آیا از مزیت های ساعت هوشمند باخبر هستید؟ زمان گنجی است غیرقابل بازگشت به همین دلیل ساعت یکی از وسایل ضروری در زندگی محسوب می شود. از این رو متخصصان با درک اهمیت آن تصمیم به طراحی و ساخت ساعت‌های مچی گرفتند. با ورود تکنولوژی به زندگی انسان کم کم ساعت‌ های هوشمندی ساخته شد که با تلفن‌ های همراه کار می‌کرد.

این ساعت‌ها دارای مزایای زیادی هستند که حتی به سلامت فرد نیز کمک می کنند. ازطرفی مشکلات اقتصادی و افزایش تورم باعث شده تا مردم نتوانند از ساعت‌های هوشمند برای انجام راحت‌تر و سریع‌تر فعالیت‌های خود استفاده کنند. سایت قسطا برای اولین بار با در نظر گرفتن مشکلات موجود تصمیم به فروش اقساطی ساعت های هوشمند دلخواه با برندهای مختلفی کرده است. علاوه بر این، با استفاده از خدمات قسطا امکان خرید قسطی لپتاپ،‌خرید قسطی انواع گوشی و کالا و خدمات مختلف فراهم میباشد. در ادامه با قسطا همراه شوید تا با نحوه‌ی خرید قسطی و مزایای این نوع از ساعت‌ ها بیشتر آشنا شوید.

نحوه‌ی خرید اقساطی ساعت هوشمند از قسطا

همه‌ی هموطنان عزیز از همین حالا قادر به سفارش ساعت هوشمند دلخواه خود و خرید اقساطی آن هستید. برای این کار می توانید به صورت مستقیم برند و مدل مورد نظر خود را ارسال کنید و پس از بررسی توسط کارشناس از شرایط اقساطی آن مطلع شوید. یا اینکه در هر سایتی چه ایرانی و چه خارجی مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین در قسطا نوع محصول، قیمت آن و میزان وجه پیش پرداختی مد نظرتان را وارد نمایید تا بتوانید تعداد اقساط و هزینه‌ی هر قسط را مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی ساعت هوشمند

به یاد داشته باشید که قبل از انتخاب هر روش باید در سایت قسطا به نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کرده باشید و سپس با ورود به پنل کاربری خود سفارش جدید را ثبت کنید. برای این منظور باید کارت شناسایی و پرینت حساب بانکی خود را نیز برای بررسی کارشناس و تایید او ارسال نمایید.

پس از تایید کارشناس می توانید به تعداد اقساط انتخابی خود چک شخصی ارسال کنید تا مجددا کارشناس آنها را بررسی نماید و موفقیت سفارش ثبت شده به اطلاع شما عزیزان برساند.

سایت قسطا با دریافت کارمزد بسیار کم، شرایط اقساطی بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن به شما در جهت خرید انواع ساعت هوشمند، وسایل دیجیتالی و دیگر وسایل و خدمات مورد نیاز کمک می کند.

ساعت‌ هوشمند

ساعت‌ های هوشمند ساعت هایی هستند که در کنار نمایش ساعت می توانند برنامه های زیادی را نیز اجرا کنند و انواع رسانه های دیجیتالی مانند پخش آهنگ یا رادیو را با اتصال به هدفون پخش نمایند. بسیاری از این ساعت ها دارای صفحه لمسی هستند که به شما اجازه می دهد تا به توابعی مانند ماشین حساب، دماسنج، قطب نما و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید و همچنین قادر به برقراری ارتباط مستقیم با سایر دستگاه هایی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند.

یک ساعت مچی هوشمند نیز دارای دسترسی به اینترنت، GPS، همگام سازی تقویم، نمایش پیام و اتصال به بلوتوث است. اتصال بلوتوث به تلفن همراه به این معنی است که ساعت می تواند به شما در برقراری تماس یا ارسال و دریافت پیامک نیز کمک کند.

  • بیشتر بخوانید:

خرید قسطی ps4

خرید قسطی نوت ۹

خرید اینترنتی ساعت هوشمند

چه کسانی نیاز به استفاده از ساعت هوشمند دارند؟

ساعت های هوشمند برای همه‌ی افراد قابل استفاده است اما بیشتر برای ورزشکاران، جهانگردان و اشخاص با درگیری‌ های کاری زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانند از امکانات آن برای سلامتی، تندرستی، چک کردن شبکه‌ های اجتماعی، پیام، تماس‌ ها و مکان یاب استفاده کنند.

ساعت های هوشمند دارای انواع مختلف و برندها و ویژگی‌های متفاوتی هستند. این نوع از ساعت ها در برندهای مختلفی مانند اپل، سامسونگ، هاوایی و مارک های متفرقه چینی به چشم می خورند که هر یک از آنها دارای قابلیت ها و اشکال مختلفی هستند. از این رو شما می توانید با توجه به بودجه‌ی خود یکی از این ساعت ها را انتخاب نمایید.

خرید انواع ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند را می توان از تمامی فروشگاه های دیجیتالی و هایپر مارکت های بزرگ تهیه کرد. با توجه به نوسانات دلار و افزایش تورم متاسفانه قیمت این نوع ساعت ها نیز افزایش یافته است. بنابراین فروشگاه ها هم به دلیل این نوسانات قادر به دریافت چک و ضامن نیستند به همین منظور سایت قسطا برای اولین بار جهت رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنها تصمیم به فروش اقساطی ساعت های هوشمند از هر برند و سایتی چه ایرانی و چه خارجی کرده است.

سفارش قسطاکارت