کشورهای خارجی در آخرین جمعه ماه نوامبر بعد از روز جشن شکر گذاری روزی به نام جمعه سیاه یا Black Friday دارند. این روز سرآغاز خرید‌های کریسمس است و فروشگاه ها تخفیف های زیادی را روی اجناس الکترونیکی و غیر الکترونیکی خود می گذارند، از این رو صف های طولانی از شب قبل برای خرید از فروشگاه ها ایجاد می شود.

در ایران هم نیز برخی از فروشگاه های برند و مواردی دیگر تخفیف های زیادی را برای فروش اجناس خود می زنند. علاوه بر خرید حضوری در فروشگاه ها، سایت های اینترنتی نیز تخفیف های خوبی دارند که در صورت وقت نداشتن برای خرید حضوری می توانید از این طریق نیز خرید خود را انجام دهید.

در صورتیکه هزینه ی کافی برای خرید در جمعه سیاه را ندارید، می توانید با استفاده از تسهیلات اقساطی قسطا تمامی اجناس مورد نظر خود را در بلک فرایدی خریداری کنید. در ادامه با این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید در جمعه سیاه و خرید قسطی از هر سایت خارجی توسط قسطا کسب کنید.

جمعه سیاه

جمعه سیاه

همانطور که در بالا توضیح داده شد، جمعه سیاه سرآغاز خریدهای کریسمس می باشد. در این روز می توانید به راحتی از فروشگاه ها و سایت هایی که دارای درصد تخفیف زیادی می باشند تمامی خریدهای مورد نظر خود را انجام دهید. جمعه سیاه نامی غیررسمی برای جمعه متعاقب روز شکرگذاری در ایالات متحده است که در چهارمین پنجشنبه نوامبر برگزار می شود. روز بعد از شکرگذاری به عنوان آغاز فصل خرید کریسمس آمریکا از سال ۱۹۵۲ در نظر گرفته شد، اگرچه اصطلاح “جمعه سیاه” تا دهه های اخیر بیشتر مورد استفاده قرار نمی گرفت.

چرا جمعه سیاه؟

این اصطلاح از پلیس  فیلادلفیا آغاز شد، جایی که از آن برای توصیف ترافیک سنگین و مخرب عابرین پیاده و وسایل نقلیه در روز بعد از شکرگذاری استفاده شده است. بیش از بیست سال بعد، با گسترده تر شدن این عبارت تبدیل به یک اصطلاح عامه پسند شد. گزارش هایی در مورد خشونت در بین خریداران در جمعه سیاه رخ داده است. از سال ۲۰۰۶، تاکنون ۱۲ کشته و ۱۱۷ زخمی گزارش شده در سرتاسر ایالات متحده گزارش شده است.

خرید از سایت های اینترنتی

در صورتیکه زمان کافی برای خرید از فروشگاه ها به صورت حضوری را ندارید می توانید تمامی ملزومات خود را از طریق وب سایت های قابل اطمینانی که دارای جمعه سیاه می باشند خریداری کنید. خرید از سایت ها بسیار راحت تر است و نیاز به ماندن در شلوغی، کشمکش و دعوا ندارد. هر چند که ممکن است به دلیل حجم زیادی از ماربران در سایت های معتبر و برند ترافیک سایت بالا باشد و قادر به ثبت سفارش خود را نداشته باشید.

جمعه سیاه

خرید در جمعه سیاه به صورت اقساطی

در صورتیکه تمایل به استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا به منظور خرید در جمعه سیاه به صورت قسطی دارید، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

به یاد داشته باشید که تنها به صورت خرید آنلاین قادر به سفارش از سایت های خارجی می باشید، در صورتیکه قسطا کارت تهیه کرده باشید همانند کارت های شتاب بانکی تنها قادر به خرید و سفارش از فروشگاه ها و سایت های ایرانی می باشید.

سفارش قسطاکارت

در صوریتکه در استفاده از خدمات و تسهیلات قسطا با مشکل مواجه شده اید یا سوال، پیشنهاد یا انتقاد دارید می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با ما در تماس باشید.