افزایش مشکلات اقتصادی یکی از دغدغه های جوانان برای تشکیل زندگی مشترک و خرید وسایل و لوازم مورد نیاز آنها است. از طرفی نیاز به ضامن، چک کارمندی و سفته یکی دیگر از مشکلات آنها برای خرید وسایل به صورت اقساطی است. از این رو خرید جهیزیه به یکی از عوامل دردسر ساز در بین خانواده ها تبدیل شده است. اما چگونه می توان این پروسه‌ی دردسرساز را بدون استرس و نگرانی طی کرد؟ خرید اقساطی جهیزیه ! با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی لوازم‌خانگی، خرید قسطی فرش، خرید قسطی یخچال، خرید قسطی تلویزیون، خرید اقساطی مبل ، خرید ماشین لباسشویی قسطی و انواع کالا و خدمات فراهم میباشد. با قسطا همراه باشید تا شما را با خرید اقساطی آنلاین بدون چک کارمندی و ضامن آشنا کنیم.

خرید اقساطی جهیزیه به صورت اینترنتی

تهیه جهیزیه به صورت قسطی می تواند تا حدودی به خانواده ها کمک کند تا با خیال آسوده تری به خرید جهیزیه بپردازند. سایت قسطا با هدف تسهیل فرآیند خرید قسطی برای عموم مردم ایجاد شد و از این رو امکانات زیادی را برای خرید راحت تر خانواده ها از سایت های ایرانی و خارجی فراهم کرد.

در حال حاضر با استفاده از این سایت قادر به خرید تمامی وسایل جهیزیه و حتی پرداخت قسطی هزینه‌های سفر ماه عسل نیز می باشید. این سایت با دریافت کارمزد کم و بدون نیاز به دریافت چک کارمندی، سفته و ضامن به شما در خرید تجهیزات خانه و حتی سازمان نیز کمک می کند.

خرید اقساطی جهیزیه

تفاوت خرید آنلاین و فیزیکی

خرید فیزیکی بسیار خسته کننده، طاقت فرسا، زمان‌بر و در بعضی مواقع گران قیمت‌‌تر است؛ چرا که اشخاص در چند ساعت قادر به گشتن تمامی مغازه ها و فروشگاه ها نیستند (دامنه‌ی محدودی دارند) و از این رو نمی توانند برای خرید کالایی خاص قیمت تمامی فروشگاه ها را بگیرند.

همچنین خرید از فروشگاه های آنلاین بسیار سریع و راحت است و برخلاف فروشگاه‌ های فیزیکی زمانبر نیست. شما می توانید در هر جایی که هستید به اینترنت وصل شوید و سایت فروشگاهی مورد علاقه خود را پیدا کنید.

این نوع از خرید همچنین به شما قابلیت مقایسه، مطالعه نظرات کاربران و نظرات فنی را ارائه می دهد تا با استفاده از آن بتوانید بهترین کالا را خریداری کنید. این ویژگی ها برای خرید جهیزیه بسیار مناسب هستند؛ چرا که به شخص در انتخاب مدل ها و حتی برندهای مختلف بسیار کمک می کنند.

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز قسطی | راهنمای کامل خرید اجاق گاز اقساطی

خرید اقساطی جهیزیه

خرید اقساطی جهیزیه در فروشگاه های فیزیکی معمولا با استفاده از چک کارمندی، ضامن یا سفته انجام می گیرد که در این صورت کارمزدی به هزینه کالا اضافه خواهد شد.

اگر شخصی دارای ضامن یا چک کارمندی برای ضمانت پرداخت قسط های خود نباشد، بنابراین قادر به خرید اقساطی از فروشگاه های فیزیکی نخواهد بود.

همچنین فروشگاه های آنلاین نیز عمدتا به صورت نقدی کار می کنند و چک کارمندی، سفته و ضامن قبول نمی کنند؛ چرا که به شخص خریدار دسترسی ندارند.

سایت قسطا برای حل بحران های موجود و کمک به خریدار و تولید کننده شرایطی را برای خرید اقساطی جهیزیه از سایت های معروف ایرانی و خارجی در نظر گرفته است تا به این وسیله بتواند تا حدودی به رفاه حال جوانان کمک کند.

بیشتر بخوانید:

خرید اقساطی جهیزیه

بیشتر بخوانید:

 

قسطا بهترین راه حل جهت خرید اقساطی جهیزیه

همه‌ی کسانی که دارای چک معتبر بانکی هستند قادر به خرید اقساطی از سایت قسطا نیز می باشند. با استفاده از قسطا قادر به سفارش تمامی کالاها و خدمات از هر فروشگاهی در ایران و خارج از کشور هستید مگر خرید آن کالا طبق قوانین ایران ممنوع باشد.

برای دریافت اعتبار، ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

از سایت قسطا خرید کنید!

خانواده ها می توانند جهت کاهش سود اقساط خریدهای خود به صورت مستقیم از سایت قسطا خرید کنند.

سفارش قسطاکارت

از همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. در صورت داشتن هر گونه سوال، لطفا از طریق گفت‌و‌گوی آنلاین با ما در تماس باشید.