هزینه عمل جراحی زانو و عدم توانایی پرداخت آن برای افراد زیادی باعث شده است که نتوانند برای درمان بیماری خود رد ناحیه ی زانو اقدام کرده و به همین دلیل هم اکنون به راحتی قادر به راه رفتن نیستند. اگر زانوی شما به دلیل آرتروز یا آسیب دیدگی شدید مشکل پیدا کرده و انجام فعالیت های ساده مانند پیاده روی یا بالا رفتن از پله ها برای شما سخت باشد یا حتی هنگام نشستن یا دراز کشیدن، احساس درد داشته باشید.

اگر درمان های غیر جراحی مانند داروها و استفاده از پایه های راه رفتن دیگر مفید نیست، ممکن است به عمل جراحی تعویض کامل زانو نیاز داشته باشید. جراحی تعویض مفصل یک روش ایمن و مؤثر برای تسکین درد، اصلاح ناهنجاری پا و کمک برای از سرگیری فعالیت های طبیعی است. متاسفانه هزینه عمل جراحی زانو بسیار زیاد است و بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه های آن نمی باشند. از این رو مجبور به تحمل درد زانو می شوند؛

به منظور ارتقا سطح سلامت و رفاه جامعه، قسطا با پرداخت هزینه های اقساطی عمل جراحی زانو، به شما عزیزان کمک می کند تا سلامتی خود را به دست آورید. علاوه بر این، با استفاده از خدمات قسطا امکان پرداخت قسطی هزینه‌ دندان پزشکی ، مزوتراپی ، پرداخت قسطی هزینه زایمان، پرداخت قسطی هزینه عمل لیزیک چشم و …  امکان پذیر میباشد. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت هزینه عمل جراحی زانو به صورت اقساطی کسب کنید.

هزینه عمل جراحی زانو

شایع ترین علت زانو درد

شایع ترین علت درد مزمن زانوها آرتروز است. اگرچه انواع مختلفی از آرتروز وجود دارد، اما بیشتر زانو دردها فقط در سه نوع استئوآرتریت، آرتریت روماتوئید و آرتریت پس از آسیب، خلاصه می شود. استئوآرتریت (آرتروز)، یک نوع ورم مفاصل “سایش و پارگی” است. معمولاً در افراد ۵۰ سال و بالاتر اتفاق می افتد، اما ممکن است در افراد جوان نیز رخ دهد. غضروفهایی که استخوان های زانو را محکم می کنند نرم و ساییده می شوند. سپس استخوان ها در برابر یکدیگر مالیده می شوند و باعث ایجاد درد و سفتی در زانو می شوند.
روماتیسم مفصلی، بیماری است که در آن غشای سینوویالی که مفصل را احاطه کرده است ملتهب و ضخیم می شود. این التهاب مزمن می تواند به غضروف آسیب برساند و در نهایت باعث از بین رفتن غضروف، درد و سفتی شود. آرتریت روماتوئید شایع ترین شکل گروهی از اختلالات است که “آرتریت التهابی” نامیده می شود.
ورم مفاصل پس از سانحه، این درد می تواند آسیب جدی به زانوها برساند. شکستگی استخوان های اطراف زانو یا رباط های زانو ممکن است به مرور زمان به غضروف مفصلی آسیب وارد کند و باعث درد زانو و محدود کردن عملکرد زانو شود.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با خدمات زیبایی دندان + شرایط پرداخت اقساطی

عمل جراحی زانو

دلایل مختلفی وجود دارد که پزشک ممکن است جراحی تعویض زانو را توصیه کند. در برخی موارد ممکن است پزشک حتی شما را برای ارزیابی دقیق به یک جراح ارتوپدی ارجاع دهد تا مشخص کند که آیا این عمل جراحی مناسب شما است یا خیر. از جمله دلایل عمل جراحی تعویض زانو عبارتند از:

  • محدود شدن فعالیت های روزمره مانند پیده روی و بالا رفتن از پله ها به دلیل درد شدید زانو
  • درد زانو متوسط ​​یا شدید در هنگام استراحت، چه در روز و چه در شب
  • التهاب و تورم مزمن زانو که با استراحت یا داروها بهبود نمی یابد
  • ناهنجاری زانو
  • عدم بهبود قابل ملاحظه با سایر روش های درمانی مانند داروهای ضد التهابی، تزریق کورتیزون، فیزیوتراپی یا سایر جراحی ها

در صورتی که شما هم یکی از افرادی هستید که با مشکلات زانو درد مزمن مواجه می باشید و متاسفانه تشخیص پزشک عمل جراحی زانو است، اصلا نگران هزینه های آن نباشید! با استفاده از قسطا می توانید با خیالی راحت هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

هزینه عمل جراحی زانو

خدمات قسطا در پرداخت اقساطی هزینه عمل جراحی زانو

برای استفاده از خدمات قسطا ابتدا در این سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی خواهید بود. قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه‌ها، درمانگاه‌ها مطب‌ها و بیمارستانها معتبر میباشد.

سفارش قسطاکارت