نقاشی ساختمان یکی از عوامل در تمیزی و زیباتر کردن ساختمان به شمار می رود؛ بدون شک هر ساختمانی پس از چندین سال نیاز به رنگ آمیزی و نوسازی و تغییر اساسی دیوارهای کثیف دارد. برای نقاشی ساختمان باید هزینه را به صورت نقد پرداخت کرد از این رو خیلی از افراد به دلیل گران شدن رنگ و دستمزد، از این کار صرف نظر می کنند. از این به بعد با استفاده از خدمات و تسهیلات قسطا نیازی به نگرانی در مورد هزینه پرداخت نداشته باشید! در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه نقاشی ساختمان توسط سایت قسطا کسب کنید. علاوه بر این با استفاده از خدمات قسطا میتوانید نسبت به خرید لوازم خانگی اقساطی ، خرید کولر گازی ایران رادیاتور اقساطی و هرچیز دیگری اقدام کنید.

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان و انواع رنگ های آن

شاید رنگ آمیزی یکی از تاثیر گذارترین تغییرات در سبک و دکوراسیون منزل می باشد. برای رنگ آمیزی ساختمان می توانید از طیف وسیعی از رنگ ها و انواع آنها انتخاب کنید. در ادامه به انواع رنگ آمیزی ساختمان و مزایا و معایب آنها پرداخته شده است.

رنگ مات

رنگ مات یکی از رایج ترین رنگ ها برای دیوارهای ساختمان است. هیچ درخشش و براقی در این نوع رنگ وجود ندارد و معمولا از آن برای دیوارها و سقف هایی که نمی خواهید موجب حواس پرتی شوند، ایده آل است. استفاده از این نوع رنگ آسان است، رنگ مات را می توان با قلم مو یا غلتک روی دیوارها زد. این امر آن را برای خانه های قدیمی تر ایده آل می کند. متاسفانه این نوع رنگ به سرعت کثیف می شود و اگرچه برخی از کثیفی ها را می توان با یک پارچه مرطوب پاک کرد، اما رنگ مات به احیای منظم نیاز دارد.

رنگ روغن

نقاشان حرفه ای معمولاً برای نقاشی دیوارها از رنگهای روغنی استفاده می کنند که باعث دوام و مقاوم بودن در برابر آب می شود. رنگهای روغنی، نفوذ سطحی بهتری نسبت به سایر رنگها و همچنین چسبندگی بیشتری دارند. تمیز کردن این نوع از رنگ ها بسیار راحت است و همین امر باعث می شود از آنها  برای رنگ آمیزی سطوح مختلف، چوب و فلزاتی که زنگ زدگی دارند، انتخاب خوبی باشند.

با این حال، زمان خشک شدن آنها بسیار طولانی تر از رنگ های لاتکس است و بعضی اوقات تا ۲۴ ساعت طول می کشد. رنگهای روغنی بعضاً رنگهای مبتنی بر حلال نامیده می شوند. اگر به دنبال رنگی هستید که بادوام و قابل اطمینان باشد، این نوع رنگ انتخاب خوبی خواهد بود. شما همچنین قادر خواهید بود که رنگ روغنی را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. این باعث می شود از آن به عنوان یکی از رایج ترین انواع رنگ در منزل استفاده کرد.

رنگ مبتنی بر لاتکس

رنگ لاتکس برای اکثر کاربردهای خارج از خانه استفاده می شود، نکته جالب در مورد این رنگ این است که کار با آن بسیار ساده تر از رنگ روغنی است. این نوع رنگ مبتنی بر آب بوده و  از این رو به راحتی قابل استفاده می باشد و سریعا خشک می شود. رنگ لاتکس همچنین در برابر اثرات نور مستقیم خورشید مقاوم است.

لاتکس اکریلیک بالاترین دارای بالاترین کیفیت رنگ لاتکس است.

کمد MDF اقساطی با وام قسطا

نقاشی ساختمان

خدمات قسطا

در صورتیکه تمایل به پرداخت قسطی هزینه نقاشی ساختمان یا پرداخت قسطی هزینه بازسازی منزل با استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا دارید، کافی است ابتدا در این سایت وارد شده و ثبت نام کنید. سپس از طریق صفحه کاربری خود ثبت سفارش آنلاین دهید یا یک قسطا کارت دریافت کنید و به صورت حضوری در فروشگاه مورد نظر خرید کنید.

شما باید ابتدا در سایت قسطا درخواست قسطا کارت بدهید و پس از دریافت آن، از هر فروشگاه آنلاین یا فیزیکی خرید کنید.

سفارش قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.