بسیاری از افراد در مجتمع های تجاری و اداری، مطب ها، کلینیک ها، هتل و حتی در منزل از صندلی ماساژور برای آرامش استفاده می کنند. صندلی ماساژور ، همانطور که ماساژ احساس خوبی به شما القا می کند، باعث کاهش استرس و تنش و اضطراب در دو سطح جسمی و روانی می شود و به میزان قابل توجهی به شل شدن عضلات و کاهش درد و خستگی و آزاد شدن تنش در بدن کمک خواهد کرد.

اما متاسفانه هزینه ی خرید این صندلی ها بسیار زیاد است و همه ی افراد قادر به پرداخت آن نمی باشند. وب سایت قسطا با در نظر گرفتن شرایط اقساطی ویژه به شما عزیزان در تهیه صندلی ماساژور کمک خواهد کرد. علاوه براین، با استفاده از خدمات قسطا امکان خرید قسطی انواع تجهیزات ورزشی فراهم میباشد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ی پرداخت اقساطی صندلی ماساژور کسب کنید.

صندلی ماساژور

صندلی ماساژور

فواید ماساژ درمانی به طور گسترده ای شناخته شده است و طی قرن ها در کشورهای شرقی انجام می شده. افزایش محبوبیت ماساژ درمانی نشان می دهد که این روند در بازارهای بین المللی نیز رواج داشته است. همه ما می دانیم که گرفتن ماساژ پس از گذراندن یک روز طولانی در محل کار می تواند بسیار آرامش بخش باشد. اما پس از گذراندن زمان زیادی در محل کار، چه کسی وقت و انرژی لازم را برای رفتن به یک سالن ماساژ دارد؟ بنابراین صندلی ماساژ در این مواقع به شما کمک می کند تا بتوانید آرامش داشته باشید و برای یک روز کاری دیگر آماده شوید.

مزایای استفاده از صندلی ماساژور

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد مزایای استفاده از صندلی ماساژور کسب کنید:

صندلی ماساژ استرس را کاهش می دهد

مطالعات نشان داده اند که ماساژ درمانی علائم استرس را در سطح جسمی و روانی به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به عنوان مثال، میزان مصرف اکسیژن، فشار خون و سطح کورتیزول بزاق، بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقهاستفاده از  صندلی ماساژ کنترل می شود.

صندلی ماساژ باعث شل شدن عضلات می شود

بدن انسان یک ماشین بسیار هوشمند است. به جای اینکه سرسختانه کار کنید، سعی کنید کمی هم استراحت کنید. صندلی ماساژ روشی لوکس برای استراحت در خانه شما است. این امر به شل شدن عضلات، درد و خستگی کمک می کند و باعث آزاد شدن اضطراب و استرس از بدن انسان می شود، به خصوص اگر حالت Shiatsu را انتخاب کنید.

مراقبت از پوست

عمل تحریک کننده ماهیچه ها باعث ایجاد مقدار کمی گرما می شود، بنابراین انتظار می رود صندلی های ماساژ بدن شما را گرم کنند. این تأثیر مثبتی روی پوست شما دارد و به عنوان محرک پوست برای باز شدن منافذ عمل می کند. علاوه بر این، سرعت احیاء سلول ها بسیار افزایش یافته است و پتانسیل بهبودی بیشتری در هنگام ایجاد خراش، کبودی و بریدگی در هر نقطه از بدن ایجاد می کند. بازسازی سلول نشانه بهزیستی است و صندلی های ماساژ می توانند تا حد زیادی آن را بهبود بخشند.

صندلی ماساژور

خرید قسطی صندلی ماساژور با قسطا

برای پرداخت اقساطی هزینه خرید صندلی ماساژور با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید در این سایت با نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت