خرید قسطی از دیجی کالا گزینه‌ای مناسب برای زمان‌هایی است که قصد خرید کالایی از آن فروشگاه‌ها را داریم ولی در آن زمان مبلغ لازم برای خرید این کالاها را در اختیار نداریم . شاید برای شما هم پیش امده باشد که یک پیشنهاد ویژه در دیجی کالا توجهتان را به خودش جلب کرده باشد ولی در ان زمان قادر به پرداخت هزینه آن نباشید و این فرصت را از دست بدهید. با ما همراه باشید تا در ادامه با معرفی روشی برای خرید اقساطی از این فروشگاه،دیگر به این مشکل برنخورید.

چگونه خرید قسطی از دیجی کالا داشته باشیم؟

خرید قسطی با استفاده از شرکت های واسطی مانند قسطا این روزها می‌تواند مشکلات زیادی را حل کند. سازمان های مختلفی در این حوزه در حال فعالیت هستند که هرکدام شرایط منحصر به فردی برای کاربرانشان مهیا کرده اند. قسطا به نسبت سایر رقبای خود دارای مزایای منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

بیشتر بخوانید: خرید قسطی جهیزیه

خرید قسطی از دیجی کالا

بیشتر بخوانید: دندانپزشکی اقساطی در سراسر کشور

 

برای خرید قسطی از دیجی کالا ،می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- ثبت نام و ثبت سفارش

در مرحله اول شما وارد سایت قسطا می‌شوید و پس از ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری، سفارش خود را ثبت می‌کنید. در این مرحله شما مبلغ مورد نیاز خود برای سفارش را تعیین می‌کنید و مشخص می‌کنید چه میزانی از مبلغ را به صورت پیش‌پرداخت می‌پردازید و این که قصد دارید در چند ماه آن مبلغ را به قسطا بازگردانید. پس از این که مبلغ ماهانه هر قسط برای شما مشخص شد با تایید سفارش، وارد مرحله بعدی از فرایند خرید می‌شوید.

۲- بارگذاری مدارک

در این مرحله شما مدارک مورد نیاز را برای ما ارسال می‌کنید. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

– پرینت حساب سه ماهه اخیر

– تصویر یک برگ از چک صیادی

– تصویر کارت ملی

پس از بارگذاری مدارک، همکاران ما آنها را بررسی کرده و تا حداکثر ۲ ساعت نتیجه را به اطلاع شما میرسانند. در صورت تایید مدارک، شما برای هر قسط یک برگ چک صادر می‌کنید.

۳- ارسال چک‌ها و دریافت قسطاکارت

بعد از تایید شدن سفارش و نوشته‌شدن چک‌ها توسط شما، چک‌ها را به وسیله پست برای ما ارسال می‌کنید. سپس قسطاکارت برای شما ارسال می‌شود که یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که با آن می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های آنلاین و دستگاه‌های پرداخت در محل در فروشگاه‌های فیزیکی استفاده کنید. پس از دریافت قسطاکارت و پرداخت کردن پیش پرداخت قسطاکارت شما به میزان موردنظرتان شارژ می‌شود و می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

شروع خرید اقساطی

مزایای خرید قسطی از قسطا

مهمترین مزیتی که قسطا به نسبت رقبایش دارد، این است که نیازی به ارائه چک کارمندی نیست. شما با چک شخصی نیز می توانید خرید قسطی از دیجی کالا داشته باشید. ضمن این که تمامی این فرآیند بین ۱ تا نهایتا ۴ روز به طول می‌انجامد.

تنوع برند و کالاهای موجود در قسطا محدود به موارد خاصی نمی شود. شما می توانید از تمامی سایت‌های ایرانی و خارجی مانند دیجی کالا، آمازون یا هر فروشگاه دیگری،خرید موبایل و یا هر وسیله دیگری داشته باشید.

تاریخچه فروشگاه آنلاین دیجی کالا

قبل از خرید قسطی از دیجی کالا  خوب است مختصری در مورد این فروشگاه آنلاین بدانید. دیجی کالا از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را به عنوان فروشگاه آنلاین آغاز کرده است. که البته این فعالیت از سال ۱۳۸۵ توسط بسیاری از افراد به طور رسمی شناخته شد. جالب است بدانید که این فروشگاه فعالیت خود را با ۵ کارمند و تنها فروش لوازم الکتریکی آغاز کرده است. اما با پشتکاری که توسعه دهندگان این ایده داشته اند، امروز دیجی کالا به اولین سایت ایران با روزانه ۲۰۰۰ سفارش آنلاین تبدیل شده است.

بر اساس آماری که سال گذشته منتشر شده است، متوسط سفارش هایی که به صورت روزانه در دیجی کالا به ثبت می رسد، ۶۰۰ هزار تومان است. اما این روزها با نوسانات قیمتی که در دلار و سایر ارزهای خارجی مشاهده می شود، قدرت خرید بسیاری از افراد کاهش پیدا کرده است. اما جای نگرانی نیست چرا که با استفاده از قسطا و خرید قسطی از دیجی کالا می توانید هرچه که می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید.

همراهان عزیز فراموش نکنید که هر کالایی که شما مد نظر داشته باشید با قسطا می توانید داشته باشید. اگر برای خرید قسطی از دیجی کالا و یا ثبت سفارشتان سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.