قصد خرید لوازم منزل مانند ماشین ظرفشویی دارید اما پول کافی برای تهیه آنها ندارید؟ برای خرید اقساطی لوازم خانگی نیاز به چک، سفته و ضامن دارید؟ از بانک درخواست وام برای تهیه لوازم و وسیله کرده‌اید اما هنوز نتوانستید دریافت کنید؟ شما می‌توانید با استفاده از خدمات فروش اقساطی سایت قسطا به راحتی لوازم مورد نیاز خود را بدون نیاز به ضامن و خریداری کنید. از امروز با خیال راحت در فروشگاه های آنلاین خارجی و فروشگاه ها و سایتهای ایرانی جستجو کنید و اصلا نگران هزینه‌ی خرید کالاهای مورد نیاز خود نباشید. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی فرش، خرید قسطی یخچال، خرید قسطی مبلمان و انواع کالا و خدمات فراهم میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مراحل انجام خرید اقساطی آنلاین بدون چک کارمندی و ضامن از قسطا آشنا کنیم.

خرید اقساطی لوازم خانگی

 

مزیت خرید اقساطی لوازم خانگی آنلاین

خرید کالا و اجناس مورد نیاز معمولا زمان‌بر و خسته‌کننده است. خوشبختانه از زمانی که فروشگاه های آنلاین راه اندازی شدند امکان خرید از فروشگاه های متنوع در هر منطقه و مکانی میسر شد. همچنین شما می توانید قیمت اقلام مختلف را بررسی کنید و پس از انتخاب کمترین قیمت، اقدام به خرید نمائید.

متاسفانه به علت شرایط بد اقتصادی و بالا رفتن قیمت اجناس، توان خرید مردم کاهش یافته است. از این رو به رغم نیازهای مردم به خرید وسایل و تجهیزات ضروری، میزان خرید آنها به دلیل مشکلات اقتصادی و حقوقی کاهش یافته است. اما آیا راه دیگری برای خرید کالا وجود دارد؟ بله! خرید اقساطی لوازم خانگی .

خرید اقساطی لوازم خانگی

خرید خرید اقساطی لوازم خانگی با قسطا

مسلما با پیشرفت فناوری دنیای امروزی بسیار متفاوت شده است. اینترنت، سایت ها و شبکه های اجتماعی گامی بلند در عرصه خرید و فروش کالا و تجارت الکترونیک داشته اند. از این رو با استفاده از این سایت ها مردم توانستند نیازهای ضروری خود را از طریق اینترنت سفارش دهند تا زمان کمتری را صرف خرید در بازارهای سنتی کنند.

اما با توجه به مشکلات اقتصادی توان خرید مردم همچنان پایین است و قادر به خرید نیستند، بنابراین سایت قسطا با پیشنهاد شگفت انگیز خود در تسهیل خرید وسایل و تجهیزات با فراهم آوردن شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی کمک بزرگی در این عرصه کرده است.

معرفی سایت قسطا

سایت قسطا توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف طراحی و ساخته شده و هدف آن تسهیل خرید وسایل و تجهیزات به صورت اقساطی می‌ باشد. از جمله این وسایل می‌توان به لوازم ضروری در خانه، لوازم دیجیتال، خدمات، سرگرمی و سایر موارد اشاره کرد.

در صورت تمایل به استفاده از این امکانات باید از سایت‌‌های فروشگاهی همچون دیجی کالا، علی بابا، استارت کالا، شیپور، بهینه پردازش، زنبیل، بیمه بازار، آمازون، سندباد، چرم مشهد و سایت برندهای معروف دیگر خریداری کنید.

اما لازم نیست هزینه آن را بپردازید. شما به کمک قسطا می توانید از هر فروشگاه آنلاینی به صورت قسطی خرید کنید.

 

بیشتر بخوانید:

خرید قسطی دستگاه غذاساز

خرید اقساطی لوازم خانگی

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی از قسطا

این سایت با عقد قرداد بین سازمان های بزرگ و کوچک، کارمندان را قادر به استفاده از شرایط خرید اقساطی هر نوع کالا از هر فروشگاه اینترنتی تنها با ارائه گواهی کسر حقوق و بدون نیاز به پیش پرداخت، چک، سفته یا ضامن می کند. سازمان ها و شرکت ها نیز می توانند با استفاده از تسهیلات قسطا وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

نحوه خرید کالا از سایت قسطا

برای خرید کالا به صورت قسطی ابتدا در سایت قسطا عضو شوید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

مزیت استفاده از قسطا

مزایای استفاده از خرید اقساطی از سایت قسطا عبارتند از:

  • نیاز به ضامن نیست.
  • خرید به صورت آنلاین و بدون نیاز به اتلاف وقت انجام می شود.
  • خرید از تمامی فروشگاه های فیزیکی و آنلاین سراسر کشور قابل انجام است.

سفارش قسطا کارت

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید صمیمانه سپاس گزاریم، در صورت هر گونه پیشنهاد، انتقاد و سوال با همکاران ما در قسطا تماس بگیرید.