سفر قسطی به خارج از کشور یک فرصت ایده آل برای علاقه مندان به جهانگردی است. سفر کردن جز لاینفک زندگی انسان‌ ها است چرا که روحیه فرد را تغییر می‌ دهد و او را برای مدتی هر چند کوتاه از زندگی روزمره و مشکلات و استرس‌ های موجود در آن رها می کند. سفر کردن به کشورهای خارجی ما را با فرهنگ، آداب و رسوم و خلق و خوی مردم در اقسی نقاط دنیا بیشتر آشنا می سازد.

اما با هزینه‌ های زیادی همراه است و از این رو با افزایش تورم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه افراد زیادی از مسافرت و آشنایی با کشورهای دیگر صرفنظر می کنند. همچنین خرید اقساطی آنلاین بدون چک کارمندی و ضامن همیشه جذاب است. به همین منظور وب سایت قسطا با در نظر گرفتن تسهیلات و امکانات ویژه سعی در کمک به شما در تور اقساطی به خارج از کشور دارد. اگر با مزیت خرید قسطی از قسطا آشنایی دارید؛ جهت آشنایی با شرایط سفر قسطی به کشورهای خارجی با قسطا همراه باشید.

قسطاکارت

سفر به خارج از کشور

بسیاری از افراد علاقه‌ی زیادی به سفر کردن و آشنایی با فرهنگ و رسوم دیگر کشورها دارند اما مشکلات اقتصادی باعث شده تا آنها نتوانند به آرزوی خود برسند. از طرفی دیگر، خیلی از افراد برای ارائه مقالات، درمان بیماری، دریافت ویزای کشورهایی که در ایران کنسول‌گری ندارد و حتی ملاقات خانواده و آشنایان خود باید به خارج از کشور سفر کنند.

خیلی از این افراد به دلیل افزایش قیمت بلیط هواپیما و تورهای آن توانایی سفر به خارج از کشور را ندارند و از این رو نمی توانند به کارهای ضروری خود برسند. قسطا با در نظر گرفتن شرایط موجود، تسهیلاتی را جهت خرید بلیط و رزرو هتل در نظر گرفته تا بتوانید به راحتی و در اسرع وقت به صورت اقساطی به کشور مورد نظر خود سفر کنید.

سفر قسطی به خارج از کشور

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین کشورها برای مسافرت کدامند؟

 

آیا سفر اقساطی امکان پذیر است؟

بسیاری از آژانس های هواپیمایی تنها به صورت نقدی کار می کنند و مابقی در صورت داشتن چک کارمندی و ضامن معتبر بلیط و تورهای سفر قسطی به خارج از کشور را می فروشند. از این رو با توجه به نوسانات موجود در بازار و افزایش قیمت های بلیط هواپیما خیلی از افراد قادر به پرداخت نقدی هزینه های خود نیستند چرا که باید هزینه های سفر را نیز تامین کنند. علاوه بر آن بسیاری از آنها چک کارمندی و ضامن معتبر نیز ندارند بنابراین قادر به استفاده از این تسهیلات نیستند.

قسطا با در نظر گرفتن این شرایط و جهت تسهیل کار ایرانیان عزیز نیازی به دریافت چک کارمندی و ضامن معتبر ندارد، بنابراین با قسطا از همین امروز می توانید به هر کشوری که مد نظر دارید سفر کنید.

چگونه با قسطا سفر قسطی به خارج از کشور را تجربه کنیم؟

سایت قسطا به ۲ صورت به شما کمک می کند تا بتوانید به خارج از کشور سفر کنید. در اولین روش شما می توانید لینک وب سایت آژانس هواپیمایی مد نظر خود را برای قسطا ارسال کنید تا کارشناسان ما در قسطا بتوانند هزینه‌ی تور مورد نظر شما را بررسی کنند و شرایط اقساطی آن را برای شما ارسال نمایند.

در روش دوم می توانید به سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر خود وارد شوید و تور دلخواه خود را انتخاب کنید، سپس هزینه‌ی آن را در سایت قسطا وارد نمایید و میزان اقساط خود را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از انجام این فرآیند حتما در سایت قسطا ثبت نام کنید و پروسه‌ی مرتبط به ثبت سفارش جدید شامل انتخاب نوع کالا، ارسال مدرک شناسایی و پرینت بانکی، بررسی کارشناس، ارسال چک شخصی به اندازه‌ی تعداد اقساط را انجام دهید تا بتوانید با کمترین کارمزد تور خود را رزرو نمایید.

سفر قسطی به خارج از کشور

بیشتر بخوانید:

هزینه‌ی اقساطی تور، بلیط هواپیما و رزرو هتل برای سفر قسطی به خارج از کشور

قسطا با تامین هزینه‌ های مرتبط با بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای گردشگری در همه‌ی نقاط دنیا سعی در کمک به رفاه حال شهروندان و خشنودی آنها دارد. برای دریافت اعتبار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاس گزاریم، در صورت انتقاد، پیشنهاد یا سوال می توانید با همکاران ما در سایت قسطا تماس بگیرید.

قسطاکارت