خرید اقساطی کولر گازی و اسپیلت فرصتی مطلوب برای فراهم آوردن شرایط تهیه دستگاه تهویه هوا در مناطق گرمسیری است. بسیاری از اداره ­ها یا حتی منازل مسکونی برای سرمایش اتاق­ های خود و تهویه هوای از اسپلیت یا کولر گازی استفاده می کنند، از این رو در مصرف آب، هزینه و تصفیه هوای محیط صرفه جویی کرده و اتاق را به صورت یکدست خنک می کنند.

اما با توجه به تحریم­ های اخیر و مشکلات اقتصادی قیمت کولر گازی یا اسپلیت به صورت ناباورانه ­ای افزایش یافته و از این رو بسیاری از افراد قادر به خرید آن نمی باشند. بنابراین سایت قسطا برای اولین بار در ایران خرید اقساطی اسپیلیت یا کولر گازی را به صورت آنلاین برای شما عزیزان ارائه کرده است.

اسپیلت

دوستان عزیز قبل از اینکه با شرایط خرید اقساطی کولر گازی و اسپیلت آشنا شوید، خوب است اندکی در مورد این دستگاه های تهویه مطبوع آشنا شوید.

اسپیلیت­ ها به صورت اتوماتیک و با درجه­ ی دلخواه تنظیم هوا قادر به خنک سازی محیط می باشند. این نوع از دستگاه ها علاوه بر ویژگی خنک سازی محیط، قادر به گرم کردن آن نیز می باشند و از این رو دیگر نیازی به وسایل گرمایشی و سرمایشی نظیر بخاری، کولر آبی، رادیاتور، شومینه و پنکه نیست. بنابراین بسیاری از اداره ها از این دستگاه ها برای گرمایش و سرمایش اتاق های خود استفاده می کنند.

خرید اقساطی اسپیلیت یا کولر گازی

مزایای استفاده از اسپلیت یا کولر گازی

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کولر گازی یا اسپلیت در ایران، استفاده نکردن از آب به عنوان خنک کننده است. این دستگاه ها در برندهای مختلفی همچون سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، جنرال و دیگر برندهای معتبر در جهان به فروش می رسد که بیشتر آنها کم مصرف بوده و دارای برچسب استفاده از مصرف کم انرژی می باشند.

از دیگر مزایای آن می توان به خنک سازی یکدست محیط، مناسب بودن برای مناطق مرطوب، تولید هوای سالم و تصویه شده، خنک کردن در مدت زمان کوتاه، بی صدا بودن و از همه مهمتر تنظیم دمای دستگاه با استفاده از ریموت است.

کولر گازی یا اسپلیت با استفاده از فیلترهای مخصوص، هوای سالم را در محیط تولید کرده و از ورود آلودگی و ذرات به داخل خانه جلوگیری می کند. این دستگاه ها از این رو برای افرادی که به گرد و غبار  و آلودگی هوا آلرژی دارند، بسیار مناسب است.

باید توجه کنید که این دستگاه ها به دلیل استفاده نکردن از آب جهت خنک سازی باعث خشک شدن محیط شده و از این رو بهتر است در محیط های خشک مورد استفاده قرار نگیرند.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین برندهای تلویزیون | خرید قسطی

خرید اقساطی اسپیلیت یا کولر گازی

خرید اقساطی کولر گازی و اسپیلت از قسطا

برای خرید کالاهای دیجیتالی و برقی نیاز به مقایسه برندها، مدل ها و هزینه­ ی پرداختی هر یک از آنها است. از این رو خرید این نوع از کالاها در بازارهای فیزیکی بسیار سخت و طاقت فرسا است، چرا که مقایسه هر یک از مدل ها و برندها فرآیندی زمان گیر می باشد. با سایت های تجارت الکترونیک بسیاری از این مشکلات برطرف گردیده و خرید لذت بخش­تر و راحت تر شده است.

سایت قسطا با در نظر گرفتن مشکلات خرید فیزیکی، شروع به فروش اقساطی انواع کالاها از سایت های ایرانی و خارجی کرده است. جهت خرید اقساطی اسپیلیت یا کولر گازی از سایت قسطا باید ابتدا در این سایت ثبت نام کرده پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت