با رشد ارزهای دیجیتالی در بازارهای جهانی و تمایل مردم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، نیاز به یک کیف پول ایمن، مطمئن و در دسترس بسیار حیاتی شد. از این رو بسیاری از شرکت ها با ارائه­‌ی تکنولوژی­‌های نوین قدم در این عرصه نهادند. یکی از این شرکت­‌ها لجر است که به تازگی کیف پول منحصر بفرد خود با نام لجر نانو اس Ledger Nano S را معرفی کرده است. در ادامه با قسطا همراه باشید تا با روند خرید کیف پول Ledger Nano S و شرایط خرید قسطی کیف پول ارزهای دیجیتال در سایت قسطا آشنا شوید.

خرید قسطی کیف پول ارزهای دیجیتال

بیشتر بخوانید:

بررسی لجر نانو اس Ledger Nano S

قبل از آشنایی با نحوه خرید قسطی کیف پول ارزهای دیجیتال بهتر است با یکی از برترین برندهای کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال به نام لجر نان اس آشنا شوید.

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری قدرتمند، ایمن و قابل اعتماد برای ذخیره­‌ی ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، اتریوم و آلت کوین است. از جمله ویژگی های دیگر این کیف پول می توان به سهولت در استفاده، قابلیت پرداخت سریع و امنیت بالا اشاره کرد.

شرکت Ledger Wallet در سال ۲۰۱۴ در فرانسه تاسیس شد و با وجود برندهای دیگر در کیف پول همچون TREZOR به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کیف پول سخت افزاری در بازار شد. در ادامه به چند جنبه‌­ی مختلف از قابلیت استفاده از این کیف پول سخت افزاری پرداخته می­ شود.

نظرات مردم در استفاده از لجر

به نظر می رسد که نظرات اکثر کاربران در استفاده از این کیف پول سخت افزاری راضی کننده بوده است. کاربران آن را یک انتخاب مناسب برای افرادی می دانند که تعداد سکه های بیشتری دارند؛ چرا که این کیف پول به صورت سخت افزاری کار می کند و سکه­ ها را به صورت آنلاین ذخیره نمی کند.

این کیف پول به دلیل استفاده فعال و قابل دسترس ارزهای مختلف، یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که دارای چندین نوع ارز دیجیتالی نیز می باشند. هنگام ذخیره­‌ی یک ارز دیجیتال در این کیف پول، کاربران باید برنامه­‌ی خاصی را برای آن توکن دانلود کنند. در حال حاضر این سخت افزار دارای دو فضای ذخیره سازی برای دو یا سه برنامه است، این به این معنی است که اگر مایل به استفاده از یک ارز دیگر باشید، باید یک برنامه را حذف کنید و دیگری را نصب کنید.

قطعا با توجه به رضایت کاربران از این نوع کیف پول سخت افزاری ، شرایط خرید قسطی کیف پول ارزهای دیجیتال برای آن ها بسیار مطلوب خواهد بود.

رابط کاربری

استفاده از این کیف پول شباهت بسیار زیادی به دیگر کیف پول های سخت افزاری در بازار دارد. هنگامی که کیف پول سخت افزاری برای اولین بار تنظیم می شود، کاربران باید یک پین را انتخاب کنند. سپس، ۲۴ کلمه به آنها داده خواهد شد که در ایجاد کلید خصوصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. راه اندازی اولیه لجر حدود ۳ دقیقه زمانبر است و بیشتر این وقت صرف نوشتن کلید خصوصی در یک مکان امن می شود.

هنگامی که دستگاه راه اندازی شد، کاربران باید برنامه های مورد نیاز برای استفاده از دستگاه را بر اساس پول دیجیتالی انتخابی خود، نصب نمایند. این برنامه ها تنها برای ارسال یا دریافت ارزها مورد استفاده قرار می گیرند و هیچ ارتباطی با ذخیره‌­ی سکه­ها در کیف پول ندارند.

افزونه Chrome نیز در دسترس است و باعث می شود همه چیز حتی ساده تر شود. ویژگی های اصلی آن همچون دسترسی به جزئیات حساب، ارسال بیت کوین از طریق کیف پول سخت افزاری، تولید آدرس بیت کوین برای دریافت کمک هزینه و همچنین تنظیمات مختلف برای برنامه از جمله نرخ ارز و زبان استفاده را شامل می شود.

Ledger Nano S از ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، Zcash، Dash و  Stratisپشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین به ارسال، دریافت، جزئیات بررسی حساب و مدیریت آدرس های متعدد نیز می پردازد.

امنیت

کیف پول های سخت افزاری نشان از امن ترین روش ذخیره سازی ارزهای دیجیتال است. از لحاظ تئوری، در کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S هیچ آسیب پذیری امنیتی شناخته نشده است.

دسترسی پذیری

دسترسی به سکه ها در لجر نانو اس نیاز به استفاده از یک کامپیوتر دارد. بنابراین باید کیف پول خود را با یک USB به کامپیوتر متصل کنید. این کیف پول در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری دیگر دسترسی سریع تری دارد اما نیاز به پاک کردن و نصب برنامه های متعدد برای توکن های مختلف می تواند خسته کننده باشد.

خرید قسطی کیف پول ارزهای دیجیتال

بیشتر بدانید:

 

خرید کیف پول Ledger Nano S

برای خرید این کیف پول سخت افزاری می توانید به سایت www.ledger.com مراجعه کنید و از نوار بالای صفحه روی گزینه­‌ی لجر نانو اس کلیک کنید. پس از کلیک به صفحه‌­ی انتخاب رنگ سخت افزار و توضیحات آن می­روید، در این صفحه پس از مطالعه و انتخاب رنگ دلخواه می توانید روی گزینه­‌ی  add to cart  کلیک کنید. در این صفحه قادر به بررسی خرید خود و تعداد آن می باشید، در صورت تایید روی گزینه­‌ی checkout کلیک کنید.

در این صفحه باید اطلاعات خود را به دقت وارد نمایید. به یاد داشته باشید که کشور ایران جز کشورهای موجود در لیست نیست. پس از تایید این مرحله به صفحه ویرایش اطلاعات می روید در صورت نداشتن مشکل روی countinue کلیک کنید. برای پرداخت هزینه می‌توانید از ویزا کارت، مستر کارت یا کارت اعتباری خرید کنید.

درصورتیکه هیچ یک از کارت‌های گفته شده و هزینه­‌ی پرداخت کیف پول لجر مورد نظر خود را نداشته باشید، می‌توانید از قسطا برای خرید قسطی کیف پول ارزهای دیجیتال کمک بگیرید.

 خرید قسطی کیف پول ارزهای دیجیتال از طریق قسطا

در صورت نداشتن هزینه­‌ی کافی جهت پرداخت صورت حساب کیف پول لجر نانو اس می توانید تسبت به ثبت نام در سایت قسطا اقدام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در سراسر کشور خواهید بود

سفارش قسطاکارت