هزینه دوربین مدار بسته می تواند یکی از مشکلاتی باشد که خیلی ها به دلیل احتناب از پرداخت آن نمی توانند امنیت کافی در محیط کار یا منزل خود فراهم کنند. هنگامی که صحبت از تأمین امنیت شغل و محل زندگی شما می شود، دوربین مدار بسته یکی از بهترین نمونه های این کار است. نظارت نقش مهمی را در جامعه امروز بازی می کند و با دوربین هایی که در اطراف ما قرار دارند، زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه می کند. انواع مختلفی دوربین مدار بسته وجود دارد که متناسب با موقعیت ها یا مکان های مختلف قابل استفاده می باشند و انتخاب دوربین مناسب برای استفاده مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

متاسفانه قیمت خرید دوربین مدار بسته و وسایل و تجهیزات آن بسیار زیاد است و امکان پرداخت اقساطی هزینه دوربین مدار بسته می تواند بسیار عالی و مطلوب باشد، چرا که بسیاری از واحدهای صنفی، فروشگاه ها و حتی منازل شخصی قادر به پرداخت هزینه های آن نمی باشند. وب سایت قسطا به منظور تامین امنیت و ایجاد آرامش در سطح جامعه، خرید انواع دوربین های مدار بسته و تمامی تجهیزات و امکانات مورد استفاده در آن را به صورت اقساطی از تمامی وب سایت های ایرانی و خارجی و حتی فروشگاه های حضوری تسهیل کرده است. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید اقساطی با قسطا کسب کنید.

هزینه دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته چیست؟

پیش از اینکه با شرایط و یا چگونگی پرداخت اقساطی هزینه دوربین مدار بسته آشنا شوید، لازم است که با ویژگی های این نوع دوربین و انواع آن آشنا شوید.

دوربین مداربسته، سیستمی است که به شما امکان می دهد حوادث و رویدادهای مختلف را در محل زندگی یا کاری خود تحت نظارت قرار دهید. دوربین های مداربسته به شما امکان می دهند رویدادها را بصورت زنده مشاهده کنید و فیلم های ضبط شده را برای مراجعه بعدی بایگانی کنید. مانیتور دوربین مدار بسته را با یک تلویزیون معمولی اشتباه نگیرید. این دستگاه محتوای پخش شده عمومی را دریافت نمی کنید، بلکه تنها فیلم هایی از دوربین های امنیتی نصب شده در محل را منتشر می کند. دوربین مداربسته دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

دوربین های Dark Fighter

این دوربین ها می توانند در شرایط تاریک و کم نور هم نیز تصاویر رنگی مناسبی را بگیرند. از فناوری دوربین های Dark Fighter می توان در روز و شب استفاده کرد و به لطف طیف گسترده ای از قابلیت ها، عملکرد بهینه ای را ارائه می دهند. دوربین های Dark Fighter مجهز به سنسور اسکن CMOS which هستند و به دستگاه اجازه می دهند تا تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کنند و به منبع نور اضافی نیاز ندارد.

دوربین Dome داخلی و خارجی

دوربین Dome یکی از متداول ترین انواع دوربین برای امنیت و نظارت در محیط داخلی و خارجی است. این نوع دوربین پوشش گسترده تری از محیط را نسبت به دیگر انواع دوربین تحت کنترل قرار می دهد. نصب دوربین دام نیز بسیار ساده است و قابل تغییر زاویه دید برای کاربران است.

دوربین Bullet

دوربین های بولت دوربین هایی استوانه این شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل می باشند. این نوع از دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین های بولت به راحتی می توانند متناسب با نیاز کاربر به لنزهای ثابت یا واریفوکال تعبیه شوند.

هزینه دوربین مدار بسته

دوربین C-Mount

دوربین های C-Mount با لنزهای جداشونده امکان تغییر لنزهای ساده را برای برنامه های مختلف فراهم می آورند. دوربین های C-Mount به دلیل امکان استفاده از لنزهای مخصوص با این دوربین ها می توانند مسافت های بالاتر از ۴۰ فوت را پوشش دهند ، در حالی که لنزهای دوربین مدار بسته استاندارد تنها می توانند مسافت های ۳۵-۴۰ فوت را پوشش دهند.

خدمات قسطا برای پرداخت هزینه دوربین مدار بسته

به منظور خرید دوربین مداربسته و انواع تجهیزات آن با استفاده از تسهیلات قسطا ابتدا باید در سایت آن ثبت نام کنید.پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت