خرید اقساطی گوشی به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خرید گوشی آیفون اقساطی آشنا شوید. اپل همواره یکی از بهترین و لوکس ترین برند های گوشی موبایل بوده است و حتی با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارد، همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را داشته است.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

خرید گوشی آیفون اقساطی

قسطا اولین لندتک در ایران است که به واسطه ی این شرکت، شرایطی برای شما فراهم شده است تا بتوانید به راحتی با استفاده از قسطا کارت برای خرید اقساطی گوشی، خرید اقساطی لپتاپ و هرکالای دیگری اقدام نمایید. قسطا در حقیقت به عنوان واسطه بین شما و فروشنده گوشی اپل، خدماتی را ارائه کرده است که می توانید به کمک آن، گوشی آیفون اقساطی بخرید. همچنان همراه ما باشید تا با نحوه خرید گوشی آیفون اقساطی از طریق قسطا بیشتر آشنا شوید که قطعا روش خوبی برای پس انداز است. اما قبل از آن مطالب مهمی را در ارتباط با تاریخچه و مشخصات انواع گوشی های اپل ذکر کرده ایم که لازم است بدانید. پس ادامه مقاله را بادقت مطالعه کنید.

تاریخچه اپل و گوشی های آن

تاریخچه آیفون اپل از سال ۲۰۰۷ شروع می‌شود که استیو جابز روی صحنه در یک کنفرانس، دستگاهی جدید را با سه کاربرد کلیدی معرفی کرد؛ یک پخش کننده موزیک ایرپاد، یک دستگاه برای استفاده از اینترنت و یک تلفن که همه را شگفت زده کرد.

جابز و وِز در سال ۱۹۷۱ و توسط دوستی مشترک با نام بیل فرنادز یکدیگر را ملاقات کردند. بیل فرنادز یکی از قدیمی ترین و جز اولین کارمندان اپل بود. نام کوچک وزنیاک هم استیو بود و این دو استیو با به اشتراک گذاشتن تکنولوژی و محبتی که بین آنها بود، توانستند نام اپل را پر آوازه کنند.

در حالی که آیفون از زمان معرفی اولین مدلش تغییر زیادی کرده است، هر آیفون در زمان خود یک عملکرد روان، رابط کاربری ساده و تمرکز روی حریم خصوصی داشته و مجموعه‌ی ویژگی‌های آن، آیفون را از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز کرد. نکته جالب در مورد آیفون این است که هر سال فقط یک گوشی (یک تکنولوژی) توسط اپل معرفی میشود. تمام آیفون هایی که تا کنون تولید شده اند بصورت زیر میباشد:

  • ۲۰۰۷: آیفون
  • ۲۰۰۸: آیفون ۳G
  • ۲۰۰۹: آیفون ۳GS
  • ۲۰۱۰: آیفون ۴
  • ۲۰۱۱: آیفون ۴s
  • ۲۰۱۲: آیفون ۵
  • ۲۰۱۳:آیفون ۵s و آیفون ۵c
  • ۲۰۱۴: آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس
  • ۲۰۱۵: آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس
  • ۲۰۱۶: آیفون SE
  • ۲۰۱۶: آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس
  • ۲۰۱۷: آیفون X، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس
  • ۲۰۱۸: آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS مکس
  • ۲۰۱۹: آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس
  • ۲۰۲۰: آیفون SE
  • ۲۰۲۰: آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس
  • ۲۰۲۱: آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس
  • ۲۰۲۲: آیفون ۱۴ ، آیفون ۱۴ پلاس

خرید گوشی آیفون اقساطی

علت نامگذاری اپل چه بود؟

ریشه ی نام گذاری شرکت با نام اپل، بسیار جالب بوده است. وزنیاک در دسامبرسال ۱۹۸۴ با مجله ی بایت مصاحبه ای کرد و در آن گفت که پروژه اپل برای مدت های زیادی بود که ذهن جابز را به خود مشغول کرده بود و جابز مخصوصا زمانی که به طبیعت پناه می برد بسیار بیشتر به حل مساله های پیش آمده در مورد طراحی و ساخت محصولات خود فکر می کرده است؛ این ایده نیز بسیار اتفاقی به ذهن او خطور کرد و به همین دلیل با توجه به داستان سقوط سیب بر روی سر نیوتون و کشف قانون جاذبه، تصمیم گرفتیم نام سیب را برای شرکت انتخاب کنیم .

بر اساس زندگی نامه استیو جابز، نام اپل توسط جابز و بر اساس خاطراتی که او از مزرعه سیب به خاطر داشت، مطرح شده بود.  به نظر استیو جابز این نام الهام بخش ترین نامی بود که می شد برای شرکت انتخاب شود. نام اپل همچنین با حرف A آغاز می شود و چون A اولین حرف زبان انگلیسی است، آشناترین حرف برای هر گوشی است.

زندگی استیو جابز

استیون پاول جابز (steven paul jobs) متولد ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ در سان فرانسیسکو به دنیا آمد. در مورد زندگی نامه تو مطالب زیادی نوشته شده است اما ما به همین مقدار بسنده میکنیم. همانطور که گفته شد شرکت اپل در۱۹۷۱ توسط جابز و وز تاسیس شد. در سال ۱۹۸۵ جابز این شرکت را ترک کرد و یک شرکت جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با نام نکست (NeXT) تأسیس کرد. سال بعد، جابز یک کمپانی انیمیشن را از جرج لوکاس خرید که بعدها به استودیو انیمیشن پیکسار تغییر نام داد. جابز که به توانایی‌های پیکسار ایمان داشت، ۵۰ میلیون دلار از پول خود را در این شرکت سرمایه‌گذاری کرد. این شرکت، فیلم‌های محبوبی چون داستان اسباب‌بازی، در جست‌وجوی نمو و شگفت‌انگیزان را ساخت. فیلم‌های پیکسار در مجموع ۴ میلیارد دلار برای این شرکت درامد داشت. این شرکت در سال ۲۰۰۶ با والت‌دیزنی ادغام شد و جابز بزرگترین سهام‌دار شرکت دیزنی شد.

استیو جابز

بازگشت به اپل

علی‌رغم موفقیت شرکت پیسکار، شرکت نکست برای فروش سیستم‌های عامل تخصصی خود با دشواری رو به‌ رو شد. در نهایت شرکت اپل این شرکت را در سال ۱۹۹۶ با مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خریداری کرد. سال بعد استیو جابز دوباره مدیرعامل اپل شد.

استیو جابز که در دهه‌ی ۱۹۷۰ اپل را پایه‌گذاری کرده بود، با بازگشت خود در دهه‌ی ۱۹۹۰، دوباره این شرکت را احیا کرد. با یک تیم مدیریتی و تصمیمات جدید، جابز توانست شرکت اپل را دوباره در مسیر موفقیت هدایت کند. محصولات خلاقانه‌ی او مثل آی‌مک (iMac)، کمپین‌های اثرگذار برندسازی و طراحی‌ زیبای محصولات، دست به دست هم دادند و محصولات این شرکت، بار دیگر توجه مشتریان را جلب کردند.

خرید گوشی آیفون اقساطی

پرفروش ترین گوشی اپل

آیفون۶ پرفروش ترین گوشی آیفون در سراسر کشور در کل تاریخ اپل بود بود. در ادامه، مشخصات این گوشی را بررسی میکنیم:

  • آیفون ۶
    • تاریخ تولید : سپتامبر ۲۰۱۴
    • صفحه نمایش : ۴٫۷ اینچ
    • تراکم پیکسلی: ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
    • حافظه داخلی : ۱۶G
    • دوربین اصلی : ۸ مگاپیکسل
    • دوربین سلفی: ۱٫۲ مگاپیکسل
    • باتری : ۱۸۱۰ میلی آمپر ساعت

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی موتورولا اقساطی

مشخصات انواع سری های گوشی آیفون اقساطی

نسخه های SE آیفون

اپل معمولا گوشی های اقتصادی خود را در سری SE تولید میکند. اما SE به چه معنی است؟ خیلی‌ها گزینه‌هایی مثل Second Edition، Super Encryptet یا Smaller Experience را مطرح کردند. اما فیل شیلر، رئیس بازاریابی اپل، تایید کرد که پسوند SE مخفف عبارت Special Edition است تا به تمام شایعات پایان داده باشد.

نسخه های Pro و Pro MAX آیفون

برای اینکه محصولات اپل تنوع قیمتی مناسبی داشته باشند تا همه افراد بتوانند از این محصولات استفاده کنند، اپل گوشی های خود را در چهار سری معمولی، Pro، Pro MAX و مینی (SE) ارائه میدهد. که عالی ترین حد از تکنولوژی اپل، هر ساله در سری Pro MAX ارئه میشود. بعنوان نمونه تفاوت جدیدت ترین آیفون ارائه شده یعنی iphone 13 pro و iphone 13 pro MAX را بمنطور مقایسه برای خرید گوشی آیفون اقساطی بررسی میکنیم:

شما میتوانید با استفاده از قسطا کارت نسبت به خرید گوشی آیفون ۱۳ اقساطی اقدام کنید

ویژگی آیفون ۱۳ پرو آیفون ۱۳ پرو مکس
قیمت ۹۹۹ دلار ۱۰۹۹ دلار
ظرفیت ۱۲۸, ۲۵۶, ۵۱۲, ۱ ترابایت ۱۲۸, ۲۵۶, ۵۱۲, ۱ ترابایت
سایز نمایشگر ۶.۱ اینچ ۶.۷ اینچ
نرخ تازه‌سازی نمایشگر تا ۱۲۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز
چیپ A15 A15
دوربین اصلی دوربین سه‌گانه | رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل دوربین سه‌گانه | رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل ۱۲ مگاپیکسل
رنگ‌ها Graphite, Gold, Silver, Sierra Blue Graphite, Gold, Silver, Sierra Blue
اندازه ۱۴۶.۷x۷۱.۵x۷.۷ میلی‌متر ۱۶۰.۸x۷۸.۱x۷.۷ میلی‌متر
وزن ۲۰۴ گرم ۲۴۰ گرم
مقاومت در برابر آب IP68 IP68
عمر باتری (در پخش ویدئو) ۱۱ ساعت و ۴۲ دقیقه ۱۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

راهنمای خرید گوشی آیفون اقساطی

برخلاف بسیاری از کشورها، آیفون و به‌طورکلی محصولات اپل هیچ‌گاه به‌صورت رسمی و با حمایت شرکت اپل وارد کشورمان نشده است. لذا با وارد شدن این محصولات به‌صورت غیررسمی و ورود از کشورهای مختلف، مبحث پارت نامبر دستگاه اپلی که خریداری می‌کنید مورد اهمیت می‌شود.

باید یادآور شوم که اکثر محصولات واردشده‌ی اپل به بازار ایران، پارت نامبر کشور آمریکا را دارند (پسوند LL/A در مدل دستگاه) و البته این مورد را می‌توان به‌راحتی از پشت جعبه دستگاه بررسی کرد. اما در موارد خاصی مانند شرایط دوسیم‌کارته بودن آیفون‌های امروزی (که در ادامه توضیح خواهم داد)، نیاز به پارت نامبر کشور‌های دیگری حس می‌شود تا این کمبود را جبران کند.

نکته مهم در خصوص پارت نامبر که باید حتماً مدنظر داشت این است که ازنظر کیفیت تولید دستگاه میان پارت نامبرها به‌هیچ‌عنوان تفاوتی وجود ندارد که البته در صورت وجود تفاوت، شرکت اپل محکوم می‌شد.

خرید گوشی آیفون اقساطی

بهترین شرایط خرید گوشی آیفون اقساطی

پیش تر گفتیم، افراد با اهداف مختلف و برای کاربردهای متفاوتی، مدل گوشی تلفن همراه خود را انتخاب می کنند. در این میان، موارد کاربرد گوشی، امکانات آن و هزینه ای که باید برای آن بپردازید، بسیار اهمیت پیدا می کند.

قطعا برای شما هم پیش آمده است که زمان مراجعه به مراکز فروش گوشی تلفن همراه، برای خرید گوشی آیفون اقساطی ، مدلی را پسندیده باشید که بسیار به کارتان می آید و آن گوشی دقیقا همان چیزی است که به دنبالش بودید؛ اما قیمت آن برای شما مناسب نباشد و برای خرید گوشی با آن قیمت برنامه ریزی مالی نکرده باشید. در این شرایط بهترین روش خرید گوشی آیفون اقساطی به واسطه قسطا، مشکل شما را حل خواهد کرد. شما می توانید از طریق قسطا نقدا خرید کنید و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی بپردازید.

بنابراین دیگر قیمت گوشی برای شما نگران کننده نخواهد بود و چنانچه در حوزه کسب وکار خود به یک گوشی تلفن همراه هوشمند با امکانات قابل قبول نیاز دارید، هم اکنون برای خرید گوشی آیفون اقساطی از طریق قسطا اقدام نمایید. برای آشنایی بیشتر با قسطا در بخش بعدی مقاله تا انتها همراه ما باشید.

خرید اقساطی با قسطا

مجموعه قسطا اولین فعال در صنعت لندتک در ایران است که با هدف ارتقا سطح کیفی زندگی ها و توسعه سبد خرید مشتریان، شرایط خرید اقساطی هر آنچه شما نیاز داشته باشید را برایتان فراهم کرده است؛ از جمله شرایط خرید گوشی آیفون اقساطی .

آیا با صنعت لندتک آشنایی دارید؟ در صنعت لندتک، فرد پس از طی نمودن مرحله ی اعتبارسنجی واجد شرایط دریافت وام بدون ضامن می شود که این وام در قالب یک کارت اعتباری در اختیار او قرار می گیرد و با استفاده از آن می تواند نقدا خرید کند و بعدا هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کند. قسطا اولین لندتک در ایران است که می توانید به واسطه آن وام بدون ضامن بگیرید و با حداقل کارمزد، آن مبلغ را به صورت ماهیانه به قسطا بازپرداخت نمایید. این وام در قالب کارت اعتباری قسطا کارت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

با استفاده از قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه های سراسر کشور، هر آن چه لازم دارید را خریداری نمایید، از جمله گوشی تلفن همراه اپل ، دوربین عکاسی اقساطی ، ساعت هوشمند اقساطی و هر کالا و خدمات دیگر.

خرید گوشی آیفون اقساطی

مراحل خرید گوشی آیفون اقساطی

برای خرید گوشی آیفون اقساطی به واسطه قسطا، مراحل زیر را با ما دنبال نمایید.

گام اول : ابتدا به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات لازم برای ثبت نام در قسطا را دقیق و کاملا صحیح وارد نمایید.

گام دوم : در گام دوم از فرایند خرید گوشی آیفون اقساطی ، در صفحه ی اصلی وب سایت قسطا، دکمه ی دریافت قسطا کارت را کلیک نمایید تا بتوانید وارد مراحل ثبت سفارش شوید.

گام سوم : در این مرحله صفحه ی لاگین برای شما باز می شود. اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید و وارد پروفایل شخصی خود شوید. حالا وارد مرحله نخست ثبت سفارش قسطا کارت خرید گوشی آیفون اقساطی می شوید.

گام چهارم : در این مرحله، در صفحه ای که مشاهده می کنید، مبلغی که نیاز دارید، میزان پیش پرداختی که می توانید بپردازید و تعداد اقساط را مشخص کنید.

گام پنجم : در این مرحله لازم است که مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. این مدارک شامل یک برگ چک صیادی (چک خالی)، تصویر کارت ملی شما و گزارش حساب مربوط به چک شما می باشد.

گام ششم : در این مرحله از مراحل درخواست قسطا کارت برای خرید گوشی آیفون اقساطی ، مدارک شما توسط تیم قسطا بررسی می شود، اعتبار سنجی انجام می شود و ظرف مدت ۱ روز کاری نتیجه ی اعتبارسنجی به شما اعلام می گردد. در صورت تایید اعتبار شما، مراحل ثبت درخواست قسطا کارت ادامه خواهد یافت.

گام هفتم : در این مرحله برای خرید گوشی آیفون اقساطی ، لازم است به تعداد اقساطی مشخص شده است، چک صادر کنید و چک ها را یا حضورا و یا از طریق پست برای قسطا ارسال نمایید. پس از آن قسطا کارت برای شما صادر شده و ارسال می شود.

گام هشتم : در این مرحله شما مبلغ پیش پرداخت را واریز می نمایید و پس از آن قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت شما را به مبلع درخواستی تان شارژ می نماید و شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش گوشی های سامسونگ که مجهز به دستگاه Pos می باشد، نقدا گوشی بخرید و هزینه آن را در قالب اقساط مشخص به قسطا بپردازید.

دریافت قسطاکارت

کلام پایانی در مورد خرید گوشی آیفون اقساطی

در این مقاله با انواع گوشی اپل که در سری های مختلف تولید و به بازار ارائه شده است آشنا شدید. همچنین بهترین روش خرید گوشی آیفون اقساطی به واسطه قسطا را به شما معرفی کردیم. شما می توانید با قسطا کارت از فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا نیز خرید کنید. کافیست برای کارت اعتباری خود رمز اینترنتی دریافت نمایید.

قسطاکارت

دوست عزیز! چنانچه در مراحل خرید اقساطی گوشی اپل با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید. همکاران و مشاوران ما در مجموعه قسطا به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.