خرید سرور شرکتی یک راه حل مناسب است اگر با چنین مشکلاتی مواجه شده اید : آیا برای شرکت خود نیاز به سروری دارید که بدون هیچ مشکل و اختلالی کار کند؟ آیا ترافیک سایت شما زیاد شده و قادر به میزبانی سایت شما نیست؟ آیا برای کارهای پرداختی و افزایش عملکرد و سرعت خود نیاز به سرور اختصاصی دارید؟ در صورتیکه نیاز به یک سرور اختصاصی، مجازی یا حتی ثبت دامنه هستید اما هزینه ی کافی برای پرداخت آن را ندارید، اصلا نگران نباشید!

برای این کار می توانید به راحتی از ما کمک بخواهید. وب سایت قسطا در پرداخت هزینه های خرید سرور شرکتی به صورت اقساطی و بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن به شما کمک می کند. علاوه براین با قسطا میتواند،از هر فروشگاهی قسطی خرید کنید مثلا میتوانید برای شرکت خود انواع تجهیزات اداری را بصورت قسطی خریداری کنید.  جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی عملکرد سایت قسطا و پرداخت هزینه  اقساطی از طریق آن در ادامه با ما همراه باشید.

خرید سرور شرکتی

آنچه لازم است در مورد خرید سرور شرکتی بدانید!

یک سرور اختصاصی معمولاً برای یک وب سایت (یا مجموعه ای از سایت های شرکت مرتبط) لازم است. سرور معمولاً می تواند از راه دور توسط شرکت کلاینت تنظیم و اداره شود. شرکت های میزبان وب ادعا می کنند که استفاده از سرور اختصاصی در محل آنها موجب صرفه جویی در روتر، اتصال به اینترنت، سیستم امنیتی و هزینه های مدیریت شبکه می شود. در ادامه به تفاوت بین سرورهای مجازی و اختصاصی اشاره شده است.

تفاوت بین سرورهای اختصاصی و مجازی

سرورهای اختصاصی ماشینهای فیزیکی هستند اما سرورهای مجازی دستگاههای فیزیکی نیستند. آنها یک سازه نرم افزاری هستند. سرورهای مجازی روی سرورهای اختصاصی اجرا می شوند که منابع آنها بین چندین سرور مجازی تقسیم می شود.

به طور خلاصه، یکی از تفاوت های عمده بین سرور اختصاصی و سرور مجازی این است که منابع یک سرور مجازی بین وب سایت های مختلف یا حساب میزبانی تقسیم می شوند در حالی که یک سرور اختصاصی به معنای واقعی کلمه به استفاده شخصی شما اختصاص دارد. شما به تمام منابع دستگاه حق دارید و می توانید محیط میزبانی را به هر صورتیکه بخواهید پیکربندی کنید.

سرورهای اختصاصی اغلب سریعترین و قدرتمندترین گزینه های در دسترس هستند. یکی از جذابیت های مهم سرور اختصاصی این است که به طور کلی کاملاً تحت کنترل مشتری است. بنابراین، در صورت نیاز مجدداً راه اندازی می شود و همچنین می تواند از نظر نرم افزاری کاملاً شخصی سازی شود. نرم افزارهای سفارشی شده به دلایل مختلف می توانند بسیار مهم باشند.

بیشتر بخوانید: دریافت وام برای استارتاپ

خرید سرور شرکتی

بیشتر بخوانید: پرداخت قسطی مالیات

خدمات قسطا برای خرید سرور شرکتی

در صورتیکه نیاز به خرید سرور شرکتی به صورت اقساطی دارید می توانید از وب سایت قسطا کمک بگیرید. سایت قسطا به شما کمک می کند تا با استفاده از قسطا کارت، هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. جهت استفاده از روش آنلاین می توانید هزینه های خود را ابتدا در محاسبگر آنلاین قسطا وارد نمایید تا اقساط هر ماه مشخص شود.

پس از ثبت نام  در سایت، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با ما در تماس باشید.

سفارش قسطاکارت