مدرک سایت کورسرا (coursera) مربوط به دوره های آموزشی آنلاین می باشد. خیلی از افراد قادر به ثبت نام در کلاس های حضوری و رفتن سر این کلاس ها نمی باشند. از این رو از برای آموزش دوره هایی که نیاز به یادگیری آنها دارند از سایت های آنلاین استفاده می کنند. در صورتیکه از فیلم ها و آموزش های اینترنتی جهت یادگیری موضوعات مختلف استفاده می کنید حتما تا به حال با سایت کورسرا یا Coursera آشنا شده اید.

در صورتیکه نیاز به مدرک از کورسرا داشته باشید باید هزینه ای را پرداخت کنید تا مدرک دوره ای که گذراندید، صادر شود. در صورتیکه هزینه ی کافی برای دریافت مدرک دوره ای که در کورسرا گذرانده اید را ندارید، اصلا نگران نباشید با استفاده از سایت قسطا قادر به پرداخت تمامی هزینه های خود به صورت اقساطی خواهید بود. نه فقط Coursera بلکه با قسطا میتواند انواع دوره‌های آموزشی را قسطی تهیه کنید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه دریافت هزینه اقساطی به منظور پرداخت هزینه مدرک سایت کورسرا کسب کنید.

معرفی سایت کورسرا

Coursera یکی از بسترهای معتبر آموزشی آنلاین است که دوره هایی را در زمینه موضوعات مختلف همچون دیجیتالی، تجاری و سایر موضوعات محبوب ارائه می دهد. با شرکت در این دوره ها می توانید موفق به دریافت مدرک سایت کورسرا بشوید.
این سایت به دانشجویان امکان دسترسی به دوره های گسترده آنلاین در تمامی رشته ها، تخصص ها می دهد و حتی در صورت نیاز پس از اتمام دوره ی خود قادر به دریافت مدرک نیز می باشید. کورسرا دوره هایی را در مورد هر موضوع مورد علاقه برای متخصصان فنی و همچنین دنیای تجارت ارائه می دهد. برخی از دوره های برتر که در این بستر آموزشی تدریس می شوند مربوط به هنر و علوم انسانی، علوم کامپیوتر، علوم داده، فناوری اطلاعات، علوم زندگی، مشاغل، یادگیری زبان و موارد دیگر می باشد.

مدرک سایت کورسرا

کورسرا یک بستر یادگیری مناسب برای افرادی است که به دلایل مختلف نمی توانند در کلاس های حضوری ثبت نام کنند. شاید آنها نمی توانند شغل خود را ترک کنند یا تنها ساعات محدودی از شبانه روز قادر به یادگیری می باشند. با استفاده از برنامه های تلفن همراه Coursera می توانید از هر مکان و هر زمان به دوره های Coursera دسترسی داشته باشید، روی میز کار، لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند.

هزینه دلیل دیگری است که مردم از یادگیری خودداری می کنند و ممکن است به همین دلیل به فکر دریافت مدرک سایت کورسرا نیز نباشند. تمام دوره های دوره آموزشی کورسرا رایگان می باشد، تنها در صورتیکه نیاز به مدرک دوره ای که می گذرانید داشته باشد، این سایت برای صدور آن از شما هزینه دریافت می کند. این سایت همچنین انجمنی را برای شما در نظر گرفته که در آن می توانید، با تمامی افرادی که این دوره را گذرانده اند یا قصد دارند بگذرانند، ارتباط برقرار کنید و ایده های خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

کورسرا در سال ۲۰۱۲ توسط اساتید علوم رایانه استنفورد، اندرو نگ و دافنه کولر تأسیس شد، آنها خودشان محتوای آموزشی ایجاد نمی کنند. در عوض، این شرکت با دانشگاه ها و سازمان های دیگر همکاری می کند تا محتوای آموزشی آنلاین برای دانشجویان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه کلاس زبان

مدرک دوره کورسرا

کورسرا فرصت طلایی به شما می دهد تا بدون ترک کار یا جابجایی به یک شهر جدید، یک برنامه از دانشگاه های برتر دنیا را دنبال کنید. این سایت با بسیاری از دانشگاه های برتر دنیا همکاری کرده است تا بتواند مدرک دانشگاهی با اعتبار عالی را به زبان آموزان خود ارائه دهد. مدارک ارائه شده کورسرا عبارتند از:

تجارت: iMBA ،iMSA ،MBA، کارشناسی ارشد نوآوری و کارآفرینی
علوم کامپیوتر: کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر، لیسانس علوم کامپیوتر، کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات
علوم داده ها: کارشناسی ارشد علوم داده های کاربردی و کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در علم داده.
بهداشت عمومی: کارشناسی ارشد بهداشت عمومی و کارشناسی ارشد بهداشت عمومی

مدرک سایت کورسرا

پرداخت قسطی هزینه مدرک سایت کورسرا

در صورتیکه تمایل به دنبال دریافت مدرک کورسرا هستید، اما هزینه ی کافی برای ثبت نام در آن را ندارید، اصلا نگران نباشید! با استفاده از سایت قسطا قادر به پرداخت هزینه مدرک بین المللی، آنلاین و معتبر خود خواهید بود.
جهت استفاده از خدمات و تسهیلات وب سایت قسطا می توانید از ۲ طریق عمل نمایید، اما قبل از آن ابتدا در این سایت به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید. با ثبت نام در این سایت، می توانید در قسمت محاسبه گر قسطا در صفحه نخست مبلغ شهریه کلاس خود را وارد نمایید و سپس میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط را مشخص نمایید تا هزینه ی پرداختی هر قسط مشخص شود.
برای پرداخت هزینه، می توانید از روش پرداخت آنلاین استفاده کنید، در این روش به صفحه کاربری خود مراجعه کنید و کارت شناسایی و فیش بانکی خود را برای تایید کارشناس ما ارسال نمایید. پس از تایید کارشناس باید به تغداد اقساط ماهیانه مشخص شده؛ چک شخصی، ارسال نمایید تا مجددا مورد بررسی کارشناس ما قرار گیرد. پس از تایید هزینه دریافت مدرک کلاس پرداخت خواهد شد.
برای پرداخت هزینه با استفاده از قسطا کارت، نیازی به انجام مراحل ذکر شده برای هر خرید محصول و خدماتی نمی باشید. برای تهیه این کارت کافی است، از طریق صفحه کاربری خود و قسطا کارت را سفارش دهید و مراحل ذکر شده در قسمت بالا را انجام دهید. با استفاده از قسطا کارت قادر به خرید تمامی کالاها و خدمات تا سقف ۲۰ میلیون تومان از فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجیکالا و سایر فروشگاه های فیزیکی می باشید.
در صوریتکه در استفاده از خدمات و تسهیلات قسطا با مشکل مواجه شده اید یا سوال، پیشنهاد یا انتقاد دارید می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با ما در تماس باشید.