هزینه ارتودنسی معمولا اولین مسئله ای است که به آن فکر می کنید، زمانی که قصد می کنید دندان های مرتب و منظمی داشته باشید. دندان ها یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عوامل در زیبایی چهره افراد می باشند. هنگامی که شما صحبت می کنید یا می خندید، توجه همگان به دندان های شما جلب می شود؛ از این رو مرتب کردن دندان ها اهمیت زیادی دارد.

متاسفانه برخی از افراد معمولا به صورت ژنتیکی، ارثی یا حتی عادات غلط و … با مشکلات فک و کج بودن دندان ها مواجه می باشند. برای رفع این مشکل این افراد معمولا از ارتودنسی استفاده می کنند، تا علاوه بر ظاهر و لبخندی تاثیر گذار و زیبا، اعتماد به نفس کافی برای حرف زدن و خندیدن را نیز داشته باشند.

هزینه ارتودنسی معمولا گران قیمت است و از این رو خیلی از خانواده ها قادر به پرداخت هزینه آن به صورت کامل نمی باشند. برای پرداخت هزینه ارتودنسی می توانید از خدمات اقساطی قسطا استفاده کنید و هزینه های خود را به راحتی و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن پرداخت نمایید. با قسطا میتوانید هزینه خدمات درمانی، مثل هزینه عمل لیزیک چشم یا  هزینه انواع جراحی را قسطی پرداخت کنید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت اقساطی کسب کنید.

هزینه ارتودنسی

نکاتی مهم در مورد ارتودنسی

افراد در هر سنی می توانند از درمان ارتودنسی بهره مند شوند. دندان هایی که کج، شلوغ و یا چسبیده هستند، بر نحوه کار و عملکرد دندان های دیگر تأثیر می گذارد. درمان ارتودنسی نه تنها ظاهر و لبخند بلکه سلامتی شما را نیز بهبود می بخشد. تمیز کردن دندان پس از ارتودنسی بسیار آسان تر می شود و از این رو احتمال پوسیدگی دندان یا آسیب دیدگی آن نیز کمتر است. اگر از نحوه ظاهر دندان های خود راضی نمی باشید، می توانید برای درمان و مرتب سازی آن نزد متخصصان ارتودنسی بروید و مشاوره بگیرید تا از پروسه انجام آن و هزینه ارتودنسی مطلع شوید.

درمان ارتودنسی می تواند حدود چند ماه تا چند سال طول بکشد، این روند شامل استفاده از براکت های دندانی و سایر وسایل برای حرکت آهسته دندان ها و فک و جابجایی آن ها به صورت نرمال است. در صورتیکه مشکلات فکی شدیدتری داشته باشید، ممکن است نیاز به جراحی فک داشته باشید (تمامی این نکات در جلسه مشاوره با متخصص ارتودنسی به شما گفته خواهد شد). درمان معمولاً قبل از رسیدن فرد به بزرگسالی آغاز می شود زیرا استخوان ها در کودکان به صورت راحت تر قابل جابجایی می باشند.

چقدر زمان برای درمان با ارتودنسی نیاز است؟

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، درمان ارتودنسی به زمان نیاز دارد. میزان زمان بستگی به سن شما، جدی بودن مشکل و تکنیک درمانی مورد استفاده دارد. درمان به طور کلی شامل مراجعه به دندانپزشک یا ارتودنتیست به صورت مرتب در هر ماه انجام می شود. درمان در بزرگسالان معمولا بیشتر از کودکان یا نوجوانان طول می کشد.

متناسب با دندان ها و فک شما دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی ممکن است یک یا ترکیبی از درمان های ارتودنسی ارائه شده در ادامه را برای اصلاح دندان های شما پیشنهاد دهد:

  • براکت
  • هدگیر
  • براکت های متحرک
  • ریتینر (پلاک)
  • جراحی دهان

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی هزینه لیزر موهای زائد

هزینه ارتودنسی

پرداخت اقساطی هزینه ارتودنسی

همانطور که می دانید هزینه ارتودنسی و زیبایی دندان هم همانند هزینه‌ی عمل های زیبایی با استفاده از بیمه قابل پرداخت نمی باشد. از طرفی بیشتر دکترها و کلینیک های دندانپزشکی و ارتودنسی نیز به صورت نقدی کار می کنند و از گرفتن چک خودداری می کنند. پس چاره چیست؟ برای پرداخت هزینه ارتودنسی چه باید کرد؟

شما در صورت نداشتن وجه نقد جهت پرداخت انواع هزینه‌های دندان پزشکی از سراسر کشور می توانید با استفاده از سایت قسطا هزینه های خود را پرداخت نمایید. سایت قسطا با در نظر گرفتن پرداخت اقساطی هزینه های درمانی و زیبایی و … به شما کمک می کند تا تمامی نیازهای خود را در زمان موعد برآورده سازید.

برای دریافت قسطاکارت ایتدا در سایت ثبت‌نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامیفروشگاه‌ها، مطب‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های سراسر کشور معتبر میباشد.

سفارش قسطاکارت