کنین. هر کالایی که تو ذهنته فقط یکی از هزاران کالائیه که می‌تونین به صورت قسطی صاحبش بشین.

چرا کولر گازی اقساطی را باید با قسطا کارت خرید

کولر گازی قسطی بدون نیاز به ضامن

بسته به رتبه اعتباری‌تون، با ارائه چک یا سفته می‌تونید از تمامی خدمات قسطا کارت استفاده کنید.

خرید کولر گازی اقساطی از تمام فروشگاه‌های فیزیکی

مثل کارت بانکی خودتون از هر فروشگاه حضوری که دوست دارید خرید کرده و با قسطا کارت پرداخت کنید

خرید کولر گازی اقساطی از تمامی فروشگاه‌های آنلاین

با فعالسازی رمز اینترنتی قسطا کارت، کالا و خدمات مورد نیازتون رو از هر سایتی قسطی بخرید

خرید اقساطی کولر گازی با اعتبارسنجی سریع

بعد از ارائه مدارک لازم حداکثر ظرف 1 روز کاری، اعتبارسنجی انجام شده و نتیجه اعلام می‌شود

خرید کولر گازی قسطی از سراسر کشور

از هر شهری در کشور عزیزمون که هستید می تونید قسطا کارت سفارش بدین و از خدماتش استفاده کنید

خرید اقساطی کولر گازی بدون نیاز به مراجعه حضوری

تمامی مراحل خرید قسطا کارت بصورت غیرحضوری و اینترنتی، خیلی ساده و بی دردسر انجام میشه

مراحل دریافت قسطاکارت

وام قسطا از طریق بانک آینده تأمین می‌شود. اگر می‌خواهید با روند دریافت وام قسطا به‌طور کامل آشنا شوید، یک راهنمای کامل برای شما آماده کرده‌ایم.

محاسبه‌گر اقساط خرید اقساطی کولر گازی

مراحل دریافت قسطا کارت برای خرید کولر گازی اقساطی

در هر مرحله از سفارش، با تماس با پشتیبانی قسطا، سوال یا مشکل خودتون رو بپرسید و از راهنمایی همکاران ما استفاده کنید

خرید کولر گازی اقساطی با قسطا کارت

با اعتباري كه از قسطا دريافت ميكنيد، ميتوانيد از هرجا كه خواستيد نسبت به خرید کولر گازی اقساطی بدون ضامن اقدام كنيد. مبلغ مورد نياز شما در قالب قسطا كارت تامين ميشود. قسطا كارت يك كارت اعتباري عضو شتاب است، پس در همه‌ي فروشگاه‌ها معتبر میباشد. شما با اين كارت خريد میکنید و مبلغ آن را بصورت قسطی به ما بازپرداخت ميكنيد.

چه فروشگاه هایی را برای فروش کولر گازی اقساطی میشناسید؟

حتما فروشگاه‌هايي را براي خريد اقساطی کولر گازی سراغ داريد. اما آيا خريد کولر اقساطی از اين فروشگاه‌ بدون ضامن و چک كارمندي امكان پذير است؟ كيفيت كالاي اين فروشگاه‌ مناسب است؟ آيا قيمت تمام كالاهای اين فروشگاه منصفانه میباشد؟ آيا برند مدنظر شما در اين فروشگاه موجود است؟ اين موارد چالش‌هايی هستند كه در خريد قسطی با آنها مواجه می شوید. اما با قسطا كارت شما ميتوانيد به فروشگاه‌های مختلف و حتي فروشگاه‌های اينترنتی سر بزنيد، كيفيت و قيمت كالاها را مقايسه كنيد و بدون نياز به ضامن، بهترين فروشگاه را براي يک خريد اقساطی به صرفه انتخاب كنيد.

 خرید کولر گازی ایران رادیاتور اقساطی

کولرگازی های ایران رادیاتور در حال حاضر یکی از پرفروش ترین های بازار به حساب می آیند. این کمپانی طی سال ها فعالیت در زمینه تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و ارائه محصولات با سطح کیفیت بالا در حد استاندارد های ملی توانست در لیست پرفروش ترین محصولات تولیدی قرار بگیرد.  یکی از دلایل خرید این محصولات میتواند کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه ی آنها باشد. شرکت ایران رادیاتور در سال 1395 اولین کولر گازی را تولید کرد.  خرید کولر گازی ایران رادیاتور اقساطی  از قسطا ، بسیار مقرون به صرفه بوده و این کار در سریعترین زمان ممکن انجام میشود.

خرید کولر گازی هایسنس اقساطی

شرکت هایسنس در سال 1969 در چین شروع بکار کرد و اکنون جزء 10 تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی در کل جهان است. کولر گازی هایسنس از جمله کم مصرف ترین کولر گازی ها میباشد. اسپیلت های کوار گازی هایسنس در انواع مختلف که شامل؛ مدل دیواری ، مدل اینورتر و... میباشد، تولید شده است. برای خرید کولر گازی هایسنس اقساطی میتوانید از خدمات قسطا استفاده کنید

خرید کولر گازی اجنرال اقساطی

برند کولر گازی اجنرال، یک برند ژاپنی است که اسپیلت های کولر گازی این شرکت بسیار پرآوازه میباشد. شرکت اجنرال فعالیت خود را در زمینه تولید کولر گازی از سال 1963 آغاز کرد اما در آن زمان اسپیلت های کولر گازی اجنرال با نام فوجیتسو تولید میشدند. با استفاده از قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید اقساطی کولر گازی اجنرال اقدام کنید.

خرید کولر گازی ال جی اقساطی

کیفیت محصولات ال جی بر کسی پوشیده نیست. اسپیلت های کولر گازی ال جی هم از این قاعده مستثنی نیستند و همواره بهترین تکنووژی را ارائه میدهند. برای خرید کولر گازی ال جی اقساطی میتوانید از خدمات قسطا استفاده کنید. کولرهای گازی DualCool  ال جی جدیدترین محصول ال جی میباشد که در سال 2021 عرضه شد. از ویژگی های این مدل میتوان به موارد زیر اشاره کرد. صرفه‌جویی در مصرف انرژی ، عملکرد بدون صدا ، قابلیت تمیز کردن خودکار ، استفاده از گاز مبرد R32 سازگار با محیط زیست و نصب آسان .


سوالات پر تکرار در مورد خرید کولر گازی اقساطی

دریافت اعتبار برای خرید کولر گازی اقساطی از چه شهرهایی امکان پذیر است؟

دریافت اعتبار برای تمام شهرها، شهرستان ها و روستاها امکان پذیر میباشد. تمام مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی میباشد و قسطا کارت برای شما پست میشود. بعد از دریافت قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید کولر گازی اقساطی از هر فروشگاهی اقدام کنید.

قسطا کارت چیست؟

اعتبار قسطا در قالب یک کارت بانکی به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کارت عضو شتاب میباشد و با استفاده از این کارت میتوانید از تمام فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی خرید اقساطی داشته باشید. مثل یک وام خرید کالا

برای خرید کولر گازی اقساطی حتما باید از فروشگاه خاصی اقدام کنم؟

خیر، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در همه شهر ها و همه فروشگاه ها معتبر است. پس شما از هر فروشگاهی میتوانید کولر گازی قسطی بخرید.

سود اقساط برای خرید کولر گازی اقساطی به چه صورت است؟

شما میتوانید با مراجعه به محاسبه گر اقساط سود اقساط خود را محاسبه نمایید .

آیا با اعتبار قسطا علاوه بر کولر گازی اقساطی کالای دیگری هم میتوان خرید؟

بله، همانطور که گفته شد برای انتخاب کالا هم محدودیتی ندارید. شما میتوانید به هرفروشگاهی که خواستید مراجعه کنید و کالای مورد نیاز خود را قسطی بخرید.

اگر قیمت کالای مورد نظر ما بیشتر از اعتبار قسطا کارت بود چه باید کرد؟

فرض کنید قصد خرید یک کالای 15 میلیون تومانی را دارید اما موجودی قسطا کارت شما 12 میلیون تومان است. در این حالت مبلغ 12 میلیون تومان را به وسیله قسطا کارت پرداخت میکنید و 3 میلیون تومان باقیمانده را میتوانید به وسیله دیگر کارتهای اعتباری خود پرداخت کنید.

آیا با باقیمانده موجودی قسطا کارت میتوان دوباره خرید کرد؟

بله، شما در تعداد خرید هم محدودیتی ندارید و حتی میتوانید از چندین فروشگاه مختلف چند کالای متفاوت را بخرید.

آیا میتوان موجودی قسطا کارت را نقد کرد؟

خیر ، قابلیت دریافت وجه از دستگاه خودپرداز برای این کارت ها بسته می باشد. لذا قسطا کارت فقط برای خرید استفاده میشود. هر جا که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت اینترنتی وجود داشته باشد میتوانید از قسطا کارت استفاده کنید.

دریافت اعتبار برای خرید کولر گازی اقساطی چقدر طول میکشد؟

اگر تمامی مراحل طبق دستورالعمل ها انجام شود، در مدت یک هفته، اعتبار شما آماده خواهد شد

برای بازپرداخت اقساط کولر گازی نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟

خیر، در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و تمامی اقدامات بصورت اینترنتی انجام میشود.

خرید قسطی کولر گازی با سفته امکان پذیر است؟

بله، بعد از ثبت نام در سایت قسطا، نمره اعتباری شما مشخص میشود و با توجه به این نمره اعتباری تعیین میشود که برای دریافت اعتبار باید سفته ارائه دهید یا چک.