مزیت خرید قسطی از قسطا چیست ؟ یکی از خاطراتی که از دوران کودکی ام به خاطر داریم، فروشگاه ها و تعاونی های مختلفی بود که امکان خرید قسطی را برای اقشار مختلف جامعه بدون شرایط خاص و محدود کننده ای فراهم کرده بودند. شاید آن زمان متوجه اهمیت و مزیتی که این کار برای بسیاری از مردم داشت، نبودیم. اما این روزها به خوبی متوجه می شویم که خرید نقد چه مشکلاتی برای افراد به همراه دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مقاله شما را با مزیت خرید قسطی از قسطا آشنا کنیم. با استفاده از خدمات قسطا امکان خرید قسطی انواع کالا مثل خرید قسطی لوازم خانگی، خرید قسطی لپتاپ و … و همچینین پرداخت قسطی هزینه بسیاری از خدمات مثل پرداخت قسطی هزینه دندانپزشکی و… در سراسر کشور فراهم میباشد.

وام قسطا

وام قسطا

معرفی سایت قسطا

قسطا اولین لندتک اعطای اعتبار برای خرید اقساطی کالا و خدمات است که از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد و در مدت کوتاهی با اسقبال و رضایت کاربران مواجه شد. قسطا با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه، شرایطی را برای خرید قسطی منصفانه مهیا کرده است که نسبت به سایر سایت‌های این حوزه محدودیت‌های کمتری دارد. الان بخر بعدا بپرداز شعار قسطاست. کاربران قسطا می توانند با اعتباری که در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب، بنام قسطاکارت دریافت می کنند از تمام فروشگاه‌های سراسر کشور حتی فروشگاه‌های اینترنتی، خرید اقساطی داشته باشند و برای دریافت این اعتبار نیازی به ضامن یا چک کارمندی ندارند.

 

اکنون خرید اقساطی از کلیه فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی پیش روی شماست.  علاوه بر این، قسطا در حوزه افزایش فروش و رونق کسب و کارهای روستایی و شهری نیز موثر بوده و با اعطای امتیاز به صاحبان کسب و کارها و مشتریان، شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند بازپرداخت را به صورت اقساطی انجام دهند، و به این ترتیب قسطا گامی مفید در رونق کسب و کارهای مختلف برداشته است

“الان بخر، بعدا بپرداز!” ، این شعار قسطاست. با قسطاکارت هرچه نیاز دارید، از انواع کالا و خدمات، از هر فروشگاه اینترنتی یا غیر اینترنتی دلخواهتان، الان بخرید اما بعدا بپردازید!

 

مزیت خرید قسطی از قسطا چیست؟

ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان این سوال مطرح شود که چرا باید قسطا را برای خرید قسطی چه از سایت خارجی و چه از سایت ایرانی انتخاب کرد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مهمترین وجه تمایز قسطا و سایر روش های خرید قسطی آشنا کنیم.

  • اصولا زمانی که شما برای خرید چکی و یا قسطی به فروشگاهی مراجعه می کنید، اولین چیزی که به آن نیاز دارید، چک کارمندی است. اما ارائه چک کارمندی برای بسیاری از شما عزیزان مقدور نیست چرا که احتمالا یا کارمند نیستید و یا کسی از نزدیکان کارمند شما تمایلی به ارائه چک برای شما ندارد. خوشبختانه قسطا برای رفاه حال شما عزیزان هر نوع چک، چه شخصی و چه کارمندی را قبول کرده و خرید را برای شما انجام می دهد.
  • مورد دیگری که به عنوان مزیت خرید قسطی از قسطا می توان در نظرگرفت، تفاوت برند و کالاهایی است که شما می توانید آن را به صورت قسطی خریداری کنید. به عبارت دیگر هرچه که شما نیاز داشته باشید با استفاده از خدمات شرکت قسطا قابل خریداری به صورت قسطی است. در حالی که بسیاری از سایت های دیگر تنها کالاهایی را به فروش می رسانند که موجود داشته و یا توانایی تهیه آن را دارند.

مزیت خرید قسطی با قسطا کارت

برای دریافت اعتبار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

همراهان عزیز اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر در وضع کنونی جامعه دچار مشکلات مالی شده اید و نمی توانید با نوساناتی که در قیمت دلار وجود دارد، خرید کالای مورد نظرتان را انجام دهید، می توانید با بهره گیری از مزیت خرید قسطی از قسطا به راحتی صاحب کالای مورد نظرتان شوید.