نظر شما در مورد پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی چیست؟ عالی است نه ؟ عمل زیبایی بینی تاثیر زیادی بر چهره و زیبایی فرد دارد. از این رو سالانه تعداد زیادی از جوانان یا حتی بزرگسالان برای زیباتر شدن این عمل را انجام می دهند. به دلیل مشکلات اقتصادی و بالا رفتن هزینه‌‌ی عمل‌ های زیبایی بسیاری از افراد از جمله جوانانی که بینی آنها به دلایل مختلفی شکسته یا از زیبایی چهره آنها کاسته شده، قادر  به پرداخت هزینه‌های عمل خود نمی‌ باشند.

از این رو قسطا با در نظر گرفتن مشکلات موجود در جامعه شرایطی را جهت پرداخت اقساطی عمل بینی فراهم نموده است. علاوه بر این، هزینه‌هایی مثل هزینه زایمان و هزینه انواع جراحی را با استفاده از خدمات قسطا، قسطی پرداخت کنید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا از روند پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی مطلع شوید.

ثبت‌نام در قسطا

 

عمل بینی اقساطی

بیشتر بدانید:

اهمیت زیبایی

قبل از این که با چگونگی پرداخت هزینه عمل بینی اقساط آشنا شوید، بهتر است از اهمیت انجام این عمل جراحی زیبائی آگاه شوید.

بینی به دلیل در مرکز بودن صورت یکی از تاثیر گذارترین اجزا روی چهره‌ی افراد است. از این رو بسیاری از افراد به دلایلی از جمله قوز بینی، پهن بودن پره‌ها، افتادگی نوک بینی و بزرگ بودن حفره های بینی مایل به عمل زیبایی بینی خود می باشند. بنابراین جراحی بینی یکی از رایج‌ترین عمل های زیبایی در دنیا می باشد.

قبل از عمل زیبایی بینی، باید توجه کنید که ظاهر آن متناسب با دیگر اجزای صورت باشد، چرا که در صورت عدم تناسب با چهره، زیبایی چشم‌ ها و لب ها دیگر به چشم نمی آید. بنابراین حتما از برنامه‌ های شبیه ساز یا الگوهای ویژه برای اطمینان از تناسب آن با دیگر اجزای صورت استفاده کنید.

به طور کلی فرم بینی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شود، بینی‌ های استخوانی پوستی نازک و بینی‌ های گوشتی پوستی ضخیم دارند. از لحاظ ظاهری بینی های استخوانی غضروفی شکل و پهنی یا افتادگی کمتری در نوک بینی دارند. بینی های گوشتی سری پهن و افتاده و غضروف نازکی دارند.

عمل زیبایی بینی های استخوانی معمولا نتیجه‌ی بهتری نسبت به بینی های گوشتی دارد؛ چرا که پوست نازک بینی این افراد باعث می شود تا استخوان غضروف آنها راحت‌تر عمل شود. اما عمل زیبایی بینی های گوشتی به دلیل پوست ضخیم آنها بسیار دشوار است و امکان دارد پس از جراحی  انتظارات بیمار برآورده نشود.

برای رسیدن به رضایت و برآورده شدن انتظارات خود از عمل زیبایی بینی باید سوابق پزشک مورد نظر، میزان تخصص، عکس های جراحی، بیماران عمل شده و کیفیت جلسات مشاوره را در نظر بگیرید.

هزینه‌ های بالای عمل زیبایی بینی

هزینه‌ی جراحی بینی به دلیل دستمزد پزشک، متخصص بیهوشی و بیمارستان بسیار زیاد می شود. اما این امر به مکان زندگی، نوع بینی، میزان تخصص، نوع جراحی و شهرت پزشک نیز وابسته است. در صورتی که پزشک شهرت زیادی داشته باشد و جراحی های بینی بهتری را نسبت به دیگران انجام داده باشد مطمئنا دستمزد بالاتری نیز دریافت خواهد کرد. پس  پرداخت هزینه انجام عمل بینی اقساطی می تواند گزینه ای مطلوب باشد برای کسانی که قدرت پرداخت هزینه آن را نقدا ندارند.

عمل بینی اقساطی

بیشتر بدانید:

پرداخت قسطی هزینه‌ی جراحی پیکرتراشی

عمل ترمیمی بینی

بسیاری از افراد پس از انجام اولین عمل زیبایی خود از ظاهر آن راضی نیستند و از این رو تصمیم به عمل ترمیم بینی خود می گیرند. این نوع عمل با توجه به ظاهر آن می تواند به صورت سرپایی یا بیهوشی کامل انجام شود، که هر کدام هزینه‌ های متفاوتی دارند. با این حال عمل ترمیمی با بیهوشی کامل و پیوند غضروف مطمئنا هزینه بر تر خواهد بود.

در صورت ناراضی بودن از فرم بینی خود و نداشتن هزینه‌ی عمل آن اصلا نگران نباشید، با قسطا می توانید به صورت اقساطی هزینه‌ی عمل بینی خود را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه عمل بینی اقساط در قسطا

در صورت نداشتن وجه نقد جهت پرداخت هزینه های عمل بینی می توانید با استفاده از سایت قسطا هزینه‌ی عمل زیبایی بینی خود را پرداخت نمایید. برای این منظور کافی است در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی خواهید بود. قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه‌ها، درمانگاه‌ها مطب‌ها و بیمارستانها معتبر میباشد.

ثبت‌نام در قسطا