مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ چیست؟ Xiaomi 13 در دست ساخت است و انتظار می‌رود که در مشخصات گوشی Xiaomi 13 چیپست  اسنپدراگون ۸ نسل ۲ دیده شود. اگر قصد خرید گوشی شیائومی اقساطی را دارید حتما تا انتها با ما همراه باشید تا با مشخصات شیائومی ۱۳ آشنا شوید.

شما میتوانید با استفاده از خدمات قسطا نسبت به خرید اقساطی گوشی و هر کالای دیگری اقدام کنید.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ – پیش بینی از زمان رونمایی

مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ توسط یک افشاگر چینی لو رفته است. سال گذشته، در ماه دسامبر، شیائومی از سری گوشی های پرچمدار شیائومی ۱۲ رونمایی کرد. یک افشای جدید ادعا می کند که شرکت شیائومی سری ۱۳ گوشی های خود را زودتر از نسل قبلی خود معرفی خواهد کرد.

یک منبع آگاه چینی اطلاعاتی را در مورد مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ به صورت جزئی فاش کرده است. سال گذشته، این شرکت از سه دستگاه به نام‌های Xiaomi 12، Xiaomi 12X و Xiaomi 12 Pro در ماه دسامبر رونمایی کرد. در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت برنامه هایی برای عرضه حداقل دو مدل به نام های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو تا پایان سال جاری دارد. به گفته این افشاگر، سری ۱۳ شیائومی با اندروید ۱۳ در حال آزمایش است.

وی افزود: پروسه ساخت این گوشی یک ماه جلوتر از برنامه است. این نشان می دهد که  Xiaomi 13 ممکن است در ماه نوامبر عرضه شود. از آنجایی که انتظار می رود مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ شامل  چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد، احتمالاً کوالکام ممکن است چیپست جدید خود را در ماه نوامبر معرفی کند.

مشخصات گوشی شیائومی ۱۳

مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ – اطلاعات افشا  شده

مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ شاید تفاوت چشمگیری با سری گذشته نداشته باشد. گزارش های اخیر نشان می دهد که شیائومی ۱۳ دارای کد Nuwa است و دارای شماره مدل ۲۲۱۱۱۳۳C است. از سوی دیگر، گفته می‌شود که شیائومی ۱۳ پرو دارای کد Fuxi و شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲C است.

شیائومی ۱۳ می تواند یک پرچمدار جمع و جور مانند نسل قبلی خود باشد. انتظار می رود هر دو مدل دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده و فناوری هول-پانچ و حاشیه های باریک باشند. همچنین انتظار می‌رود هر دو مدل دارای دوربین‌های سه‌گانه طراحی شده توسط لایکا باشند.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی شیائومی POCO X4 pro اقساطی | بررسی مشخصات شیائومی POCO X4 pro

مراحل خرید گوشی شیائومی ۱۳ اقساطی با قسطا

با استفاده  از خدمات قسطا میتوانید بدون ضامن نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل Xiaomi 13 و هر کالا یا خدمات دیگری اقدام کنید.برای اینکار ابتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید و مدارک مورد نیاز را بارگذار کنید.

بعد از اعتبارسنجی، اعتبار درخواستی در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.از آنجا که این کارت عضو شتاب میباشد، در همه فروشگاه ها معتبر بوده و شما میتوانید خرید را از هر شهر و فروشگاهی بصورت نقدی انجام دهید و بعدا مبلغ را بصورت اقساطی به ما بازپرداخت کنید.توجه کنید که تمامی مراحل دریافت قسطا کارت بصورت آنلاین انجام میشود. برای ثبت سفارش، روی تصویر زیر کلیک کنید.

قسطاکارت